Kuolemasi jälkeen synnyt uudestaan, mutta eläimeksi. Saat päättää miksikä eläimeksi synnyt
Päädyt aikaan kuolemasi jälkeen tähän samaan maailmaan ja samaan ulottuvuuteen.
Mikä eläin siis olisit?
Kommentit (36)
Tohvelieläin.
Ei vaiskaa. Oikeasti voisin olla kekomuurahainen. Minua olisi monta koska yhdyskunta murkuilla vastaa yksilöä. Murkut on vaan soluja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koira, olisi ehkä pienin todennäköisyys tulla välittömästi ihmisen tappamaksi.
Jotain koiria ei ainoastaan tapeta vaan vieläpä kiduttamalla, ks vaikka Espanjan galgot. Mitä julmemmin ne kuolee, sitä parempi metsästysonni seuraavana vuonna.
Aika hankala kysymys.
Päädyin olemaan joku pitkäikäinen eläin paikassa, missä ihmisiä ei ole eikä tule.
Lehtokotilo. Koko elämä syömistä ja seksiä. Suomessa ei edes riittävästi luontaisia vihollisia.
Haluaisin olla susi, koska ne on kauniita ja upeita eläimiä. Mutta kun susia vihataan ja salametsästetään paljon, niin siksi valitsen vaikka kotkan. Saa lennellä taivaalla, eikä taida juuri olla vihollisia, paitsi tietenkin ihminen..
Mä haluaisin olla kettu. Mun mielestä kaunein eläin. Varmasti ovat fiksujakin kuten sanotaan.
En mikään. Varmaan joku suojaa hakeva eläin, joka etsii lämpimiä paikkoja tai vetäytyy piiloon. Kissaeläin tai koira?
Mä olisi orava jossain seudulla, jossa ei ole turhan paljon ihmisiä tai autoja. Keväästä syksyyn huhtoisin hulluna ruuanhaussa ja -kätkemisessä. Talvet pötköttelisin talvipesässä ja kävisin välillä ruokakätköillläni.