G: Paras kosmetiikkatuote " ever"
Kommentit (27)
Body shopin hamppukasvovoide, pelastaa talvi-ihon!
Tai red neutralizer, en osaa päättää. Käytän niitä yhdessä.
Body shopin hamppukasvovoide, pelastaa talvi-ihon!
ainoa meikkivoide, jolla saan ihoni siistin ja terveen näköisesi. Punakkaiho ja tummat silmänalukset Ou Jee.
Lancomen Definicils maskara on must.
Ja paras meikinpoistaja on Chanelin puhdistusöljy! Ei kuivata ihoa, mutta ihan kaikki lika ja meikki lähtee 100%:sti!
Joe Blascoa käytettäessä ehdottoman tärkeää on, että iho todella puhdistuu joka pesun yhteydessä, ei tule sitten mustapäitä tai muita epäpuhtauksia iholle.
Elisabeth Ardenilta.
Liputan myös Avenen pullotetun, suihkutettavan lähdeveden puolesta.
Kasvojenpesuaine. Siis sellaisessa vihreässä purkissa. Siitä en luovu!!! Asun ulkomailla ja raahaan sitä aina monta purkillista mukaani.
nykyään en raaski enää ostaa kun on niin kallista.
En nyt yhtä ainoaa merkkiä nimeä, valtaosa on hyviä. Sen helpompaa ja luonnollisempaa meikkipohjaa ei ole.
-Body Shopin camomilla silmämeikipoistoaine, oon käyttänyt about 20 vuotta!
-Cliniquen puuteri, se vihreässä rasiassa, ihan paras
Erisan Kasvojenpesuaine. Siis sellaisessa vihreässä purkissa. Siitä en luovu!!! Asun ulkomailla ja raahaan sitä aina monta purkillista mukaani.
Minä myös!! :D
t: toinen ulkosuomalainen
-Body Shopin camomilla silmämeikipoistoaine, oon käyttänyt about 20 vuotta!
-Cliniquen puuteri, se vihreässä rasiassa, ihan paras
Se on niin tönköä, ettei sitä meinaa saada kunnolla levitettyä kasvoille!
Yksi huonoimmistani meikkiostoksista ikinä.
YSLn irtopuuteri on mielestäni paras!
Mineraalimeikkipohjat ei mulle valitettavasti sovi, iho ei tykkää niistä. :(
Eihän sen nyt oo tarkoituskaan olla mikään keveistä kevein kivipuuteri, mutta en kyllä tönköksikään kutsuisi. Anyway, meillä on kaikilla oma makumme, mä taas inhoan kaikkia irtopuutereita, on ihan sottamista, blääh.
on ehdottomasti Make up foreverin High Definition Powder. Naama ei näytä puuteroidulta. Aidosti väritön.
http://www.makeupforever.com/products/hd-powder.html
ihanaa, kun on sarjoja, joilla on kymmenittäin sävyjä ja myös enemmän kuin yksi vaalea sävy. Ja edullisimmat markettienkin meikkivoiteiden hintojen alapuolella.
Diorin Iconic-mascara, sopii omille pitkille ja hennoille ripsille, avaa katseen, muttei pidennä liikaa.
Urban Decayn luomivärit. Hyvä pigmentti, mielenkiintoisia värejä, ihania paletteja.
Inglotin luomivärit - kirkkaitakin värejä, pigmentti hyvä, vapaus valita ite.
Opin ja Essien kynsilakat. Laatu on vain niin hyvä, tosin Suomessa törkeästi ylihinnoiteltuja. Ja lisänä Sally Hansenin pikakuivattava päällyslakka, se oikeasti toimii.
Madaran kosteusvoiteet. Ihania ja tehokkaita.
niin niitä on eri koostumuksilla ja jos googlettaa, niin löytää ne pari ainetta, jotka yleisimmin ovat aiheuttaneet ärsytysreaktion, sekä sarjat, jotka eivät niitä sisällä. Siis jos muuten tekisi mieli syystä tai toisesta niitä käyttää, niin tuosta voi löytyä jollekin apu.
Toki ihan peruskosmetiikastakin löytyy hyviä meikkipohjia, tekee vain mieli hehkuttaa noita mineraaleja kun ne olivat omalle erittäin huonolle iholle se suuri pelastus:)
niin niitä on eri koostumuksilla ja jos googlettaa, niin löytää ne pari ainetta, jotka yleisimmin ovat aiheuttaneet ärsytysreaktion, sekä sarjat, jotka eivät niitä sisällä. Siis jos muuten tekisi mieli syystä tai toisesta niitä käyttää, niin tuosta voi löytyä jollekin apu.
Toki ihan peruskosmetiikastakin löytyy hyviä meikkipohjia, tekee vain mieli hehkuttaa noita mineraaleja kun ne olivat omalle erittäin huonolle iholle se suuri pelastus:)
Kokeilin Jane Iredalen mineraalimeikkiä, jonka pitäisi olla todella laadukas koostumukseltaan ja sopii monille herkkäihoisille. Mun iho vaan ärtyi siitä. :(
Muuten mineraalimeikki voisi sopia mulle paremmin kuin värivoide + puuteri-yhistelmä, josta iho rasvottuu. Mutta ei viitsisi kamalasti ostaa hutipurkkeja.
http://www.naistenkosmetiikka.fi