Miten valmistaudut sunnuntaisin huomiseen työpäivään ?
Onko joitain must-to-do toimia, jotka toistuvat joka sunnuntai ?
Kommentit (56)
En mitenkään. Aamulla otan makkaraleivän ja purkin jogurttia mukaan ja lähden töihin. Onneksi työaika alkaa vasta 10.30, niin pystyy nukkumaan yhtä pitkään, kuin viikonloppunakin.
Katson jonkin hyvän leffan. Huomenna töissä sitten jaksaa, kun upottaa mielensä leffan kiemuroihin (ja siihen hyvännäköiseen päähenkilöön). Kantaa vielä tiistaillekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen seksityöntekijä. Huomenna tulee vakioasiakas kotiini. Sheivaan aamulla ja peseydyn hyvin. Tänään täydensin kaupassa käydessäni liukkarit ja muut välineet.
🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
Pesen vaatteita itselleni tulevaa viikkoa varten, suunnittelen seuraan viikon ruuat, käyn ruokakaupassa. Illalla laitan vaatteet esille, kahvinsuodatin kahvinkeittimen päälle, työlappari laukkuun, luen kirjaa, pelaan korttipeliä tai muuten vain jutellaan teinien kanssa meidän vanhempien parisängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Pesen vaatteita itselleni tulevaa viikkoa varten, suunnittelen seuraan viikon ruuat, käyn ruokakaupassa. Illalla laitan vaatteet esille, kahvinsuodatin kahvinkeittimen päälle, työlappari laukkuun, luen kirjaa, pelaan korttipeliä tai muuten vain jutellaan teinien kanssa meidän vanhempien parisängyssä.
Olet siis seksuaalisesti kiinnostunut lapsistasi.
Kuinka monena sunnuntaina pitää valmistautua yhteen maanantaihin. No oikeasti tuo lause kuuluu kuinka valmistautuu huomiseen eli maanantaihin. Kuinka valmistaudut näin sunnuntaina maanantain työpäivään. Huomiseen ei oikein voi valmistautua monena sunnuntaina. Tänään ja sitten huomenna.
kokkare ihannoivan mukaan sen tulisi alkaa jo perjantaina klo 17 jälkeen mkäli olette jo lähteneet..
kuitenkin kokkare ministeri kovasti selitteli sitä ettei ulosoton juurisyy ole suinkaan ministerin liiketoimintaosaamisessa vaan "osaamisessa".
Katson sunnuntaisin alkavan viikon kalenterin ja täytyykö tehdä jotain säätöjä, esim päällekkäisiä palavereja jne. Yritän ajatella myös vähän oman ajankäytön suunnittelua ja priorisointia, eli missä palavereissa tarvitsee oikeasti olla mukana jne.
Sitten katson että minulla on kaikki valmiina maanantain aamupäivän työtehtäviin, joskus pitää tehdä joku kalvo tai vähän päivittää lukuja, mutta yleensä selviää aika vähällä.
Samalla vilkaisen sähköpostin ja pikaviestit sen varalta ettei ole tullut mitään sellaista mikä vaikuttaisi heti maanantain ensimmäisiin tunteihin (esimerkiksi asiakas peruuttanut tai siirtänyt palaveria tms).
Tähän menee yleensä noin 5-15 minuuttia.
Sitten vilkaisen että minulla on työvaatteet valmiina ja jos tarve vaatii niin silitän paidan, ja jos aion mennä ennen tai jälkeen työpäivän kuntosalille niin pakkaan myös treenikassin valmiiksi.
Kuinka monena sunnuntaina pitäisi sitten valmistautua huomiseen maanantaihin. Sunnuntait monikossa.
En mitenkään, olin tänään töissä ja huomenna vapaapäivä.
Itse työpäivän sisältöön ei tarvitse valmistautua. Mutta arkea varten pesen pyykkikori tyhjäksi jos en ole ehtinyt sitä jo tehdä pe/la, jaan omat ja yhden lapsen lääkkeet dosetteihin, kirjaan viikko-ohjelman ja ruokalistan perheelle näkyville ja raivainen tavarat niin että robotti-imuri pääsee työpäivän aikana kierrokselle ja teen yhden lapsen kanssa läksyt (eli istun vieressä kun hän tekee). Yleensä teen jonkun työläämmän/pidempää kypsennystä kaipaavan ruuan jota riittää maanantai-illalle lämmitettäväksi.
En uhraa ajatustakaan työlle. Tai no sen verran illalla että laitan herätyskellon soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis seksuaalisesti kiinnostunut lapsistasi.
Tulkinta sekin. Väärin meni.
Töiden jälkeen huokaisen syvään, syön jotain, käyn suihkussa ja menen nukkumaan. Päivästä riippumatta samat rutiinit. Kovin paljon muuta en ehdi enkä jaksa. Teen töitä 7 päivää viikossa, 12-15 tuntia päivässä. Olen yrittäjä, yritys on myynnissä.
en mitään. No käyn ehkä suihkussa ja katson ettei kalsarit ole aivan paskaiset. Jos en ole jaksanut viikonloppuna pestä pyykkiä niin laitan vaan sit jotain likaisia ylle. Aamulla tupakalle, paskalle ja kuppi kahvia. Siitä sitten töihin. Hampaat pesen joko illalla tai aamulla, mutten koskaan 2 kertaa päivässä. 0 reikää ja ikenet kunnossa.
Heh heh!