Ovatko pitkät kynnet naisella viehättävät?
Tähän olisi kiva kuulla miesten mielipide. Kynnet ovat minulla pehmeät eivätkä kasva pitkiksi joten mietin Ottaisinko rakennekynnet joilla saisin pitkät kynnet tai geelikynnet. Mutta jos pitkät kynnet ovat miesten maailmassa samaa sarjaa kuin lävistykset tai tatuoinnit naisilla, niin sitten kai se on turhaa.
Kommentit (18)
Oikeasti? Jännittävää. Minun mielestäni pitkähkö kynnet naisella ovat todella naiselliset ainakin. Mutta nainen Olen itsekin enkä ehkä näe naisia samalla tavalla kuin miehet. Ja en siis mitään metrin pituisia kynsiä tarkoittanut vaan sellaisia, jotka menisivät puoli senttiä- yhden sentin sormenpään yli suunnilleen.
Rakennekynnet kertoo mulle riittävästi tietoa siitä että arvomaailmat on ihan liian kaukana musta. Ei jatkoon.
Kyllä. Ne kun iskee pallien juureen!
Mä tykkään, kunhan eivät ole yliampuvat. Hillityt rakenne- tai geelikynnet osoittavat, että nainen haluaa näyttää hyvältä ja minulle on tärkeää, että naiseni näyttää hyvältä.
Ihan nätit, jos tyylikkäästi lakattu. Toki parempi jos kasvaa omat pitkät.
Mutta ällöt niisstä tekee se, että ovat hyvin epähygieeniset. Hyi mikä määrä bakteereja.
Jos on kauniit kädet, ei tarvitse lisäkynsiä, rumempia käsiä voi kaunistaa niillä.
Ihan kauniit, mutta huonot siinä, kun tykkään että nainen työntää sormia mun perseeseen.
En kattele kynsiä vaan ihan muuta...
Pitkät kynnet ovat inhottavat, samoin rakennekynnet, samoin lakatut kynnet. Normaalisti hoidetut lyhyet kynnet, ilman lakkaa, ilman kynnenaluskakkaa, ilman kynsisientä ja ilman tms. vikaa, ne ovat ihanat. Mitä kemikaaleja sinä läträät kynsiisi kun ole saanut ne pehmeäksi?
Kyllähän kynnet viimeistelee nähtävillä olevan osan naisesta kertoo et on varmasti myös hyvin hoidettu puutarha odottamassa pikkareissa hyväilyjä arvostan kauniita kynsiä ja odotan niinden kosketusta 57v mies
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kynnet ovat inhottavat, samoin rakennekynnet, samoin lakatut kynnet. Normaalisti hoidetut lyhyet kynnet, ilman lakkaa, ilman kynnenaluskakkaa, ilman kynsisientä ja ilman tms. vikaa, ne ovat ihanat. Mitä kemikaaleja sinä läträät kynsiisi kun ole saanut ne pehmeäksi?
Kynsilakalla peitellään mm. tälläistä: https://duckduckgo.com/?q=toenails+problems&iar=images&iax=images&ia=im…
Naidessa kun olen päällä ja naras iskee kynnet pakaroihin tai raapii naarmuja selkääni niin aivan huikeeta. Narttu uliseen ja raapii kun tiikeri.
Vierailija kirjoitti:
Siihen ei todellakaan tarvita kemikaaleja vaan huonot geenit. Minulla on huonot geenit kaikessa ja siksi vaatii ihan älytöntä vaivannäköä pitkät ajat että saan itseni nätiksi. Mutta jos aikaa annetaan niin se kyllä onnistuu.
Ei ole. Kyllä kynnet, kulmat, hiukset yms. on ihan naisten omaa humpuukia.
No kumma juttu että parraat miehet menee näille kauniille ja laitetuille.
Eivät ole. Millä semmoisella voisi eturauhasta hyväillä suikkarin lomassa?
Eivät ole mitkään erityiset viehättävät. Varmaan myös hiton epäkäytännölliset. Miettisin, ettei nainen voi tehdä mitään oikeaa työtä kun pitää koko ajan varoa niitä kynsiään.