Mitä tuntemuksia herää, kun näette ex-rakastettunne uuden kumppanin seurassa.
Rakastin miestä, mutta hän jätti minut. Mies tuli kadulla vastaan uuden naisystävänsä kanssa. Pelkäsin etukäteen, että tuntuu pahalta, jos näen heidät yhdessä. Tunne olikin melkein päinvastainen. Ihmetytti, kun nainen ei ollut mikään kaunotar. Hänellä oli lyhyt kynityn näköinen tukka ja hirveät hampaat. En tuntenut mustasukkaisuutta.
Kommentit (17)
En ole nähnyt miestä uuden naisensa kanssa enkä kyllä haluakaan nähdä. Mies särki mun sydämen ja niitä tuhoja yritän edelleen korjata vaikka erosta yli vuosi.
Ei ole koskaan tapahtunut niin, asun pk-seudulla, joten ei täällä törmää. Mutta tuskin olisi ihmeitä tuntemuksia, kun olen itse heidät jättänyt.
Mies tuli uuden naisensa kanssa vastaani ja kuin salaman iskusta käänsin pääni poispäin.
Yksi exä, josta tykkäsin: Olin iloinen kun tapasin hänet uuden naisensa kanssa ja nainen vaikutti lempeältä ja mukavalta ihmiseltä.
Toinen exä, joka tuhosi minut: Jos näkisin hänet jossain uuden naisen kanssa, kokisin sääliä ja huolta naista kohtaan. Että voi sentään minkälaiseen mieheen on mennyt sekaantumaan.
En ole törmännyt mutta luulisin olevani iloinen eksäni puolesta jos tämä löytäisi itselleen sopivan miehen niinkuin minäkin olen löytänyt uuden naisen.
Syystä ex joten ei mitään tuntemuksia.
Ap, ei tuntenut mustasukkaisuutta vaan vahingoniloa.
Olin vaan onnellinen, että löysi jonkun muun jota kiusata. Tosin säälittää se reppana, joka sen otti.
Olen sen verran pervo (ja koska ollaan seksi-palstalla) että vaikka aluksi harmitti, haluaisin nykyään päästä seuraamaan vierestä kun isopyllyinen blondi exäni harrastaa sex nyksänsä kanssa
Toivoisin etteivät he huomaisi minua. En välittäisi keskustella eksäni kanssa. Hän haikaili perääni pitkään sen jälkeen, kun jätin hänet, ja jälleennäkeminen voisi olla kiusallinen.
Mietin, että luojan kiitos, kun exä lähti toisen miehen matkaan. Enää pelkään sitä, että mies yrittää palauttaa exää takaisin.
Mutta ei, minulla on uusi nainem, joka on kaikessa vähintään 2x parempi kuin exä. Paitsi alkoholismissa ja salaliittoteorioissa.
Minulle on aika sama, jos näen exän uuden kanssa. Exät ovat exiä. Se onni minulla on, että olen täysin sinut erojen kanssa. Nyxä on tosi helposti vihainen ja mustasukkainen, jopa siitä, jos kysyn kaupassa neuvoa hyvännäköiseltä myyjältä. Voi olla, että jos tästä ero tulee, en vieläkään osaa olla kauhuissani. Yksi asia tulee harmittamaan, sillä hänellä on erittäin hyvin toimiva pillu.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aika sama, jos näen exän uuden kanssa. Exät ovat exiä. Se onni minulla on, että olen täysin sinut erojen kanssa. Nyxä on tosi helposti vihainen ja mustasukkainen, jopa siitä, jos kysyn kaupassa neuvoa hyvännäköiseltä myyjältä. Voi olla, että jos tästä ero tulee, en vieläkään osaa olla kauhuissani. Yksi asia tulee harmittamaan, sillä hänellä on erittäin hyvin toimiva pillu.
Pillu kelpaa varmasti seuraavallekin käyttäjälle
Minua hämmästytti miehen valinta, Uusi nainen oli koulutuksensa ja työnsä puolesta minua alempana. Hän ei ollut edes kaunis. Ex-mieheni aina korosti ulkonäön merkitystä, joten en ymmärrä miehen valintaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästytti miehen valinta, Uusi nainen oli koulutuksensa ja työnsä puolesta minua alempana. Hän ei ollut edes kaunis. Ex-mieheni aina korosti ulkonäön merkitystä, joten en ymmärrä miehen valintaa.
Voisko olla että pihtasit ja uus ei?
Homous