Pilattujen tuotteiden lista jatkuu: Valion Aurajuusto on menettänyt makunsa
Täyteläisen sijasta kitkerää, sinistä vähän, umami poissa.
Kiva.
Onko mitään vastaavaa tilalle?
Kommentit (56)
Just miehen kanssa katsottiin tänään kaupassa, että missä se on. Ei kai vaan ole lopetettu. :(
Olikohan siinä jo liikaa hometta?
Aurassa ne hyvin kypsyneet, vanhemmat juustot on löllöjä ja kitkeriä. Ja vihertäviä. Googlaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Valio muuten lopettanut sen lakkaraejuustonsa, ainoa raejuusto joka maistui jollekin. Ei ole viikkoihin näkynyt missään kaupassa.
Äh tähän yritin vastata, muttei ottanut lainausta.
Voisiko tuotteiden mauttomuua johtua sairastetusta koronasta?
Itse olen huomannut makuaistini muuttuneen. Ei niin monet tuotteet ole voineet mennä kummallisen makuisiksi tai mauttomiksi. Olen ymmälläni.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut makuaistini muuttuneen. Ei niin monet tuotteet ole voineet mennä kummallisen makuisiksi tai mauttomiksi. Olen ymmälläni.
Hörönaurut.
Sirkka-Liisa
Aura gold on parempaa kuin se perus.
Vierailija kirjoitti:
Aura gold on parempaa kuin se perus.
Mitä eroa niissä on
Ei Aura ole oikeaa homejuustoa. Oikea on valuvaa, ei mene murusiksi.
Valion nykyiset tuotteet maistuvat pjaskalle ja hinnat ovat korkeat, vaikka saavat Yritystukea
Forssan kurkkuperunasalaatti alkaa syksyisin maistua ummehtuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Ei Aura ole oikeaa homejuustoa. Oikea on valuvaa, ei mene murusiksi.
Suomalainen juntti kuvittelee sen olevan oikeaa homejuustoa. Kun ei paremmasta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ääni tälle, miehellä ei toimi makuaisti, koronasta pari vuotta ja mulla makuaisti on sinun kaltainen.
Herkkutilan homejuusto on paljon parempaa
Fasun Sininen maistuu aina vaan enemmän bulkilta.
Monien Fazerin valmistamien karkkien rakenne on muuttunut epämiellyttäväksi. Ennen mukavan sitkeitä ja kiinteitä, nykyään jauhomaisia. Onneksi Hariboon voi luottaa!
En ymmärrä k-marketin myymiä "Maatilan Parhaat" juustoja. Yhdessä ei ollut lainkaan makua. Onko muissakaan mitään esimerkiksi Gouda. Olterman on valkoisessa hiivassa helposti, nykyään, miksi. Pirkan Port Salut maistuu jollekin, joskin suolapitoisuuden vuoksi voi viipaloida lisää, ettei tule liikaa.
Hauska ilmiö, että ihmiset puhuvat "aurajuustosta" eikä sinihomejuustosta.
Eikös ne ole kaikki jo Coop?