Lue keskustelun säännöt.
Menkat viikon myöhässä. Voiko liittyä vielä vain
13.02.2007 |
synnytyksen jälkeiseen epäsäännöllisyyteen. Synnytyksestä siis melkein 8kk:tta ja yhdet menkat on ollu 5 viikkoa sitten. Nyt viikon jo tuntunut mahassa, et saattaisi alkaa, mut ei kuitenkaan ala. Olenkohan sitten raskaana, vai onko tyypillistä, ettei menkat heti säännöllisty?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla