Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako yle verosta vapauden kun televisio lakkaa toimimasta tammikuussa?

Vierailija
23.09.2024 |

Omassa televisiossa näkyy nyt yle, mtv3, nelonen ja sub. Uutta en raaski ostaa kun katsominen niin vähäistä. Jos joskus jotain ohjelmaa katsonkin niin yleensä unohdan katsoa seuraavan jakson. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yritetään avata lupa-aikaista matopurkkia: "en minä katso telkkaria, ei minun kuulu maksaa". Juuri tuon vuoksi siitä tuli vero, kaikki maksaa.

Laitetaan se maksumuurin taakse, niin ongelma on sillä selvitetty. Varmasti sinäkin maksat ihan mieluusti kuukausittaista maksua siitä, että saat katsella YLEn äärettömän laadukasta ohjelma-tarjontaa 

Vierailija
22/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös yksi tuttu joka muistaa mainita aina kuinka hänellä ei ole televisiota kun ei halua tuhlata aikaansa tv:n katseluun ja kun "ei sieltä tule mitään katsottavaa kuitenkaan".

Kuitenkin hän roikkuu koko ajan puhelimella tai läppärillä katsoen Areenaa tai muita suoratoistoja. Viimeksi kun nähtiin niin kehui Areenan luonto-ohjelmia. Eli ihan samaa sisältöä katsoo kännykältä kuin mitä me muut tv:stä. Olisi varmaan terveellisempää katsoa isolta ruudulta kuin tihrustaa silmät piloille kännykästä. Ei ymmärrä kun sanon että tv:stä voi ihan yhtä lailla katsoa suoratoistoja silloin kun itse haluaa, ei ole pakko katsoa ohjelmia silloin kun ne lähetetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole autoa. Vaadin vapautusta veroista joilla rakennetaan teitä.

Vierailija
24/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mediavero

Vierailija
25/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yle saisi verosta vapauden, eihän Kallekaan saa.

Vai tarkoititko YLE-veroa?

Vierailija
26/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Jpa asunnottomat joutuu maksamaan yleveroa, jos on jotain tuloja.

Vierailija
27/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle-veroa maksavat myös hoitolaitoksissa olevat vanhukset, vaikka ovat niin huonokuntoisia, etteivät edes katsele televisiota tai kuuntele radiota.