tuntuu pahalta kun en pysty osallistumaan 3+1 päiville tai Hulluille päiville
Kaikkea kivaa taas tarjolla. Ei pysty ostamaan mitään. Itkettää. Tuntuu tyhmältä.
Olisi tarvetta monelle asialle.
Rahaa ei ole.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
En ole osallistunut koskaan enkä oikeastaan edes tarkkaan tiedä, mistä on kyse. Eräällä Helsinginreissulla poikkesin Stockmanilla. Siellä on oli väkeä tungokseen asti, joten poistuin saman tien ulos lähimmästä ovesta. Sitäkö se "osallistuminen hulluille päiville" tarkoittaa, että siellä pyöritään tungoksessa?
Ei tunnu vähääkään pahalta, kun minun ei tarvitse siihen hulinaan osallistua.
Minä olen ainakin ostanut ihan netistä ne tavarat mitä olen halunnut, ei tartte pyöriä tungoksessa. Tosin harvemmin tulee mitään ostettua kun ei sitä tavaraa niin paljon tartte ja esim kosmetiikkatarjouksia on kyllä ympäri vuoden eri kaupoissa.
Me sovimme jo launtaiksi menon,on jopa hyviä ruokatarjouksia.
Pari vuotta sitten seurasin hintoja kun olin pesukonetta uusimassa. Sain blackfridayn jälkeen 120€ halvemmalla sen minkä olin suunnitellut.
En ole koskaan eläissäni osallistunut kumpaankaan ap:n mainitsemaan tapahtumaan enkä koe menettäneeni yhtään mitään. Vähän suhteellisuudentajua, ap.
t. N68
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Milloin niitä taas on? Kärkkäisen sikapossu päiviltä joskus saanutkin jotain. esim. 30€ miittoriöljyt 10€
Hollolan Kärkkäiseltä saa aina Parasta palvelua.
Mulla olisi rahaa, mutta olen iloinen, ettei tarvitse mennä tuonne, tai tilailla lisää roinaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan osallistu siihen ruuhkaan tai tungeksimiseen. Ehkä voit ostaa muualtakin, joku muu tarjous tai sieltä vaikkei ole "päivät". Jospa ei ole mitään hätää. Mua taas huolettaa vuoden vaihteen jälkeiset leikkaukset, saako edes vaatteita, kun ei ole juuri.
Osta ennen vuodenvaihdetta ja laadukasta.
Puppa ou jee 😎 nyt vasu täyteen halpaa romua 🧺👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Minun kaupungissani ei ole noita kauppoja, eikä MägDonaldsia
Sinun netissäsi on molemmat verkkokaupat, Sokos ja Stockman.
Kuka hullu sinne kauppaan lähtee ryysimään.
Epäilen älöitystä trölliksi.
Ei kai kukaan tosissaan tuommoisia...
Ymmärrän ap:ta, varsinkin jos oikeasti tarvitset joitain tavaroita. Jos kyse on mielihalusta, voin kertoa, että jonkin ajan päästä ei tee edes mieli mennä näille hulluille päiville. Itselläni kävi näin, kun jouduin taloudelliseen ahdinkoon. Olen nykyisin onnellinen ja helpottunut, kun en koe "tarvitsevani" mitään. Jos jotain joskus tarvitsen, löydän sen kirppareilta tai Tori.fi.
Tiedän, ettei mun tämän hetkisillä kulutustottumuksillani yhteiskunta pyöri. Mutta toivottavasti rikkaammat kuluttaa.
En ole käynyt siellä noin 10 vuoteen. Stockan on nykyisin vitsi.
Sokoksella ja Stockmannilla on molemmissa kalliit hinnat, joten edes nykypäivänä nämä ale-kampanjat eivät välttämättä kovin edullisia ole. Toiset on niin höynäytettävissä ja mielihalujen vietävissä, että syntyy kummallinen tarve pakko-ostaa jotain. Tarjousten kyttäämisen ymmärrän, jos johonkin tarvetta on, mutta uskon edelleen, että tuote löytyy jostain muualta halvemmalla kuin kummastakaan em. liikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noissa ole ikinä edes mitään hyviä tarjouksia. Kunnolliset jutut saa muualta normaalihinnalla samaan hintaan tai halvemmalla ja ne halvat jutut on aina jotain turhaa kiinakrääsää, jota kukaan ei oikeasti tarvitse mihinkään. Huijauspäivät, ei mitään muuta, joten turha surra, jollei ole rahaa niille kannettavaksi.
Niin, ne alennukset on luokkaa 20%. Tosin kyllä mä vuoden juurikasvuhiusvärit ja yhden pyyhkeen hain, kun ne kerran tarpeeseen tulee.
Mainosta! Tälläiseksi nykyään on menny. Aivan suora mainos ettekö tajua. Minäkin " tartuin" tähän. Just, just.
Eihän noissa ole ikinä edes mitään hyviä tarjouksia. Kunnolliset jutut saa muualta normaalihinnalla samaan hintaan tai halvemmalla ja ne halvat jutut on aina jotain turhaa kiinakrääsää, jota kukaan ei oikeasti tarvitse mihinkään. Huijauspäivät, ei mitään muuta, joten turha surra, jollei ole rahaa niille kannettavaksi.