Suosivatko av-palstalaiset kirpputoreja, saako luksusmerkit teidät liikkeelle? [minä vaan kysyn]
Oletteko lukeneet IL:n jutun viikonlopun kirpputorista, miksi siitä oli jäänyt paikka ja aika kokonaan pois?
[minä vaan kysyn]
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/980e594d-5560-42d9-8157-fb562f55…
"🎀TAPAHTUMA INFO Suomen suurin secondhand-tapahtuma, Tise Secondhand Market, järjestetään 27. -28. syyskuuta 2024 Helsingin Kattilahallissa. Tapahtuma tuo yhteen maan kiinnostavimmat secondhand-muodin ja designin jälleenmyyjät, vaikuttajat ja käsityöläiset."
Kommentit (4)
Ei kauheesti kiinnosta toisen käytetyt pieruverkkarit.
Sekä että. Rakastan kauniita, hyvälaatuisia vaatteita. Olen tehnyt second hand myymälöistä upeita löytöjä, myös aivan uusia vaatteita ja selvästi vain hyvin vähän käytettyjä. Ostan harkiten vain täysosumia, niissäkin laatu merkitsee.
Kalliimpia ostoksia harrastan tiettyyn tasoon saakka, en mitään haute couturea, mutta joitakin parempia merkkejä. Minulle on luksusta jo esim. Ralph Lauren, Karen Millen ja Boss ja muutamat alusvaatemerkit. Niiitä shoppailen silmät auki ja maksan silmät kiinni.
Tavoite on kuitenkin vähemmän, mutta hyvää.
Tuossa ei ole vieläkään kellonaikaa. Moneltako sinne pitää mennä änkeemään ja tunkeemaan?
Saako ilmaisen ämpärin, jos joutuu jonottamaan?
15 e sisäänpääsy, 30e / 2 pv + jälkibileet. Ikäraja 18v. ..... Hmmm, no jaa ....