Perätön juoru vai ei? Että Susan Kuronen on Susanna Sievisen täti.
Nimien samankaltaisuus kyllä selittyisi. Ja toisaalta olisko ne vähän saman näköiset?
Kommentit (9)
eikö Suskut ole kummatkin reilu kolmikymppisiä, ikäero ei kuulosta tätisuhteelta
Itse olen syntynyt vuonna -67 ja tätini vuonna -63
alastonkuvajuttu oli ihan huumoria. Mutta noiden naisten kyseessä ollessa ei mikään tempaus enää yllätä. Ehkä kuviin löytyy suvusta vielä joku hemaiseva ja nuorekas mummelikin?
Etunimen ekat viisi kirjainta ja sukunimen vikat kolme? En tiennytkään että sukulaisuutta ratkaistaan niillä?!
Mun täti on minua 3 vuotta vanhempi, eli iän puolesta vois Suskitkin olla sukua.
Mulla on 7 tätiä, eikä nimeni ole lähelläkään yhdenkään tätini nimeä. Siksi tuo Susan - Susanna, varmaan ovat sukua kun nimetkin on samantapaiset, hieman hymyilyttää.
Noloja ne molemmat on, siinä mielessä ainakin ovat sielunsiskoja jos ei muuta.
Mummo on syntynyt -22... Toinen tätini on syntynyt
-61.
Voisin hyvinkin uskoa että ovat sukua. Yhtä tummia ja jotain samaa ilmeissä, silmäkulmissa ja poskipäissä.
yritin haulla etsiä ketjua, löytäiskö joku muu?
...se olisi ihan uskomatonta, että tuommoiset höpönassut olisivat osuneet vielä samaan sukuun...geenivirhe? Sitten varmaan Tony Halme on Susanin isoveli, Juhan af Grann Susannan isäpuoli ja Jasmin Mäntylä Susannan pikkusisko...
Tuota nimien samankaltaisuutta en oikein ymmärtänyt, ei mulla ainakaan ole yhtään samanlainen nimi tätieni kanssa, miten ne liittyisi toisiinsa?