Löysin prepaid liittymän miehen housun taskusta
Siis homman nimi on tämä, pistin pyykkiä koneeseen ja mieheni housuntaskuja putsaillessa löytyi juuri ostettu Prepaid -Liittymä! Mitä sellaisella tekee jos on firman piikkiin puhelin ja kaksi omaa kännykkää? Voiko prepaid-liittymillä tehdä monenlaista asiaa tai onko se tarkoitettu vain soittamiseen? Aloin ensin jo huolestumaan, koska miehelläni on ensi viikolla firman Ahvenanmaareissu tuloillaan, mutta sitten mietin että sehän voi olla vaikka nettiä tai jotain laitetta vartenkin.
Mies on ollut jo pidempään väsynyt, ajatuksissaan ja kärttyinen kotioloissa, mutta olen ajatellut sen kuuluvan ikään, miehellähän voi andropaussikin alkaa jo nelikymppisenäkin, niin josko se olis nyt sitä? Kokemuksia prepaid -liittymistä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa te keksitte muka uutena. Huono Provo
Ja Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette Prepaid liittymällä? Te joilla sellainen on muiden puhelinten lisäksi?
Makselen sillä pyykkitupamaksuja ja se varapuhelimeni liittymä. Alunperin se oli lapsen puhelinliittymä, mutta siihen jäi sitten paljon saldoa sisään, kun vaihdettiin liittymää, joten otin sen käyttöön yhteen vanhaan puhelimeen. Olen aina kerran vuoteen ladannut siihen 10 euroa, ettei se mene vanhaksi. Samoin käytän sitä nettimyynneissä, jos jostain syystä joudun käyttämään puhelinta, sillä en halua luovuttaa varsinaista puhelinnumeroani mahdollisille hörhöille.
Anonyymeihin juttuihin, tai varapuhelimeen.
Varmaan minun mieheni on suositellut häntä hankkimaan prepaid-dataliittymän, millä voi testata kyseisen operaattorin 5G-liittymän toimivuutta, kun valitellut nettinsä huonoa toimivuutta, kun joutuu kotosalla/mökillä käyttämään mokkulaa/puhelinta etätyöjuttuihin.
Tietysti se on siihen jolla otetaan maksullisiin naisiin yhteyttä tai tinderi ladattuna.
Tai muuhun naiseen. Jos mies vielä kärttyinen, ei halua olla lähellä eikä seksiä niin tuossa se syy.
No tinderiin kai tarvitsee puhelinnumeron. Muuhun yhteydenpitoon ei kyllä välttämättä tarvitse, kun onhan sitä Snapchat, Kik jne. En minä kellekään hoidolle anna mitään numeroa. Ja olen sinkku, joten toki minun ei tarvitse peitellä mitään.
Mutta kai tuosta voisi miehelle mainita. Että tää oli jäänyt sun taskuun, tarviitko vielä johonkin vai heitänkö pois. Miehen reaktiosta sitten voi ehkä päätellä jotain. Jos suuttuu, jotain taatusti on. Jos taas on välinpitämätön, ei ehkä huolta.
Mitä teette Prepaid liittymällä? Te joilla sellainen on muiden puhelinten lisäksi?