Naposteletko kun katsot tv:tä, entä kun luet kirjaa?
Mä haluan napostella kun katson elokuvaa tms., mutta en lukiessani. Lukiessa on vaikeampaa napostella ja naposteltavasta likaisilla sormilla on inhottava kääntää lehteä.
Kommentit (23)
En ikinä. Katson paljon elokuvia sekä kotona, että teatterissa mutta en ikinä napostele tai syö.
En napostele yleensä koskaan. Ruoka-aikoina syödään ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään napostele. Se on lihavien urpojen toimintaa.
En minä ainakaan ole lihava. Täytyy katsopas nauttia elämästä.
Aloittajalle, en minäkään ole osannut napostella lukiessa juuri tuon kirjan sotkeutumisen takia. Helposti keskittyminenkin herpaantuu jos pitää vielä syömiseen keskittyä.
En napostele. Mä syön. Ruokaa tai roskaruokaa. On kiva syödä samalla. Junttia kyllä
Vierailija kirjoitti:
Napostele oliiveja. Ne ei lihota.
Kauheita kaloripommeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheita kaloripommeja.
115 kaloria/100 grammaa... jos tuokin on liikaa niin vedä kurkkua :D
Vierailija kirjoitti:
Sana napostella on ällöttävä.
Niin on. Vielä ällöttävämpi on herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on törkeästi suolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on törkeästi suolaa.
Ostat Päivänsäde-oliiveja. Niissä vain 2,4% suolaa. Lisäksi tuotekuvauksen mukaan: "Sopivat erinomaisesti sellaisenaan naposteltaviksi".
Joskus viikonloppuisin telkkaa katsoessa. Yleensä popcornia tai pähkinöitä, silloin tällöin sipsejä tai karkkia. Arkeen napostelu ei kuulu. Kirjoja lukiessa harvemmin.
Jostain syystä syödessä pitää katsoa jotain tai lukea. En oppinut tätä lapsena, vaan joskus aikuisena. Nytkin juon kahvia. Mutta en juuri napostele. Ihan vaan ne normi ateriat yleensä telkkarin ääressä.
Ap ...joko olet saanut tarpeeksi tuntemattomien napostelu tietoja ????🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä. Napostelen aina. Pitkin päivää. Olen Bmi 25. Eli huono tapa. Mutta nykyään sentään mietin mitä napostelen eli terveellisemmin ja kevyemmin. Jos 5-10kg laihtuis niin olis hyvä.
En tietenkään napostele. Se on lihavien urpojen toimintaa.