Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!

Vierailija
22.09.2024 |

Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡

Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!

Kommentit (562)

Vierailija
181/562 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän vaan torkuttaa, koska sängyssä on niin mukava odottaa sinun heräävän... jos tiedät mitä tarkoitan 😏 Ehkä sun pitäisi tehdä aamuista sellaisia ettei olisi tarvetta torkuttaa 😏😏

Ällöttävä kommentti. Tuli ihan ällöttävä olo. Hyi olkoon.

Vierailija
182/562 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet kammottavan olion kanssa mennyt kimppaan ja vielä halunnut jakaa taloutta. Eihän tuollainen vinopäisyys ole mitenkään voinut alkaa siinä vaiheessa, kun olette olleet jo hyvän aikaa yhdessä? Kiinnostaa aina: Miksi naisille kelpaa kaikki millä on pili ja pulssi? Kukaan tuollaisen aivovinokkaan kanssa halua jakaa elämäänsä.

:-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/562 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama pulma miehen kanssa parikymmentä vuotta sitten. Kerroin miehelle, että hänen täytyy ymmärtää se, että olen niin herkkäuninen, että herään hänen torkutteluihinsa - hän itse aina vain jatkoi unia. Hän ymmärsi ärsytykseni ja niin täytyy sinunkin miehesi ymmärtää, jos hän ylipäätään pystyy muita ihmisiä ymmärtämään. Pidä kiinni kannastasi. Tai pyydä miestäsi ostamaan kuurojen herätyskello, joka värisee ranteessa, johon toivon mukaan sinä et herää.

Mä sanoin miehelle että torkutus tai minä. Molempia et saa.

Vierailija
184/562 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kiva asia, että mies orkuttaa joka aamu.

Vierailija
185/562 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole kiva asia, että mies orkuttaa joka aamu.

torkuttaa*

Vierailija
186/562 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan torkuttajat eivät itse ymmärrä tippaakaan, jos heidän unia häiritään. Työtön ex-mies raivosi, jos valmistautuessani aamulla töihin kuului mitään ääntä, vaikka elätin tämän sankarin. Vielä töissä käydessään torkutti surutta eikä tosiaankaan valmistautunut työpäivään hiirenhiljaa, vaikka minulla olisi ollut myöhäisempi aamu.

Olen sarja torkuttaja ja mikään ei saa minua muuttamaan tapojani. Muhahahaha

Vierailija
187/562 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk. koht. en ole ikinä ymmärtänyt torkuttamisen ideaa, mutta JOS on pakko torkuttaa, niin hommatkaa miehelle älykello, johon hän sitten laittaa herätyksensä. Ja herätys tietenkin siis äänettömällä/värinällä.

Vierailija
188/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:

Vierailija
189/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi peruna, mikä idea!

Vierailija
190/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti jokaisesta hetkestä, sillä se ei koskaan palaa.

Vierailija
191/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttava aikuinen on kyllä jollain tapaa heikkolahjainen

Vierailija
192/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä on tapana torkuttaa,ota sä tavaksi potkaista sitä aina kun torkku soi. Sanot, et se on nyt sun tapa toimia.

;)

Vierailija
193/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torkuttava aikuinen on kyllä jollain tapaa heikkolahjainen

Millä tavalla se unen syvyys liittyy millään tavalla älykkyyteen? Sinulla on varmaankin esittää vahvat lähteet tällaiseen väittämään?

Vierailija
194/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti herääminen on niin kivaa, että sitä haluaa tehdä monta kertaa joka aamu.

Joo, en tajua torkuttajia. 

Hommahan on ainakin omalla kohdalla niin, että kun nimenomaan en herää. Kun laitan torkun päälle, niin en edes muista tehneeni sitä. Joskus mennyt herätys kokonaan pois päältä, jonka takia on pakko laittaa useampi herätys. 

Ja ei, ei auta laittaa puhelinta niin kauas, että nousisin sitä sammuttamaan. Silloin en herää siihen lainkaan.

Kyllä tässä vuosien aikana on tullut kokeiltua vaikka ja mitä, mutta ainoa keino on monta herätystä, joihin sitten ilmeisesti asteittain herään. Toinen vaihtoehto olisi nukkua pommiin joka ikinen aamu, ja monikohan työnantaja sitä sitten kauaa katselisi. 

En asu kenenkään kanssa, ja jatkossakin näköjään pitää

Hanki isoäänisin herätyskello ja laita se kattilaan.Kattila niin kauas että pakko nousta sängystä ylös.

Olen tätäkin joskus kokeillut, ei auttanut.

Olen todennut, että nukun vaan niin syvässä unessa, että herään asteittain torkutuksien myötä. Ilman torkutuksia ei tosiaan olisi ollut viikkoa pidempiä työsuhteita, kun olisin nukkunut joka aamu pommiin.

Jos olisin parisuhteessa, ja toinen laittaisi herätykset pois päältä ekan soinnin jälkeen, niin ihan suoraan sanoen lopettaisin suhteen siihen. En voi ottaa jonkun suhteen takia riskiä siitä, että menettäisin työni.

Vierailija
195/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta orkuttaako?

Vierailija
196/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei intissä kukaan torkutellut, joten ylös vaan. 

Vierailija
197/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaa plaa plaa

Vierailija
198/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. T. SinkkuN, joka nukkuu rauhassa ja hiljaisuudessa oman aikataulunsa mukaan :)

Vierailija
199/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies torkutti myös alkuun yhteenmuuton jälkeen. Keskustelun jälkeen muutti tapansa. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta. Torkuttajan kanssa tuo ei olisi onnistunut.

Vierailija
200/562 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme