Pääseekö hotelliin ilman luottokorttia?
Nehän kysyy luottokorttitietoja. Ilmeisesti tehdäkseen jonkun katevarauksen tms. No, itselläni kävi niin, että netissä olleen tietovuodon vuoksi joudun kuolettamaan luottokorttini ja tilaamaan tilalle uuden. Ja kaksi viikkoa kestää saada se uusi. Viikonloppuna on kuitenkin reissu tiedossa hotelliyöpymisellä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
S-pankin kortti toimii huonosti ulkomailla
Missä maassa tai maissa ? Itsellä toiminut moitteettomasti.
Mulla ei ole ikinä ollut luottokorttia enkä ole vielä sitä missään tarvinut, en hotellissa tai muuallakaan.
Ihan hyvin olen saanut varattua ilman korttia. Muistaakseni olisivat halunneet sen, jos saapuminen olisi ollut kuuden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty tekemään paljon muutakaan.
Ai? On minulla käteistä ihan riittämiin. Ap
Et pysty edes julkisilla matkustamaan.
Miten niin? Harvoin matkustan julkisilla, mutta en ymmärrä miksi en pystyisi. Ap
Käteisellä ei nykyään lippuja ostella.
No enpä ole kyllä koskaan kortillakaan ostanut tai ainakaan lähivuosina. Puhelinsovelluksella täällä kotona pk-seudulla ja jos lähden kauemmaksi, etukäteen netissä verkkopankkitunnuksilla. Tuota kyllä ihmettelen, kun niin moni liittää hotellien luottokorttikyselyt pelkkään maksuun, sillä kyllä valmiiksi maksettuihin huoneisiinkin on meiltä ainakin ulkomailla aina sisäänkirjautuessa otettu luottokortti vakuudeksi juuri siksi, että saadaan katettua mahdolliset baarikaapin tai huoneen tuhoamiseen liittyvät kulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kannata ottaa yhteyttä siihen hotelliin ja kysyä. trollauspisteet 0/5
Miksi täällä aina syytetään kaikkia trollaamisesta vaikka kysyisi mitä aihetta? En ole vielä varannut hotellia. En ole edes vielä päättänyt minkä hotellin otan. Kyseessä on iso kaupunki, jossa on hotelleissa paljon tilaa näin syksyllä, ei ole mitään syytä varata sitä liian aikaisin. Ap
no sittenhän sinulla on aikaa saada uusi kortti....
Soita ja kysy. Minä en oo ikinä aatellut tätä, kun aina varaan niin että luottokortille tulee automaattinen varaus. Maksan hotellissa sitten joko debit tai credit-puolelta. Jos oon työmatkalla, niin credit, koska en halua lainata omaa rahaani työnantajalle (matkakorvaukset saan ennen kuin kerkiää mennä mitään korkoja tms. luotolle), omalla reissulla maksan tililtä.