Mitä herkkua teidän ei tee mieli?
Kommentit (51)
Kaupan keksejä. Harvoin tulee sellainen olo, että ostanpa kaupasta keksiä kahvin kanssa, kun tekee mieli. Joskus kyllä ostan lapsia varten ja töihin.
Minulle useimmat ns. herkut eivät koskaan edes olleet herkkuja, näihin kuuluvat mm.:
- karkit
- donitsit ja munkit
- täytekakku
- pulla
Ei haittaisi yhtään, vaikka ei tulisi edellä mainittuja koskaan enää syötyä. Makeista syötävistä himoitsen oikeastaan vain jäätelöä ja tummaa suklaata, ja niidenkin suhteen olen hyvin nirso.
-Kermajäätelö. Olispa vaihtoehtoja, terveellisempiä, kuten maitojäätelö tms.
-Sokerimunkkirinkilä, ne pienet.
-Pahat keksit. Joku on vikana siinä.
-Hiivapulla. Onko ilman hiivaa.
-Erittäin rasvaiset muffinssit.
-Gelatiinikarkit. Joskus se on hyvä ehkä, mutta saisi olla vaihtoehtoja.
-Kiisseli. Ellei ole erityisen hyvä ja ei makeutusaineita.
-Mochi jäätelö.
Jännä että oikeastaan aina kun mainitaan "herkut", niin useimmille näyttää tulevan mieleen vain makeita herkkuja.
Mutta joo, itsellä pulla ja hedelmäkarkit. Joillekin jotkut homejuustot on herkkua, hyi helevetti.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan keksejä. Harvoin tulee sellainen olo, että ostanpa kaupasta keksiä kahvin kanssa, kun tekee mieli. Joskus kyllä ostan lapsia varten ja töihin.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Kääretorttu. Hirveän imeliä.
Suurinta herkkua ostan usein.
Viinereitä. En ole ikinä tykännyt. Täytekakuistakaan en tykkää
Vierailija kirjoitti:
Kääretorttu. Hirveän imeliä.
Niin, jälkiruoat ovat makeita. Onko yllätys?
- kukkakaali
- peruna
- paprika
- rypäleet
Meloni ja rypäleet. Eli kaksi asiaa jotka on Lidlissä aina tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että oikeastaan aina kun mainitaan "herkut", niin useimmille näyttää tulevan mieleen vain makeita herkkuja.
Mutta joo, itsellä pulla ja hedelmäkarkit. Joillekin jotkut homejuustot on herkkua, hyi helevetti.
No minä luettelin vain makeita ns. herkkuja, koska ne ovat niitä, mistä en tykkää. Rakastan sen sijaan kaikkea suolaista ja voisin elää sipseillä, nachoilla, popkornilla, homejuustoilla, sushilla, mädillä ja mätitahnalla, sillillä jne.
Perunamuusi. Olen inhonnut aina. Luultavasti tuon inhon takia olen pysynyt hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä luettelin vain makeita ns. herkkuja, koska ne ovat niitä, mistä en tykkää. Rakastan sen sijaan kaikkea suolaista ja voisin elää sipseillä, nachoilla, popkornilla, homejuustoilla, sushilla, mädillä ja mätitahnalla, sillillä jne.
Sushi = 90 % valkoista riisiä
Sipsejä yms ei juuri koskaan tee mieli niin, että itseäni varten niitä ostaisin. Mutta sitten kyllä, jos niitä on jossain tarjolla tai olen itse ostanut muulle perheelle ja otan pari, niin sen jälkeen tekee mieli ottaa lisää.
Suklaa. Olen lopettanut sen ajat sitten.