Nyt jyrähtää Danny: "Hävytöntä"
Danny puhuu suunsa puhtaaksi Frederikistä:
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/danny-raivostui-reetulle-musiikkin…
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kaksi hopeakettua. Hurmaavat naiset ikään katsomatta.
🤮🤮🤮
Joo siis Danny on Alfa ja aika huikee kissa rinnalla, miten vitussa? no koska se on Danny eli Iso -D.
Olisi Danny ottanut kolmanneksi jonkun muun. Erkki on hyvä esiintyjä ja fiksu ihminen. Uusi kiertue vaan pystyyn. Danny ja Erkki kaksistaan tai Danny, Erkki ja joku muu vanhempi laulaja.
Miksi joku kiinnittäisi huomiota jokaiseen viihdejulkkikseen ja sanomisiin. Saati F mieheen. Hankkikaa muu elämä itselle, ihan oma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku kiinnittäisi huomiota jokaiseen viihdejulkkikseen ja sanomisiin. Saati F mieheen. Hankkikaa muu elämä itselle, ihan oma.
Hanki sinäkin ihan oma elämä ja poistu palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli aiheellinen ulostulo sopimusrikkomuksesta. Frederikin perseily monelta muusikolta työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli aiheellinen ulostulo sopimusrikkomuksesta. Frederikin perseily monelta muusikolta työt.
Reetu tarvi lisää liksaa. Ei ole mikään kyläsoittaja vaan iso stara.
Dannysta jutussa kaksi samaa kuvaa, joissa kiukkuinen ilme, toisessa kipparinlätsä lisätty jälkeen päin.
Danny saa mun polvet ihan veteliksi ja Frederik alushousut tippumaan. Sen verran kovat idolit on mulle, oon itsekin oikea savannien alfalfa.
Vierailija kirjoitti:
Danny saa mun polvet ihan veteliksi ja Frederik alushousut tippumaan. Sen verran kovat idolit on mulle, oon itsekin oikea savannien alfalfa.
Dilfa sauvasekoitin?
Vierailija kirjoitti:
Alfalfan siemen. Ovat terveellisiä idätettynä. Joillekin idut voivat aiheuttaa vatsanväänteitä.
Reetu perutti koska dannyllä on nuorempi tyttöystävä eikä reetu olis kestänyt sitä kiertueella.
Vierailija kirjoitti:
Reetu perutti koska dannyllä on nuorempi tyttöystävä eikä reetu olis kestänyt sitä kiertueella.
Semmoista kilpavarustelua.
Nämä kaksi voisivat jäädä suosiolla eläkkeelle, vanhat miehet.
Siinä on kaksi hopeakettua. Hurmaavat naiset ikään katsomatta.