Pilattujen tuotteiden lista jatkuu: Valion Aurajuusto on menettänyt makunsa
Täyteläisen sijasta kitkerää, sinistä vähän, umami poissa.
Kiva.
Onko mitään vastaavaa tilalle?
Kommentit (56)
Kantolan kanelikorput, ostin pitkästä aikaa, mutta hirveä pettymys. Ei maistunut miltään, suutuntuma omituisen mössömäinen. Aineslistalta löytyi rapsiöljy, jonka uskon syypääksi. En osta enää.
Vierailija kirjoitti:
Saint Agur on paljon parempaa!
Se on kyllä hyvä ja sopii aurajuuston ystäville. Vasta kokeilin castellon sinihomejuustoa. Se oli aivan hirveää
Vierailija kirjoitti:
Sulla on covid
Tarkemmin sanottuna: koronavirusinfektion jälkioire. Näitähän alkaa olla joka toisella.
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän otsikon yli, mutta myös HK:n sininen muuttunut, ei maistu kuin jauhot jos nekään.
Ei ihme, jos jauhot ei maistu, kun siinä ei niitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin tänään kun tilasin Aurajuustopizzan, ei maistunut miltään. Ajattelin että tässä on jotain vikaa tai sitten sitä juustoa on pistetty minimaalisen vähän.
Ei pizzoissa ole koskaan Auraa. Se on aina halpaa bulkki homejuustoa.
Elovenan kaikki keksit ja "cookiet". Herranjumala miten huonoa. Myös perus-Elovena kaurapuuro on aivan kaurapölyä, käytän loput sämpylöihin.
Vierailija kirjoitti:
Saint Agur on paljon parempaa!
Ja Peltolan sinihomejuusto.
Pitkän tauon jälkeen tuli maisteltua Auran sinihomejuustoa, eipä ollut itselleni hyvä valinta. Roqueforteissa pysyn, kun haluan herkutella sinihomejuustolla.
Fazer turkinpipuri laku. En ole maistanut, mutta laku on littana kuin joku olisi astunut sen päälle. Onko maku muuttunut?
Jotenkin toi Aurajuuston on pilattu, ei maistu enää samalta. Pakko se on uskoa, kun itse kokeilin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Aura ole oikeaa homejuustoa. Oikea on valuvaa, ei mene murusiksi.
Pääsiäiseksi ostettu Roquefort ei ollut yhtään valuvaa, lohkeilevaa ja pehmeää, mutta ei siinämäärin kuin sulatejuustot.
Soita suoraan Valion omistajalle Juha Valiolle ja kysy mistä kenkä puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuotteiden mauttomuua johtua sairastetusta koronasta?
Itse olen huomannut makuaistini muuttuneen. Ei niin monet tuotteet ole voineet mennä kummallisen makuisiksi tai mauttomiksi. Olen ymmälläni.
Noei. Itsellani ei ole koronaa vieläkään ollut mutta moni ruoka on menettänyt makunsa siitä huolimatta koska niitä tehdään huonommista ja halvemmista raaka-aineista ja nykyisin ei mausteita saa olla koska näitä maustevammaisia on niin paljo.
Lidlin vessapapereiden laatua heikennetty nopeaan tahtiin. Hajoaa ja repeilee käsiin, muruja jää kiinni ihoon.
Valion tuotteet voi upottaa suohon