Onko Purra ja/tai Orpo tehnyt sinulle mitään hyvää?
Kommentit (34)
Kyllä on tehnyt hyvää.
Vähentänyt lusmuilta tukia. Ja lisää tulee vähentämään.
Vähentää myös ansiosidonnaisen työttömyysrahaa, niiltä jotka tahallaa venyy työttömimä, vaikka pääsisivät töihin.
Toivon, että jotkut tehdyistä päätöksistä on hyödyllisiä ihan tavalliselle työssäkävijälle. OrPon pyrkimykset kuitenkin epäilyttää. Kenen etua se todella ajaa?
Parit hyvät naurut. Viimeksi 21.9. Kovan viikon illassa (ks. Ylen areena) Jukka Lindströmin alleviivauksilla.
Nyt on paras hallitus vuosikymmeniin Suomessa.
Vihdoinkin kuria ja järjestystä Suomeen. Luusereilta tuet poikki ja työhön. Töitä on, jos niitä haluaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tehnyt hyvää.
Vähentää myös ansiosidonnaisen työttömyysrahaa, niiltä jotka tahallaa venyy työttömimä, vaikka pääsisivät töihin.
Toi ansiosidonnaisen kesto on 8 viikkoa. Eli vaikuttaa koko maahan, kun keskituloiset ei enää voi kuluttaa. Kaikki raha säästetään, kun perusturvaa ei enää ole.
Työttömyys kasvaa joka päivä.
Kiitos ärri ja lapanen
Milloin PS alkaa hallituksessa toteuttaa omaa vaaliohjelmaansa, vai onko sitä ampumiskohut, mesimäyrät, kaikkein köyhimmiltä leikkaaminen, tunnint junat ja valtion omaisuuden myynti?
Ei Orpo on täys mulqu joka jokaisessa tilanteessa vain virnuilee. Hänelle kaikki on hauskaa. Vaikuttaa psykopaatilta sama ilme ku Norman Batesilla. Riikka on Latvalahon vihalevityksen oppiakka. Pelkkää tuhoa saavat aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tehnyt hyvää.
Niin että kun lusmuja on kaikista 2% niin ei haittaa vaikka samalla kärsii työkyvyttömät, ikä ja muun ra sismin uhrit. Ne lusmuimmat edes kärsi kun ovat työkyvyttömyyseläkkeillä päihteiden jne takia.
Niiden teot sai firman jossa työskentelin lopettamaan joten nyt saan kääntää aamulla kylkeä ja nostaa liitos korvauksia, eläkkeeseen vielä 3 vuotta aikaa.
Olin jo muutenkin kyllästynyt.
Itse olen vastuussa elämästäni. En odota hallitukselta itselleni mitään. Kunhan hoitavat maan talouden kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tehnyt hyvää.
Niin että kun lusmuja on kaikista 2% niin ei haittaa vaikka samalla kärsii työkyvyttömät, ikä ja muun ra sismin uhrit. Ne lusmuimmat edes kärsi kun ovat työkyvyttömyyseläkkeillä päihteiden jne takia.
Persut luulee, että lusmuja on enemmän? Ai miten? No katso nyt, mitä porukkaa niiden vaaliteltoilla käy! :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vastuussa elämästäni. En odota hallitukselta itselleni mitään. Kunhan hoitavat maan talouden kuntoon.
Ei ne ikävä kyllä hoida. Isoa laskua tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Talous laskee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on paras hallitus vuosikymmeniin Suomessa.
Vihdoinkin kuria ja järjestystä Suomeen. Luusereilta tuet poikki ja työhön. Töitä on, jos niitä haluaa tehdä.
Jotenkin tuntuu että niitä töitä ei ole nykyiselle työttömälle porukalle millään, vaan työnantajat odottavat marjanpoimijoita ja siivoojia kehitysmaista. Leikkaukset, jos iskevät maahanmuuttajiin voivat lisätä väkivaltaa ja levottomuutta, kun jo nyt puukko kädessä ryöstellään, vaikka tukien pitäisi olla riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talous laskee koko ajan.
Ensi vuonna laskee kotimainen kysyntä. ALV:tä nostettu, kotitalousvähennystä leikattu, jne. Viron laivat hyötyvät. Muuten taloudessa on tiedossa kylmää viimaa.
En tunne kumpaakaan, joten en tiedä, että olisivat. Hallituksen tekemillä päätöksillä ei ole (vielä) ollut vaikutusta omaan elämään.