Ompelin käärinliinaani taskut.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä saa ostettua vai onko jossain kaavat saatavilla?
Käärinliina.net voi tilata valmiita tai kaavoja. Sossusta saa ilmaiseksi, jos pienet tulot
Kysyttiin taskujen kaavoja. Kaikilla sentään käärinliina lienee kotona odottamassa.
Minähän ilmoitin jo ketjun alussa, ettei minulla ole sitä käärinliinaakaan!
Löytyisikö joltain neulomisohje? Olen kova palelemaan ja pitäisi olla oman lampaan villasta neulottu.
Vierailija kirjoitti:
Minä siirsin rahani jo valmiiksi pilveen ja osan kaivoin maahan kun ei voi tietää meneekö ylä vai alakertaan.
Usko menestysteologiaan niin reissu yläkertaan on varma kun fyrkkaa on riittävästi.
Käärinliinoihin ei ommella taskuja ettei maallinen omaisuus lähde ihmisen mukana ajasta ikuisuuteen kuollessaan. -wikipedia-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä saa ostettua vai onko jossain kaavat saatavilla?
Käärinliina.net voi tilata valmiita tai kaavoja. Sossusta saa ilmaiseksi, jos pienet tulot
Korjaan, että osoite on tietysti kaarinliina.net!
Pyydä vielä suohautausta, niin pääset sitten aikanaan muumiona näytteille museoon suurena mahtihenkilönä, joka haudattiin huomattavan omaisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
taotutin itselleni kultaisen arkun. pyramidin rakennus on vastatuulessa, koska rakennusvalvontavirasto tuntuu olevan kovin nihkeänä sille. voitan ne vielä puolelleni
Itse asun maalla ja koska alle 30 neliön rakennuksen, jota ei ole tarkoitettu asumiskäyttöön, saa rakentaa ilman lupaa, pystytin itselleni pienen pyramidin ilman mitään lupakiemuroita.
Ompelin jo vuosia sitten ja säästin!
- Ritva74, kitsas vanhapiika, sijoituksia 1,5 milj mahd sairauksia varten.