Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Madeleine Mc Cann kuollut ja haudattu maahan? Saksalainen mies selitellyt tämmöstä.

Vierailija
26.09.2024 |

Kertoisi nyt vaan minne?!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö tämä pariskunta lapsen katoamisen jälkeen ja auton vuokrattuaan ajellut jossain tekojärven rannoilla vuoristossa? Näin muistelisin. Eikä ollut mikään yleinen turistiretkikohde millään muotoa.

Ruumiin hävityspaikka? Kidnappaajien määräämä paikka, jonne jättää lunnasrahat ja tämä kaikki pidetty salassa tähän päivään asti? Tai pariskunta vain ajeli siellä täällä kerätäkseen voimia ja päästäkseen pois lehdistön hampaista?

Vierailija
62/70 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka muistaa keissin alkuaikojen uutisklippejä ja haastatteluita sekä median taustajuttuja on tiennyt 99% varmasti että kyseessä oli vanhempien aiheuttama vahinko. Annostelivat liikaa unilääkettä kakaroilleen ja huonosti kävi. Iskä kuljetti peittoon käärityn vainajan salaiseen paikkaan. Muistetaas sekin että ruumiskoira merkkasi heidän vuokra-auton!

Surullinen tarina ja melko tunteettomia vanhempia kun jaksaa pitää vuodesta toiseen kiinni tarinastaan. Sosiopaatteja? Eiköhän se jo kerro riittävästi millaisista ihmisistä on kyse kun antavat pikkulapsille unilääkettä päästäkseen itse rauhassa ryypiskelemään. Ei paljoa lasten hyvinvointi ole siinä vaakakupissa painanut.

En olisi tästä niin varma. Itse uskon että hätääntyneet vanhemmat olisivat hävittäneet lapsensa ruumiin siten että se olisi jo löydetty.

En usko minäkään vanhempien syyllisyyteen, kyllä se tuska on selvästi todellista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaremissa arabimaassa.

Vierailija
64/70 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskoa vanhempien syyttömyyteen, mutta kieltämättä on olemassa vähän liian outoja asioita, kuten vuokra-auton yltiömäinen tuulettaminen, ruumiskoiran merkkaukset asunnossa + vuokra-autossa, pakastimen hävittäminen. 

Briteissä oikeuskäytännöt ovat vähän erilaisia kuin Suomen pikku pääntaputukset. Tämä voisi antaa motiivia tapahtuman naamiointiin.  

Vierailija
65/70 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin uskoa vanhempien syyttömyyteen, mutta kieltämättä on olemassa vähän liian outoja asioita, kuten vuokra-auton yltiömäinen tuulettaminen, ruumiskoiran merkkaukset asunnossa + vuokra-autossa, pakastimen hävittäminen. 

Briteissä oikeuskäytännöt ovat vähän erilaisia kuin Suomen pikku pääntaputukset. Tämä voisi antaa motiivia tapahtuman naamiointiin.  

Omasta syyttömyydestään vakuuttuneen olisi loogista tarjoutua jättämään pakastin poliiseille eikä missään nimessä hävittää sitä... Totta kai se herättää epäilyksiä.

Vierailija
66/70 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pedo sai lapsen huomaamatta kuljetettua?

Vierailija
67/70 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tapauksesta tuli ihan sellainen kuva, ettei poliisia edes kiinnostanut ratkaista juttua, kunhan ei joudu oma pää pölkylle.

Vierailija
68/70 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoteettisesti: mitä tekisit itse, jos olisit huolimattomuudella aiheuttanut lapsesi kuoleman? En sano että tässä tapauksessa noin välttämättä on, mutta ihan ajatusleikkinä, mitä itse tekisit jos tuollainen tilanne olisi. 

Ilmoittaisitko poliisille heti totuuden? Riskinä olisi, että joutuisitte ehkä vankilaan puolisosi kanssa, lääkärinlupanne peruttaisiin ja perheen muut lapset otettaisiin huostaan ja sijoitettaisiin muualle. Vai yrittäisitkö jotain muuta? Joka tapauksessa mikään ei menetettyä lasta toisi takaisin. 

Vierailija
69/70 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka muistaa keissin alkuaikojen uutisklippejä ja haastatteluita sekä median taustajuttuja on tiennyt 99% varmasti että kyseessä oli vanhempien aiheuttama vahinko. Annostelivat liikaa unilääkettä kakaroilleen ja huonosti kävi. Iskä kuljetti peittoon käärityn vainajan salaiseen paikkaan. Muistetaas sekin että ruumiskoira merkkasi heidän vuokra-auton!

Surullinen tarina ja melko tunteettomia vanhempia kun jaksaa pitää vuodesta toiseen kiinni tarinastaan. Sosiopaatteja? Eiköhän se jo kerro riittävästi millaisista ihmisistä on kyse kun antavat pikkulapsille unilääkettä päästäkseen itse rauhassa ryypiskelemään. Ei paljoa lasten hyvinvointi ole siinä vaakakupissa painanut.

Eihän unilääkkeiden antamisesta lapsille ole mitään todisteita, eikä huoneesta  löytynyt edes jäämiä. Sitä vain arvailtiin ja syynä oli vanhempien ammatti. 

Itse olen seurannut juttua ja uskon vahvasti ulkopuolisen henkilön sieppaukseen. Samalla seudulla ja kylässä on kadonnut useampi lapsi, Madeleinen tavoin. Ja lähes aina kadonneet on tyttöjä. 

Vierailija
70/70 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keissi jatkuu taas. Saa nähdä löytyykö ja ratkeaako vihdoin.