Milloin pesit hampaasi viimeksi?
Havahduin itse, että pesin viimeksi toukokuussa. Tänään on pakko harjata.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla. Eikö kaikki pese aamuin illoin?
En todellakaan ainakaan minä. Muuta kerta viikkon pesen.
Hyi helv... Aivan karmea löyhkä tuleekin sinun suustasi. Pakko lähteä aina pois kun ei pysty sitä löyhkää hengittämään.
mun tapa: erillinen harja-kieli niin takaa kuin pystyy, koska siellä bakteerit. sitten litteä vahattu lanka(liian ohut ei nosta likaa. kunnon huuhtelu.
sitten ns yleispesu jollain perustahnalla. senjälkeen superhuuhtelu.
sitten viimeksi eri viikkoina erfunktionaalinen tahna,sillä pesu ja sylkäisy,ei huuhdota enää vedellä.
muuta: oral repair korjaava tahna. jos juon viiniä illan,sitten oral densify se viimeistely. elmexillä pari erilaista. ja ei sanon suuvedelle jos joku suunnittelee vakituista käyttöä, suusyöpöriski.
eri harja,,,,harjaab huulet ja huultenympäryksen suht kovalla harjalla. eipä tule huuliryppyjä,ei huulirasvoja kun kuorii. muuten vain soft harjat.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna. Pesen sähköhammasharjalla kaksi kertaa päivässä ja lankaus joka ilta. Omistan täydelliset hampaat.
Mulla on tosi huonot hampaaat, vaikka toimin samoin. Huomenna taas suuhygienistille kuulemaan, mitä teen väärin.
Lankkaatte ihan hammaslakalla vai käytättekö ihan normi kenkälakkaa?
T: Urpo
En jaksa väitellä. Ihan uskotko vai et, mutta harjaa en ole omistanut aikoihin. Vaikea pestä hampaitakaan.