Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geokätköilyharrastus miehellä

Vierailija
23.09.2024 |

Onko epämiehekäs ja nörtti harrastus? Kehtaanko mainita tämän deittiprofiilissani vai onko parempi jättää kertomatta? Olen käsittänyt että on outona ja naismaisena pidetty harrastus. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, suurin osa tuntemistani geokätköilijöistä on miehiä. Ei ole naismaista.

Vierailija
2/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olis päinvastoin iso plussa! 

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismainen ei ole kylläkään se termi, millä itse harrastusta kuvailisin. Harrastan yhdessä puolisoni kanssa ja meillä päin ainakin miehet ovat ihan kunnon miehiä, ei mitään neitejä. En tosin tiedä kuinka paljon harrastuksen mainitseminen houkuttaa ei harrastavia naisia, kun se kuitenkin on kovin aikaa vievä harrastus, jos yhtään aktiivisemmin harrastaa.

Omassa tuttavapiirissä on useampikin parisuhde syntynyt sen harrastuksen piirissä. 

Vierailija
4/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kehtaisi? Miksi et uskalla olla oma itsesi.

Vierailija
5/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää, voit kertoa naiselle että luulet kätkön olevan sen jalkojen välissä.

Vierailija
6/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja harrastan tota. Olisi ehdoton plussa jos mies harrastaisi myös!

Vierailija
7/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän semmoinen nörttimäisten hikari ihmisten harrastus niinku myös esim partio tai postimerkkeily.

Vierailija
8/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvä harrastus. Saa liikuntaa ja ulkoilmaa. Ennemmin geokätköilijän ottaisin kuin sohvaperunan.

Vierailija
9/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä harrastaa lähinnä biokätköilyä. 

Vierailija
10/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän semmoinen nörttimäisten hikari ihmisten harrastus niinku myös esim partio tai postimerkkeily.

Partio? Mitä sä siitäkään tiedät.

Vierailija
11/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit geokätköilyn merkeissä ois sata kertaa mieluisammat kuin joku tunkkainen baari ja pöhnäinen mies.

terv nainen

Vierailija
12/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä huonompiakin harrastuksia.

Vierailija
13/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit geokätköilyn merkeissä ois sata kertaa mieluisammat kuin joku tunkkainen baari ja pöhnäinen mies.

terv nainen

Mä oon ollut kätköilytreffeillä mutta ei se juttu edennyt niin hyvin kuin olisin toivonut ja haussa vähän onkin uusi kätkökaveri

Vierailija
14/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Partio? Mitä sä siitäkään tiedät.

Sen verran että hillutaan jossain pusikoissa,tehdään solmuja ja tutkitaan jotain tylsiä juttuja. Tietynlaiset nolot ihmiset harrastaa noita.

Vierailija
15/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

terv nainen

Samaa mieltä. :)

Vierailija
16/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On plussaa. Useimmat naiset arvostavat asioita, joita miehet eivät tule ajatelleeksi tai pitävät pehmoiluna. Olen kertonut tämän täällä ennenkin, mutta lähipiirini naiset kävivät kuumana kun kerroin että uudella poikaystävälläni (nykyisellä miehelläni) on sienikuivuri. Ja siis ihan ruokasieniä kuivatteli

Vierailija
17/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi plussaa. Liikaa on miehiä joiden kaikki aika kuluu vaan koneella tai baarissa.

Vierailija
18/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä harrastaa lähinnä biokätköilyä. 

Niin se viinapullon kätkentä on meillä miehillä ihan verissä. Jännää ja pakitaevaa puuhaa. Naisetcei arvaakkaan mitä löytyy siivouskaapista, se on varmi  piilopaikka.

Vierailija
19/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On plussaa. Useimmat naiset arvostavat asioita, joita miehet eivät tule ajatelleeksi tai pitävät pehmoiluna. Olen kertonut tämän täällä ennenkin, mutta lähipiirini naiset kävivät kuumana kun kerroin että uudella poikaystävälläni (nykyisellä miehelläni) on sienikuivuri. Ja siis ihan ruokasieniä kuivatteli

Mullakin pöksyt kostuis geokätköilystä ja sienikuivurista.

Vierailija
20/22 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin vaimoni harrastuksen kautta. Satuimme samalle kätkölle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän