Pientä remonttia keittiöön
Kaipaisin vinkkejä keittiön tuunaukseen. Mitä kannattaisi tehdä, onko esim. välitilalevyt hyviä, onko kaappien maalaaminen onnistunut helposti, mitä voisi tehdä työtasoille, tiskialtaan vaihtoin liittyen huomioon otettavia asioita ym.
Kiitos, jos jaksat kertoa kokemuksista ja vinkeistä.
Kommentit (5)
Asiat riippuvat siitä mitä haluat ja minkäikäinen keittiö. Maalasin täyspuiset keittiön kaappien ovet ja onnistui todella hyvin. Tiskialtaan vaihtoon liittyen on hyvä miettiä miten isoja astioita tai uunipeltejä pesee ja tarvitaanko huuhteluallas sekä miten korkealle hanan laittaa.
Minä hioin kaappien ovet itse ja vein ne sitten maalaamoon jossa ne maalattiin ruiskulla vaalean siniseksi. Tuli tosi hyvä. Keittiössä oli lattialla vanha muovimatto joten otin sen irti ja laitoin uuden. Maton alle laitetaan sellaista mattoliimaa. Keittiön valkoiset seinät hiottiin ja maalasin uudelleen. Tuli ihan nätti keittiö. Kaapit oli muuten hyvässä kunnossa joten ovet kannattaa vaan maalata.
Kiitos näistä, lisääkin saa antaa,
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä hioin kaappien ovet itse ja vein ne sitten maalaamoon jossa ne maalattiin ruiskulla vaalean siniseksi. Tuli tosi hyvä. Keittiössä oli lattialla vanha muovimatto joten otin sen irti ja laitoin uuden. Maton alle laitetaan sellaista mattoliimaa. Keittiön valkoiset seinät hiottiin ja maalasin uudelleen. Tuli ihan nätti keittiö. Kaapit oli muuten hyvässä kunnossa joten ovet kannattaa vaan maalata.
Yleensä maton alle ei tarvitse sellaista eikä tuollaista liimaa. Pysyy kyllä listoilla.
Kaappien maalaaminen tuskin onnistuu niin että lopputulos on hyvä. Helpoin on vaihtaa keittiökaappien ovet. Niitä saa kaikkialta, edullisestikin ja somesta jopa ilmaiseksi.
Työtason ja tiskialtaan vaihtaminen ovat helppoja ja niitäkin saa edullisesti ja jopa ilmaiseksi.