Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Helsingissä sisäänpäin lämpenevä puistoilmapiiri?

Vierailija
11.09.2008 |

Pääseekö uusi kasvo mukaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kilsan päässä toisaalle mukaanpääsy oli hieman hankalempaa.

Vierailija
2/7 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän jännittää..Tosin olen kuullut, että diivoimpia ovat usein ulkopaikkakuntalaiset, jotka leikkivät stadilaisia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tylyjäkin ihmisiä löytyy.

Vierailija
4/7 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on siinä mielessä hankala puhua vieraalle, että täällä on niin monenlaista viheltäjää. Jos joku kadulla tulee puhumaan, on hän lähes poikkeuksetta kännissä tai kylähullu. Siksi kaikkiin juttelijoihin suhtautuu varauksella.

Mutta leikkipuistossa asia on toinen, koska ei siellä edellämainittuja ole :-). Kyllä suurin osa ovat ihan tavallisia. Tietysti matkassa on aina kavereita, jotka vain viettävät aikaa kaksistaan, mutta eihän se mitään ihmeellistä ole.

Ihmisiä mekin olemme :-)

ja vähän jännittää..Tosin olen kuullut, että diivoimpia ovat usein ulkopaikkakuntalaiset, jotka leikkivät stadilaisia ;)

Vierailija
5/7 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ei edes ohjaajat moikkaa ja toisessa taas jengi vaihtuu aika tiuhaan. Eipä tuo ole mua haitannut vaikkei leikkipuistotuttuja ole tullut....

Vierailija
6/7 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat lapset äiteineen ja isineen käyvät sitten myös leikkipuistossa.

Vierailija
7/7 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt tossa lähipuistossa käynyt vuoden ja nyt vakkarit alkaa puhua mulle... Onneks meitä on ollut muitakin uusia tai ei-vakkareita joista on saanut seuraa

tätä ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi