Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksoset horoskooppimerkki. Minkälaisia kokemuksia heistä?

Vierailija
22.09.2024 |

Minulla ei hyviä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra on kaksonen.

onko pm sitten rapu joka karkaa piiloon? silkka arvaus ja elämänkokemus ravuista "vastuunottajina".

Vierailija
22/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin huonoja, oikeasti tosi kaksinaamaisia mielistelijöitä. Osataan mielistellä oikeata ihmistä, kenestä on hyötyä. Ikinä eivät sano todellista mielipidettään, vaan menevät kaikessa virran mukana. Tosi pelkurimaisia. 

Valitat myös kun kuulet totuuden. Kun ei mikään kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noihin oikeesti uskoo. Kaikissa horoskoopeissa on kivoja ja vähemmän kivoja ihmisiä. Ei se syntymäaika ihmisen persoonaa määritä.

kaikissa merkeissä ei, mutta oman kokemuksen mukaan kaksosissa, skorppareissa ja vesimiehissä on se tietty perusluonne, joka enemmin tai myöhemmin sieltä paljastuu eikä mukava sellainen.

Osaatko tarkemmin kuvailla mikä tämä "tietty perusluonne" on? Perheessämme on vain mainittuja horoskooppimerkkejä, joten olisi mukava tietää. :)

Vierailija
24/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko pm sitten rapu joka karkaa piiloon? silkka arvaus ja elämänkokemus ravuista "vastuunottajina".

Skorppari näköjään. Kovakuorinen kuitenkin.

Vierailija
25/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sori, onkin skorppari.

Vierailija
26/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskin merkki miehellä heti neitsyen jälkeen. Ellei jopa ennen 

Neitsyt miehet on hulluja. 

Vierailija
27/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tielle on osunut useampia. En saa niistä jotenkin irti asioita, jättävät olennaista kertomatta, mutta hyödyntävät kyllä itse antamani tiedot minua vastaan tai omaksi edukseen. Äitini on kaksonen ja kaksinaamaisin ihminen, jonka tiedän. Itse olen härkä.

Vierailija
28/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen on vaaka. Eli Suomen talouden tuhoaa kaksonen, skorpioni ja vaaka.

Vierailija
29/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noihin oikeesti uskoo. Kaikissa horoskoopeissa on kivoja ja vähemmän kivoja ihmisiä. Ei se syntymäaika ihmisen persoonaa määritä.

kaikissa merkeissä ei, mutta oman kokemuksen mukaan kaksosissa, skorppareissa ja vesimiehissä on se tietty perusluonne, joka enemmin tai myöhemmin sieltä paljastuu eikä mukava sellainen.

Osaatko tarkemmin kuvailla mikä tämä "tietty perusluonne" on? Perheessämme on vain mainittuja horoskooppimerkkejä, joten olisi mukava tietää. :)

häikäilemättömyys, oma etu ensin jne. Ensin saattavat toki esittää muuta. Mutta kun teillä on perheessä koko kokoelma edustettuna niin voitte jyrätä toisianne rauhassa. Toivottavasti ei synny ketään herkempää/kiltimpää merkkiä siihen, saa olla sitten koko perheen taakankantaja.

Vierailija
30/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten pitää ottaa myös kiinalainen horoskooppi huomioon. Ja tiede! 

Vierailija
31/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on vesimies ja paskempaa ihmistä saa etsiä. 

Vierailija
32/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että mikähän lienee sellaisen ihmisen älykkyysosamäärä, joka uskoo horoskooppeihin?

Vierailija
33/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat täyttä skeidaa. Niitähän tekevät lehtien toimitusharjoittelijat. 

Vierailija
34/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, että mikähän lienee sellaisen ihmisen älykkyysosamäärä, joka uskoo horoskooppeihin?

Mieti rauhassa vaan. Ehkä tulet sinäkin fiksummaksi.

Vierailija
35/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon horoskooppimerkki on Lapanen.

Vierailija
36/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopit ovat täyttä skeidaa. Niitähän tekevät lehtien toimitusharjoittelijat. 

iltiksen horoskoopit ja astrologia ovat eri asioita vaikka samoille merkeillä pelataankin.

Vierailija
37/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli kaksonen. Aikamoinen tuuliviiri. 

Vierailija
38/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon ennemmin spåralogiaan: kohtalon määrää se, missä on syntymähetkelläsi kolmosen ratikka: Eiran rikkaiden vai Kallion työläisalueella. Se määrää kohtalosi. 

Vierailija
39/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeampi kuin uskovaisten.

Vierailija
40/60 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten pitää ottaa myös kiinalainen horoskooppi huomioon. Ja tiede! 

Ja tiede on jo aikoja sitten kumonnut kaikki horoskoopit! Eihän ne tähtikuviotkaan pidä enää ollenkaan paikkaansa, jos katsoisi missä ns. tähtimerkissä on syntynyt. Päivämääriä pitäisi rukata ja siellähän on taivaalla ihan uusi tähtimerkkikin! Horoskooppikarttaan pitäisi lisätä marrasjoulukuun vaihteeseen käärmeenkantajan tähtimerkki, mutta eihän se näitä horoskooppi-idioo tteja haittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän