Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksoset horoskooppimerkki. Minkälaisia kokemuksia heistä?

Vierailija
22.09.2024 |

Minulla ei hyviä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noihin oikeesti uskoo. Kaikissa horoskoopeissa on kivoja ja vähemmän kivoja ihmisiä. Ei se syntymäaika ihmisen persoonaa määritä.

kaikissa merkeissä ei, mutta oman kokemuksen mukaan kaksosissa, skorppareissa ja vesimiehissä on se tietty perusluonne, joka enemmin tai myöhemmin sieltä paljastuu eikä mukava sellainen.

Osaatko tarkemmin kuvailla mikä tämä "tietty perusluonne" on? Perheessämme on vain mainittuja horoskooppimerkkejä, joten olisi mukava tietää. :)

häikäilemättömyys, oma etu ensin jne. Ensin saattavat toki esittää muuta. Mutta kun teillä on perheessä koko kokoelma edustettuna niin voitte jyrätä toisianne rauhassa. Toivottavasti ei synny ketään herkempää/kiltimpää merkkiä siihen, saa olla si

Itse pidän tätä kuvailemaasi "häikäilemättömyyttä" enemmänkin periksiantamattomuutena. Omista mielipiteistä pidetään kiinni vaikka siitä olisi itselle vain haittaa.

Vierailija
42/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että kaksoset ovat usein hyväuskoisia hölmöjä, ja uskovat mm. horoskooppeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten pitää ottaa myös kiinalainen horoskooppi huomioon. Ja tiede! 

Olen härkä ja sika, näen yhtäläisyydet.

Vierailija
44/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka mä tunnen on hyvin vaikea ihminen. Kaikki pitäis  mennä hänen pillinsä mukaan. Manipulointi ja vainoaminen tuttua hänelle.

Vierailija
45/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010654883.html

152 astrologia yritti selvittää ihmisten horoskooppeja. Onnistuivat yhtä hyvin kuin noppaa heittämällä tai apina olisi saanut arvaamalla.

Tutkimukseen osallistuneen astrologitubettajan kritiikki ko. tutkimusta kohtaan:

. Hän suoriutui testistä ihan hyvin, sai neljä oikein kahdestatoista; jos kaikki olisivat päässeet samaan, se todistaisi astrologian päteväksi.

Vierailija
46/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis:

Vierailija
47/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tänne ei näköjään linkkejä voi laittaa. Video jota yritin linkata on "Did Science Just Prove Astrology Isn't Real?: The Delineation" kanavalta Cam White (Youtubessa).

Vierailija
48/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sen minkä tunnen. Ei turhan raskaita. Monipuolisia.

Vierailija
49/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

152 astrologia yritti selvittää ihmisten horoskooppeja. Onnistuivat yhtä hyvin kuin noppaa heittämällä tai apina olisi saanut arvaamalla.

Kiitos, ehdit laittaa tän ennen mua.

Ihmisiä on monenlaisia, mutta syntymähetki ei luonnetta muokkaa. Horoskooppihullut on tyhmimmästä päästä ja syntyneet kaikki lokakuussa - tai sitten saatana ei.

Vierailija
50/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että kaksoset ovat usein hyväuskoisia hölmöjä, ja uskovat mm. horoskooppeihin.

Olen huomannut, että kaikki horoskooppi-i da rit ei ole kaksosia. Mullakin on yksi sellainen tuttava ja hänellä on huomenna synttärit.

Itse olen kaksonen. Mieheni on kaksonen. Horoskoopit tekee lehdessämme se onneton  TET-harjoittelija, jolle ei oikeaa tekemistä keksitä kopioinnin ja kahvinkeiton lisäksi.

Vierailija
51/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten pitää ottaa myös kiinalainen horoskooppi huomioon. Ja tiede! 

Olen härkä ja sika, näen yhtäläisyydet.

Lihava ja munaton uros?

Vierailija
52/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, tänne ei näköjään linkkejä voi laittaa. Video jota yritin linkata on "Did Science Just Prove Astrology Isn't Real?: The Delineation" kanavalta Cam White (Youtubessa).

Et vain osaa. Mä osaan. https://youtu.be/j7yZ2jvwGlY?si=M0_Ol6BSpkzkYktX

T. Kaksonen

Vierailija
53/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimukseen osallistuneen astrologitubettajan kritiikki ko. tutkimusta kohtaan:

. Hän suoriutui testistä ihan hyvin, sai neljä oikein kahdestatoista; jos kaikki olisivat päässeet samaan, se todistaisi astrologian päteväksi.

Arvaamalla saa yleensä puolet oikein eli astrologi oli vielä huonompi arvaaja :D

Vierailija
54/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kaksonen

Oli muuten niin kaksosen viesti. 🙂 

Vierailija
55/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varnaan myös pelkäätte E-koodeja

Vierailija
56/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin on tarve tulla horoskooppiketjuu, ettei pidä horoskooppeja minään? Mitä tarvetta tämä tyydyttää? Ylemmyyttä?

Vierailija
57/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kaksonen

Oli muuten niin kaksosen viesti. 🙂 

Mistä tiedät etten ole Neitsyt?

T. Neitsyt

Vierailija
58/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillakin on tarve tulla horoskooppiketjuu, ettei pidä horoskooppeja minään? Mitä tarvetta tämä tyydyttää? Ylemmyyttä?

Maanantaivitutusta. Ei teitä muita häiritse työviikko? Eläkemummuja, s. 1950-luvulla?

Vierailija
59/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että apinakin osuu arvaamalla oikeaan 1/3 kerta. Eli tuo oli yhtä pätevä kuin apina. 

Vierailija
60/60 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, että mikähän lienee sellaisen ihmisen älykkyysosamäärä, joka uskoo horoskooppeihin?

Mieti rauhassa vaan. Ehkä tulet sinäkin fiksummaksi.

Minulla on matala koulutus ja uskon horoskooppeihin. Ei niihin uskominen aina älyä vaadi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi