Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Temu huijaus kauppa vai turvallinen?

Vierailija
23.09.2024 |

voiko Temusta ostaa, vai onko temu epäluotettava? Itse en haluaisi ostaa ennen kuin saan tietää onko teillä kokemuksia? Tiedän, Temu on kiinalainen ja hieman epäluotettava mutta entäs ilman paypalia maksu hoituu vai onko paypal onko se ainoa toivo? 

Onko Temu luotettava

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuotteet mitä olen tilannut on ollut ehjiä, myrkyttömiä ja kestäviä, rahat on pysynyt tallella eikä roskapostiakaan ole tullut.

Vierailija
2/3 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ahneet kauppiaat vikisee temusta, tuotteissa ei ole ollut mitään vikaa. tilaan jatkossakin sieltä ja säästän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vajaan vuoden ostanut TEMUsta vaikka mitä itselle ja perheelle ja tutuille tarpeellista tavaraa. Nyt tutulle on tilauksessa kännykkäkotelo, kun muutakin tilaan (esim. tilauksen muutama prinsessatiara/kruunu on menossa myöhemmin syntymäpäivälahjoiksi). Olen ostanut useita kännykän panssarilaseja ja erilaisia kännykkäkoteloita/suojuksia ihan tarpeeseen. Aikuisille lapsille olen ostanut jonkin verran lenkkareita ja talvikenkiä. Olen tilannut muutamalle backup-kovalevylleni silikonisuojukset sekä vetoketjulla suljettavat suojakotelot. Tilasin myös USB-kotelon rikki menneestä tietokoneesta pelastetulle SSD-levylle. Sain näin pelastettua kovalevyn tiedot. Hyviä USB-ladattavia pyöränvaloja on tullut muutamia.

Suurin osa tavaroista on ollut täysin laadukkaista. Pari lippalakkia ei ollut niin isoja kuin luvattiin (luvattu mahtuvan jopa 65 cm päänympärykseen), joten nuo jäivät sitten pienipäisempien perheenjäsenten käyttöön.

Maksan tuotteet Paypalin kautta eikä ongelmia ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä