Mitä sinä teet työksesi?
Kommentit (43)
Keksin mainoksia. Koen työni todella tärkeänä. Ilman mainoksia tuotteet ei myy.
Ja ennen kuin joku kivittää turhan kuluttamisen mainostamisesta, olen valinnut työpaikkani vastuullisuusperiaatteella, eli olen töissä yrityksessä joka yrittää vähentää turhaa kuluttamista ja tarjoaa vastuullisen vaihtoehdon ostamisen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Keksin mainoksia. Koen työni todella tärkeänä. Ilman mainoksia tuotteet ei myy.
Ja ennen kuin joku kivittää turhan kuluttamisen mainostamisesta, olen valinnut työpaikkani vastuullisuusperiaatteella, eli olen töissä yrityksessä joka yrittää vähentää turhaa kuluttamista ja tarjoaa vastuullisen vaihtoehdon ostamisen tilalle.
Mutta ovatko yrityksen tuotteet itsessään tarpeellisia vain turhanpäiväistä kulutustavaraa mahdollistamassa konsumeristista ja luontoa riistävää yhteiskuntaa?
Nostan TUHTIA kuukausirahaa KELA:n palkkalistoilla, pössyttelen ja palvon Saatanaa.
Vierailija kirjoitti:
Opetan, ihan täyttä paskaa tämä homma.
Millä asteella opetat? Luokanopettaja vai aineenopettaja?
Vauva-palstan moderaattori. Koen työni merkitykselliseksi itselleni, saan tyydytystä viestien ja keskustelujen mielivaltaisesta poistelemisesta.
Opetan suomen kieltä ulkomaalaisille.
Aloitatko sillä että sanot ,toistakaa perässäni Turku on suomen persereikä ja siihen ivanauru päälle?
Teen reikiä ja roskaa. Reiät paikkaan ja roskat lajittelen. Olen lähes korvaamaton.
Lähihoitaja.