Juhla Mokka maksaa jo 7.59€ ja maistuu kuravedelle
Tuli käytyä tuossa k cittarissa ja nykyään Juhla Mokkakin maksaa jo 7.59€ pussi. Tosi kova hinta kuravedestä. Ja presidentti kahvi vielä kymmenen senttiä kalliimpaa.
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ostetaankin tarjouksesta 5 pakettia 10e.
Missä ja milloin tällaisia tarjouksia muka on?
Joskus 1970 luvulla viimeksi t. mummo 90v
Vierailija kirjoitti:
Aina kun käyn Portugalissa tuon kahveja : Sical, Delta, Bellissimo. Paikallisessa supermarketissa on aina kahvitarjouksia. Joidenkin kahviloiden erinomaisia espressoja, esim. Tofa, en löydä mistään ostettavaksi, tämän taustalla on Nestle. Arvostan hyvää kahvia, vähemmän on enemmän. JuhlaMoka yms on jääneet paitsioon yli 15 vuotta sitten.
Ootko muistanut maksaa tullit noista?
Vierailija kirjoitti:
Ostat silti, vaikka maistuu kuravedelle? Vai mikä se pointtisi on?
Tollo!
Ei ap ole sanonut että on ostanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta saa parempaa kahvia edullisemmin.
Esim just ostin Löfbergiä 2 kympillä. Oli omaplussa etu.
Itse en ryystä joka päivä. Vuosikymmen sitten vierotin itseni kahvista. Olin yli vuoden juomatta, ettei tarvis enää ikinä kärsiä kofeiinipäänsärystä.
Sittemmin palasin juojaksi. Juon muutaman kupin viikossa ja vain tummaa paahtoa. Ei närästäkään.
Ei tuu kalliiksi.
löfbergi maistuu hirven ulosteelle
Miksi jotkut maistelee eläinten jätöksiä, eikö niissä ole kaikenlaisia bakteerejakin.
Juon mieluummin Juhlamokkaa.
Parhaat kahvit minun mielestä: Lidl Hieno Mokka tummapaahto, Löfberg Karisma, Löfberg Jubileum, Presidentti tumma paahto, Juhla Mokka tummapaahto.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teen kahvini tuoreista kahvipavuista espressokeittimellä
Se nostaa kolesterolia.
Xtra-kahvia ostan nykyyän, ihan hyvää, alle 3eur. Juhlamokkia saa välillä lahjaksi, mutta kun tottunut tummaan Xtraan, niin maku alkanut muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella kalliilla testivoittalla siis https://testaajat.com/paras-espressokeitin/ maistuu ihan kuin kahvilan kahvilta vaikka pari tonnia tulikin pulitettua
Kahvilan kahvilta, et ole tosissas! Siellä se vasta kuravettä vastaavaa onkin! Keitin pestään joskus ja jouluna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun käyn Portugalissa tuon kahveja : Sical, Delta, Bellissimo. Paikallisessa supermarketissa on aina kahvitarjouksia. Joidenkin kahviloiden erinomaisia espressoja, esim. Tofa, en löydä mistään ostettavaksi, tämän taustalla on Nestle. Arvostan hyvää kahvia, vähemmän on enemmän. JuhlaMoka yms on jääneet paitsioon yli 15 vuotta sitten.
Ootko muistanut maksaa tullit noista?
Sanooko sulle EU:n sisäliikenne mitään...?
Vaadimme kuntien sosiaaliviranomaisia jakamaan ilmaisesti juhlamokka-kahvia köyhille, 30 pakettia kuukaudessa taloutta kohti. Myös köyhillä on oikeus juoda kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ryystä joka päivä. Vuosikymmen sitten vierotin itseni kahvista. Olin yli vuoden juomatta, ettei tarvis enää ikinä kärsiä kofeiinipäänsärystä.
Sittemmin palasin juojaksi. Juon muutaman kupin viikossa ja vain tummaa paahtoa. Ei närästäkään.
Ei tuu kalliiksi.
Miksi jotkut maistelee eläinten jätöksiä, eikö niissä ole kaikenlaisia bakteerejakin.
Eikö joku juuri sanonut että juhla moka maistuu kollikissan kuselta?
Vierailija kirjoitti:
Noiden sisällä tuodaan huumeita eli ei kannattaisi. Jos katsot esim tulli ohjelmia tv:ssä niin aina kilo koksua piilotettu kahvipakettiin. voi tulla pitkä häkki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu kalliiksi.
Miksi olet maistanut kissin kusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu kalliiksi.
Kissa on tullut yöllä kusemaan naaman päälle
Vierailija kirjoitti:
Sama
Siksi juonkin vain Löfbergin kahvia
Missä ja milloin tällaisia tarjouksia muka on?