Geokätköilyharrastus miehellä
Onko epämiehekäs ja nörtti harrastus? Kehtaanko mainita tämän deittiprofiilissani vai onko parempi jättää kertomatta? Olen käsittänyt että on outona ja naismaisena pidetty harrastus.
Kommentit (22)
Minulle olis päinvastoin iso plussa!
N44
Naismainen ei ole kylläkään se termi, millä itse harrastusta kuvailisin. Harrastan yhdessä puolisoni kanssa ja meillä päin ainakin miehet ovat ihan kunnon miehiä, ei mitään neitejä. En tosin tiedä kuinka paljon harrastuksen mainitseminen houkuttaa ei harrastavia naisia, kun se kuitenkin on kovin aikaa vievä harrastus, jos yhtään aktiivisemmin harrastaa.
Omassa tuttavapiirissä on useampikin parisuhde syntynyt sen harrastuksen piirissä.
Miksi et kehtaisi? Miksi et uskalla olla oma itsesi.
Kätevää, voit kertoa naiselle että luulet kätkön olevan sen jalkojen välissä.
Itse olen nainen ja harrastan tota. Olisi ehdoton plussa jos mies harrastaisi myös!
On se vähän semmoinen nörttimäisten hikari ihmisten harrastus niinku myös esim partio tai postimerkkeily.
Aivan hyvä harrastus. Saa liikuntaa ja ulkoilmaa. Ennemmin geokätköilijän ottaisin kuin sohvaperunan.
Suurin osa miehistä harrastaa lähinnä biokätköilyä.
Vierailija kirjoitti:
On se vähän semmoinen nörttimäisten hikari ihmisten harrastus niinku myös esim partio tai postimerkkeily.
Partio? Mitä sä siitäkään tiedät.
Treffit geokätköilyn merkeissä ois sata kertaa mieluisammat kuin joku tunkkainen baari ja pöhnäinen mies.
terv nainen
On niitä huonompiakin harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Treffit geokätköilyn merkeissä ois sata kertaa mieluisammat kuin joku tunkkainen baari ja pöhnäinen mies.
terv nainen
Mä oon ollut kätköilytreffeillä mutta ei se juttu edennyt niin hyvin kuin olisin toivonut ja haussa vähän onkin uusi kätkökaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partio? Mitä sä siitäkään tiedät.
Sen verran että hillutaan jossain pusikoissa,tehdään solmuja ja tutkitaan jotain tylsiä juttuja. Tietynlaiset nolot ihmiset harrastaa noita.
Vierailija kirjoitti:
terv nainen
Samaa mieltä. :)
On plussaa. Useimmat naiset arvostavat asioita, joita miehet eivät tule ajatelleeksi tai pitävät pehmoiluna. Olen kertonut tämän täällä ennenkin, mutta lähipiirini naiset kävivät kuumana kun kerroin että uudella poikaystävälläni (nykyisellä miehelläni) on sienikuivuri. Ja siis ihan ruokasieniä kuivatteli
Olisi plussaa. Liikaa on miehiä joiden kaikki aika kuluu vaan koneella tai baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä harrastaa lähinnä biokätköilyä.
Niin se viinapullon kätkentä on meillä miehillä ihan verissä. Jännää ja pakitaevaa puuhaa. Naisetcei arvaakkaan mitä löytyy siivouskaapista, se on varmi piilopaikka.
Vierailija kirjoitti:
On plussaa. Useimmat naiset arvostavat asioita, joita miehet eivät tule ajatelleeksi tai pitävät pehmoiluna. Olen kertonut tämän täällä ennenkin, mutta lähipiirini naiset kävivät kuumana kun kerroin että uudella poikaystävälläni (nykyisellä miehelläni) on sienikuivuri. Ja siis ihan ruokasieniä kuivatteli
Mullakin pöksyt kostuis geokätköilystä ja sienikuivurista.
Itse tapasin vaimoni harrastuksen kautta. Satuimme samalle kätkölle. :)
Aijaa, suurin osa tuntemistani geokätköilijöistä on miehiä. Ei ole naismaista.