Kaksoset horoskooppimerkki. Minkälaisia kokemuksia heistä?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin huonoja, oikeasti tosi kaksinaamaisia mielistelijöitä. Osataan mielistellä oikeata ihmistä, kenestä on hyötyä. Ikinä eivät sano todellista mielipidettään, vaan menevät kaikessa virran mukana. Tosi pelkurimaisia.
Valitat myös kun kuulet totuuden. Kun ei mikään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noihin oikeesti uskoo. Kaikissa horoskoopeissa on kivoja ja vähemmän kivoja ihmisiä. Ei se syntymäaika ihmisen persoonaa määritä.
kaikissa merkeissä ei, mutta oman kokemuksen mukaan kaksosissa, skorppareissa ja vesimiehissä on se tietty perusluonne, joka enemmin tai myöhemmin sieltä paljastuu eikä mukava sellainen.
Osaatko tarkemmin kuvailla mikä tämä "tietty perusluonne" on? Perheessämme on vain mainittuja horoskooppimerkkejä, joten olisi mukava tietää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on kaksonen.
onko pm sitten rapu joka karkaa piiloon? silkka arvaus ja elämänkokemus ravuista "vastuunottajina".
Skorppari näköjään. Kovakuorinen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on kaksonen.
onko pm sitten rapu joka karkaa piiloon? silkka arvaus ja elämänkokemus ravuista "vastuunottajina".
sori, onkin skorppari.
Vierailija kirjoitti:
Paskin merkki miehellä heti neitsyen jälkeen. Ellei jopa ennen
Neitsyt miehet on hulluja.
Mun tielle on osunut useampia. En saa niistä jotenkin irti asioita, jättävät olennaista kertomatta, mutta hyödyntävät kyllä itse antamani tiedot minua vastaan tai omaksi edukseen. Äitini on kaksonen ja kaksinaamaisin ihminen, jonka tiedän. Itse olen härkä.
Satonen on vaaka. Eli Suomen talouden tuhoaa kaksonen, skorpioni ja vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noihin oikeesti uskoo. Kaikissa horoskoopeissa on kivoja ja vähemmän kivoja ihmisiä. Ei se syntymäaika ihmisen persoonaa määritä.
kaikissa merkeissä ei, mutta oman kokemuksen mukaan kaksosissa, skorppareissa ja vesimiehissä on se tietty perusluonne, joka enemmin tai myöhemmin sieltä paljastuu eikä mukava sellainen.
Osaatko tarkemmin kuvailla mikä tämä "tietty perusluonne" on? Perheessämme on vain mainittuja horoskooppimerkkejä, joten olisi mukava tietää. :)
häikäilemättömyys, oma etu ensin jne. Ensin saattavat toki esittää muuta. Mutta kun teillä on perheessä koko kokoelma edustettuna niin voitte jyrätä toisianne rauhassa. Toivottavasti ei synny ketään herkempää/kiltimpää merkkiä siihen, saa olla sitten koko perheen taakankantaja.
Ja sitten pitää ottaa myös kiinalainen horoskooppi huomioon. Ja tiede!
Isäni on vesimies ja paskempaa ihmistä saa etsiä.
Mietin vain, että mikähän lienee sellaisen ihmisen älykkyysosamäärä, joka uskoo horoskooppeihin?
Horoskoopit ovat täyttä skeidaa. Niitähän tekevät lehtien toimitusharjoittelijat.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, että mikähän lienee sellaisen ihmisen älykkyysosamäärä, joka uskoo horoskooppeihin?
Mieti rauhassa vaan. Ehkä tulet sinäkin fiksummaksi.
Orpon horoskooppimerkki on Lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit ovat täyttä skeidaa. Niitähän tekevät lehtien toimitusharjoittelijat.
iltiksen horoskoopit ja astrologia ovat eri asioita vaikka samoille merkeillä pelataankin.
Eksä oli kaksonen. Aikamoinen tuuliviiri.
Minä uskon ennemmin spåralogiaan: kohtalon määrää se, missä on syntymähetkelläsi kolmosen ratikka: Eiran rikkaiden vai Kallion työläisalueella. Se määrää kohtalosi.
Vierailija kirjoitti:
Korkeampi kuin uskovaisten.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten pitää ottaa myös kiinalainen horoskooppi huomioon. Ja tiede!
Ja tiede on jo aikoja sitten kumonnut kaikki horoskoopit! Eihän ne tähtikuviotkaan pidä enää ollenkaan paikkaansa, jos katsoisi missä ns. tähtimerkissä on syntynyt. Päivämääriä pitäisi rukata ja siellähän on taivaalla ihan uusi tähtimerkkikin! Horoskooppikarttaan pitäisi lisätä marrasjoulukuun vaihteeseen käärmeenkantajan tähtimerkki, mutta eihän se näitä horoskooppi-idioo tteja haittaa!