Alanvaihtaja työkaverina ärsyttää
Samassa roolissa yhtä aikaa aloittanut työkaveri ärsyttää. Aiheuttaa päivittäin muille lisätyötä osaamattomuudellaan. On kuitenkin ulospäin suuntautunut ja antaa esimiehelle pätevän kuvan. Miten kestän? Yritän suhtautua ymmärtäväisesti.
Kommentit (67)
Ulospäinsuuntautunut saa ylennyksen pian.
Ota aihe puheeksi kollegan ja esimiehen kanssa. Avainsana on ratkaisukeskeisyys, valittaminen on hyödytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Puhutkohan musta?
Puhun. Voisitko jäädä saikulle?
Ootteko ottanut kadulta jonkun random tyypin sinne lol.
Kyllä se siitä oppii ja jos ei opi otat asian puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutkohan musta?
Jäisin, mutta kun ei omatunto anna periksi. En halua jättää työkavereita pulaan, joten teen kaiken minkä suinkin jaksan ja pystyn. Olen kyllä aika masentunut, mutta jos jäisin pois niin tilanne olis vielä pahempi töissä.
Kannattaa varmaan hakeutua hoitoon jos tuollainen yksinkertainen asia nyt niin kuormittaa.
Niin muakin ja hoitoalalla se on hengenvaarallista.
Samoin sinäkin varmaan käytäytyisit hänen sijassaan, kun haluaisit saada pysyvämmän työpaikan. Mutta älä ainakaan ota hänen virheitään omalla kontollesi.
Teette siellä tiiminä töitä, niin varmasti autat tämä tiimikaveriasi pääsemään töihin kiinni. t. Pomo
Miksi miehet ovat kateellisia naisille, huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan hakeutua hoitoon jos tuollainen yksinkertainen asia nyt niin kuormittaa.
Joo tosi vähäpätöiset ongelmat sulla
Ruokavalio, liikunta ja lepo. Kun on oman elämän perusta kunnosta ei ota hikeä asiasta, joka on vain työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutkohan musta?
Olen myös tehnyt sillon töitä, kun lääkäri oli kirjoittanut 4 viikkoa saikkua leikkauksen jälkeen. En halunnu, et muut joutuu tekemään mun työt. Mä oon kyllä tyhmä ja hidas. Nykyisessä työelämässä ei sais meitä olla mut työttömäksi jääminen ei sekään käy kun työpaikkoja on.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko ottanut kadulta jonkun random tyypin sinne lol.
Kyllä, ap:n
Mistä me oikein löydettäisiin sinulle työpaikka, jossa kaikki olisi yhtä täydellisiä kuin sinä ettet joutuisi sietämään muiden epätäydellisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Ulospäinsuuntautunut saa ylennyksen pian.
Ja tämä osoittaa sen ettei työelämässä enää tarvitse olla se äidin vaatima kympintyttö, 6,5 suoritus riittää.
Missä työpaikassa heikkoitsetuntoisena miehenä pärjää kun työkaverit osaavat paremmin kuin itse?
Puhutkohan musta?