Ostatteko jouluna kinkun?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Voihan sen rasvanpalan ostaa nytkin.
Mistä?
Pakastealtaasta.
No toisilla on aina peuran lihaa tai hirveä. Sitten on porot ja jänis. Riistaa syö monet läpi vuoden fasaania ja sorsaa sekä kukkoa viinissä kun taas toiset syö kukkoa kanan poikana. Kalkkunaa ei oikein välitä syödä jotenkin mautonta kumia. Kiinalaiset syö ankkoja ja hanhia. Ortodoksit syö lammasta ja muslimit vuohia. Muslimit syö ostereita kuin aasialaiset. Joulu on muistojuhla ja perheiden juhla joten sinkkujen on vähän vaikeaa silloin tai leskien. Jouluna on hyvä muistaa vanhuksia villasukilla. Kalaa on toisilla enemmän yleensä kasvisruokia on paljon kuten kaikki tietää. Edelleen joulu ei ole mässäys juhla. Käydään kirkossa veisaamassa virsiä ja juodaan kakkukahvit. Joululaulut ja hartaus. Monet on työssä silloinkin. Jeesus ei ole mikään ruoka mässäys mässäys ahneus vaan hänen syntymisensä muisto juhla betlehemissä.
Meillä on ollut tuon miehen kanssa aina eri käsitykset kinkun paistosta. Joka joulu siitä pitää vääntää. Ensi joulu on 38. Luultavasti ei päästä vieläkään sopuun.
- n68v -
Jouluna kuunnellaan kuinka tähdet helisee ja kimaltaa sekä joulun lapset laulaa lauluja ! On hyvä mieli. Ihaillaan lumihiutaleita. Syödään pipareita ja iloitaan. Kiitetään herraa LUOJAA elämän lahjasta.
YouTube tulkoon joulu jokaiselle.
Jouluna syön aina SIANLIHAA vatsani kyllyydestä, koska minä voin!
Sääli heitä, jotka ovat altistaneet itsensä orjuuden ikeeseen.
Stalinin pommituksissa kuoli lapsia Viipurin itä puolella talvella pakkasessa koulu paloi. Muistetaan näitä lapsia rukouksin ja kiitetään he pääsivät taivaan kotiin.
Totta kai, semmoinen 47 kg kinkku kuten viime vuonna.
Rullasyltty porsas liemellä. Meinaan tehdä sellasen jouluna ihan itse. Tässä on kuitenkin sadonkorjuujuhla vietettävä välissä niin ei kuitenkaan joulu oo ihan mielessä vielä. Pakkasessa possu kyllä säilyy tästä jouluun.
Ostan ison Keräkaalin ja voitelen sen Soijalla.
6 tuntia uunissa. Sitten syön sitä Vegeleivällä. Vegejuustolla ja Vegevoilla. Vegemaitoa päälle ja on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Stalinin pommituksissa kuoli lapsia Viipurin itä puolella talvella pakkasessa koulu paloi. Muistetaan näitä lapsia rukouksin ja kiitetään he pääsivät taivaan kotiin.
Kiitos Stalin.
Vierailija kirjoitti:
Rullasyltty porsas liemellä. Meinaan tehdä sellasen jouluna ihan itse. Tässä on kuitenkin sadonkorjuujuhla vietettävä välissä niin ei kuitenkaan joulu oo ihan mielessä vielä. Pakkasessa possu kyllä säilyy tästä jouluun.
Ai hitsi aivan parhainta mitä possusta saa valmistettua, äiti teki joka jouluksi ja oli se hyvää.
Harmillista mistä sais sylttyvärkin.
En, koska meillä ei kinkkua kulu paljoakaan. Valmiita siivuja ostan pari sataa grammaa jostain palvelutiskiltä tai kauppahallista. Mun keittiössä kun syödään jouluateria vain kerran (yleensä aattona) ja syöjiä on 3 - 4.
En ole eläissäni ostanut joulukinkkua? Täysi hukkaostos.
En. Mun joulunvieton vuoksi ei tarvitse tappaa/ kiduttaa ketään.
Tietenkin ostetaan, kinkku kuuluu Jouluun.
Jotain kasvisjuttua ja korkeintaan hirvi tai peurapaistia.Possukat jää syömättä.