Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Purra ja/tai Orpo tehnyt sinulle mitään hyvää?

Vierailija
25.09.2024 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kumpaakaan, joten en tiedä, että olisivat. Hallituksen tekemillä päätöksillä ei ole (vielä) ollut vaikutusta omaan elämään.

Vierailija
2/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ei pahaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin kuvotuksen aikaan saaneet

Vierailija
4/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tehnyt hyvää.

Vähentänyt lusmuilta tukia.  Ja lisää tulee vähentämään.

Vähentää myös ansiosidonnaisen työttömyysrahaa, niiltä jotka tahallaa venyy työttömimä, vaikka pääsisivät töihin.

Vierailija
5/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että jotkut tehdyistä päätöksistä on hyödyllisiä ihan tavalliselle työssäkävijälle. OrPon pyrkimykset kuitenkin epäilyttää. Kenen etua se todella ajaa?

Vierailija
6/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit hyvät naurut. Viimeksi 21.9. Kovan viikon illassa (ks. Ylen areena) Jukka Lindströmin alleviivauksilla.

Vierailija
7/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paras hallitus vuosikymmeniin Suomessa.

Vihdoinkin kuria ja järjestystä Suomeen.  Luusereilta tuet poikki ja työhön.  Töitä on, jos niitä haluaa tehdä.

Vierailija
8/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tehnyt hyvää.

Vähentää myös ansiosidonnaisen työttömyysrahaa, niiltä jotka tahallaa venyy työttömimä, vaikka pääsisivät töihin.

Toi ansiosidonnaisen kesto on 8 viikkoa. Eli vaikuttaa koko maahan, kun keskituloiset ei enää voi kuluttaa. Kaikki raha säästetään, kun perusturvaa ei enää ole.

Työttömyys kasvaa joka päivä.

Kiitos ärri ja lapanen 

Vierailija
9/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin PS alkaa hallituksessa toteuttaa omaa vaaliohjelmaansa, vai onko sitä ampumiskohut, mesimäyrät, kaikkein köyhimmiltä leikkaaminen, tunnint junat ja valtion omaisuuden myynti?

Vierailija
10/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Orpo on täys mulqu joka jokaisessa tilanteessa vain virnuilee. Hänelle kaikki on hauskaa. Vaikuttaa psykopaatilta sama ilme ku Norman Batesilla. Riikka on Latvalahon vihalevityksen oppiakka. Pelkkää tuhoa saavat aikaan.

Vierailija
11/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tehnyt hyvää.

Niin että kun lusmuja on kaikista 2% niin ei haittaa vaikka samalla kärsii työkyvyttömät, ikä ja muun ra sismin uhrit. Ne lusmuimmat edes kärsi kun ovat työkyvyttömyyseläkkeillä päihteiden jne takia.

Vierailija
12/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden teot sai firman jossa työskentelin lopettamaan joten nyt saan kääntää aamulla kylkeä ja nostaa liitos korvauksia, eläkkeeseen vielä 3 vuotta aikaa.

Olin jo muutenkin kyllästynyt.

Vierailija
13/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastuussa elämästäni. En odota hallitukselta itselleni mitään. Kunhan hoitavat maan talouden kuntoon. 

Vierailija
14/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tehnyt hyvää.

Niin että kun lusmuja on kaikista 2% niin ei haittaa vaikka samalla kärsii työkyvyttömät, ikä ja muun ra sismin uhrit. Ne lusmuimmat edes kärsi kun ovat työkyvyttömyyseläkkeillä päihteiden jne takia.

Persut luulee, että lusmuja on enemmän? Ai miten? No katso nyt, mitä porukkaa niiden vaaliteltoilla käy! :D

Vierailija
15/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassari valehtelee ja projisoi AINA!

Vierailija
16/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vastuussa elämästäni. En odota hallitukselta itselleni mitään. Kunhan hoitavat maan talouden kuntoon. 

Ei ne ikävä kyllä hoida. Isoa laskua tekevät.

Vierailija
17/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talous laskee koko ajan.

Vierailija
18/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on paras hallitus vuosikymmeniin Suomessa.

Vihdoinkin kuria ja järjestystä Suomeen.  Luusereilta tuet poikki ja työhön.  Töitä on, jos niitä haluaa tehdä.

Jotenkin tuntuu että niitä töitä ei ole nykyiselle työttömälle porukalle millään, vaan työnantajat odottavat marjanpoimijoita ja siivoojia kehitysmaista.  Leikkaukset, jos iskevät maahanmuuttajiin voivat lisätä väkivaltaa ja levottomuutta, kun jo nyt puukko kädessä ryöstellään, vaikka tukien pitäisi olla riittävät.

Vierailija
19/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talous laskee koko ajan.

Ensi vuonna laskee kotimainen kysyntä. ALV:tä nostettu, kotitalousvähennystä leikattu, jne. Viron laivat hyötyvät. Muuten taloudessa on tiedossa kylmää viimaa.

Vierailija
20/34 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔥-pierun