Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitkä ovat hyviä ja mieluisia harrastuksia miehellä?

Vierailija
24.09.2024 |

???

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku GAMBIA

Vierailija
22/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä. Lentopallo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys ja/tai kalastus.

Vierailija
24/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskaraiskailu

Vierailija
25/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin, jos mieheltä löytyisi joku sama harrastus kuin itseltä, esim. cinefiilin kanssa olisi mukava käydä yhdessä leffassa. Klassisen musiikin harrastus olisi myös plussaa. Tai jokin urheiluharrastus, jota harrastan itse tai sellainen, jota olen aina halunnut kokeilla. Melonta ois yksi sellainen harrastus, joka on aina kiinnostanut, mutta tilaisuutta ei ole sen harrastamiseen oikein avautunut. Mies voisi sitten melonnan saloihin perehdyttää.

Vierailija
26/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jossa mies poistuu talosta pe-su ja itse saa olla rauhassa.

Tämä on hyvä ja saikin paljon kannatusta!

Vierailija
27/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaminen, metsänhoito(omistamillaan maa-alueilla), pyöräily, kalastus

Vierailija
28/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä pidän extremelajeja harrastavista miehistä. Musiikkiharrastus on myös hyvä.

Oletko kovinkin kokenut naikkonen?

Vierailija
29/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteisiin ja kädentaitoihin liittyvät harrastukset ovat mukavia ja toivottavia, niin myös kirjojen lukeminen ja luontoharrastus.

Vierailija
30/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä pidän extremelajeja harrastavista miehistä. Musiikkiharrastus on myös hyvä.

Oletko kovinkin kokenut naikkonen?

Missä mielessä kokenut?

Vierailija
31/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darts & biljardi 🎯🎱

Vierailija
32/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaaminen. Sekä jälkiensä siivoaminen. Harvinainen yhdistelmä.

Vierailija
33/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin muu kuin viinan juominen.

Vierailija
34/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että mies on lihaksikas, mutta salilla ei saa käydä. Rahkamaket on itsekkäitä narsisteja jotka eivät muuta tee kuin ihailevat itseään.

Haluan, että mies osaa korjata auton ja rakentaa talon, mutta tienaa niin paljon ettei tarvitse niitä hommia tehdä vaan teettää ne muualla. Lisäksi moiset hommat olisovat pois parisuhde ajasta, eli no-go-zone.

Lisäksi miehen tulee tuntea viinit, mutta olla täysin raitis. Eli ammattimainen viininmaistaja joka sylkee lasiin ja eri rypälelajikkeiden välillä huuhtoo makuaistinsa kuplavedellä, on ok.

Ja viimeisenä, miehen tulee tietää mistä minä tykkään sängyssä, olla varma ja kokenut rakastaja. Mutta entisiä partnereita hyväksyn Max 1 kpl, sen teini-iän sohelluksen jota ei edes parisuhteeksi lasketa. Kukaan ei halua miehekseen yleistä kyläpyörää.

Tietenkään en sanallakaan kerro, mistä pidän sängyssä vaan mies taitavana tietää sen jo katseesta.

N28 XXL hki

Vierailija
35/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juoksee ja suunnistaa. Ne on ainakin sille mieluisia, ja minunkin mielestä kivoja.

Vierailija
36/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että mies on lihaksikas, mutta salilla ei saa käydä. Rahkamaket on itsekkäitä narsisteja jotka eivät muuta tee kuin ihailevat itseään.

Haluan, että mies osaa korjata auton ja rakentaa talon, mutta tienaa niin paljon ettei tarvitse niitä hommia tehdä vaan teettää ne muualla. Lisäksi moiset hommat olisovat pois parisuhde ajasta, eli no-go-zone.

Lisäksi miehen tulee tuntea viinit, mutta olla täysin raitis. Eli ammattimainen viininmaistaja joka sylkee lasiin ja eri rypälelajikkeiden välillä huuhtoo makuaistinsa kuplavedellä, on ok.

Ja viimeisenä, miehen tulee tietää mistä minä tykkään sängyssä, olla varma ja kokenut rakastaja. Mutta entisiä partnereita hyväksyn Max 1 kpl, sen teini-iän sohelluksen jota ei edes parisuhteeksi lasketa. Kukaan ei halua miehekseen yleistä kyläpyörää.

Tietenkään en sanallakaan kerro, mistä pidän sängyssä vaan mies taitavana tietää sen jo katseesta.

Hyvin tunnet naiset, eikä sinulla silti ole vaikka haluaisit?

Vierailija
37/37 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisankannatus ja aseksuaalisuus 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä