Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi on HÖLMÖLÄ. Kertokaa omia kokemuksianne ostajana ja myyjänä

Vierailija
22.09.2024 |

Joskus myin Torissa 43 kokoista kenkäparia miesten kenkiä, no eikös joku mies laita viestiä että löytyiskö multa myös miesten työkenkiä koossa 45. Siis millä oletuksella? :D

Myin naisten kenkiä, 37 ja 38 kokoa, eikös joku nainen laita viestiä että minkälaisia kaikkia kenkiä löytyy, olisko näitä 39 ja 40 kokoakin.

Ei mulla mitään kauppaa ole missä on joka kokoa saatavilla! Myynnissä on ne tuotteet jotka on ilmoitettuna.

Ja sitten ollut tällaisia että "myynnissä mekko, koko S, rinnanympärys 85cm ja vyötärö 70cm," No eikös joku laita viestiä että mahtuukohan tämä L/XL kokoiselle. Ei taida mahtua ja tuotteessa on kyllä mitat, katso ja vertaa omiisi.

Jotkut ei taida lukea ilmoituksia ollenkaan, kun paljon myös kysytään asioita jotka lukee ilmoituksessa.

Kommentit (398)

Vierailija
381/398 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen poistunut torista toridiili-huijareiden vuoksi. Ihmiset haluavat ostaa vain toridiilillä ja aina oli epävarmaa saanko rahojani. 

Miksi oli epävarmaa? Jouduitko oikeasti monenkin huijauksen kohteeksi? Olen myynyt ToriDiilillä jo yli 200 tuotetta ilman mitään rahansaantiongelmia. Kaksi on valittanut, että tuote on huonompikuntoinen kuin piti (niin olikin, oli jäänyt huomaamatta itseltä), mutta siitäkin selvittiin, kun palautin osan hinnasta Mobilepaylla. Tiedostan kyllä myydessä, että ostajalla on mahdollisuus huijata. Siksi varotoimena, jos olen myynyt jotain kalliimpaa, olen kuvannut sen ennen lähetystä kaikista mahdollisista kulmista ja ottanut videonkin. Niin jälkeenpäin on helppo lähettää todisteet, jos ostaja alkaakin valittaa jostain keksitystä. Mitään sellaista ei ole kuitenkaan sattunut, kyllä ihmisten rehellisyysprosentti tähän mennessä näyttää ihan hyvältä. Ehkä toisaalta jotkut tuotekategoriat vetävät enemmän huijausyrityksiä? Itse olen myynyt enimmäkseen lasten vaatteita ja kenkiä, luistimia yms. 

Ei todellakaan kannata palauttaa osaa hinnasta hyvityksenä.  Näitä on alkanut tulla viime aikoina, että pitävät tavaran, mutta kerjäävät osaa hinnasta takaisin hyvityksenä.   Vinkuminen loppuu, kun ehdottaa tavaran palauttamista ja kaupan purkua.

Vierailija
382/398 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään diiliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/398 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset stressaa näistä ilmoituksista?

Joku ei tingi, ei postita, myy " ylihintaista" tavaraa ja joku stressaa sitä että ilmoittaja ei saa tavaraa myytyä.Mitä väliä sillä on, ei ole pakko ostaa mitään keneltäkään ja jos on kallis niin etsi omaan budjettiin sopivaa tavaraa, en tajua miten näin pienistä asioista saadaan kamalia ongelmia, ei ihme että mielenterveys ongelmat lisääntyy.

Vierailija
384/398 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tingi, myyn ja ostan vain käteisellä, en postita mitään, en myy jobbareille, hyvin on mennyt useita vuosia kaupaksi kaikki, mutta torissa katselukerrat mennyt alaspäin nyt noin 2 vuoden ajan, vähän katsojia tarkoittaa vähän myyntiä.

Vierailija
385/398 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori meni sen uudistuksen takia täysin pilalle. Myös ostajaporukka tyhmenee vuosi vuodelta.

Vierailija
386/398 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on aivan surkea nykyisin.

Vierailija
387/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, surkein paikka myydä mitään.

Vierailija
388/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vasta tiistai ja tällä viikolla jo kaksi myyjää teki oharit. Ne itse ehdotti päivää ja aikaa kaupoille ja antoi osoitteet. Laitoin lähtiessäni vahvistusviestin, että oon tulossa. Perillä kumoikaan ei vastaa eikä lue viestejä. Helvetin jees. Turha reissu x2. 

Vierailija
389/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, surkein paikka myydä mitään.

Surkeeta myös ostamisen kanssa jos ei mytjä oo paikalla. 

Vierailija
390/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuote, kuusi ostajaehdokasta jotka katoavat kuin pieru saharaan, kymmenisen "onko vielä myytävänä" -pölvästiä, jotka eivät vastauksen jälkeen enää kommunikoi. Mittojen ja hinnan kyselijöitä, vaikka kaikki tiedot ovat ilmoituksessa.

Taidan vaan viedä kierrätykseen koko tavaran, minulla on muutakin tekemistä kuin vastailla suu auki hengittelijöille.

Vierailija
391/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin osalta on nyt menny kaupat ok. Mutta Posti töpeksii ihan huolella. Yksi ostamani tavara on kadonnut ja Postilla kestää saada asiasta päätös. Tori ei palauta rahaa ennen kuin Postin päätös on tullut. Sitten myin yhden tavaran. Varasin Omapostissa lokeron. Kun avasin lokeron, oli siellä kahden henkilön paketit. Olisin siis voinut varastaa nämä paketit. Sain kyllä uuden lokeron sitten, mutta Omapostin mukaan nyt on kolmas päivä kun eivät ole hakeneet sitä eteenpäin. Näitä tapahtuu että antavat lokeroita joissa on jo paketteja. 

Vierailija
392/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä hienoa, kun tuotteeseen ei osata ilmoittaa edes mittoja, vaikka ne olisivat itsestäänselvyys. Miksi näillä myyjillä on edes äänioikeus?

Vierailija
393/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin sovittamaan - tyyppi. Oli selvästi seuraa etsimässä, koska katsoin profiileja niin silti vaikutti. En myy enää mitään. 

Vierailija
394/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikan kun myy ja jos ulkona niin kaikenlaiset asema tyypit ottaa heti yhteyttä ja käteisellä vain. Ja osalla jengi logot, tupakka yms. Kuvassa mukana.

Vierailija
395/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tori on diilin saastuttama.

Olisi kiva kuulla millaisia kokemuksia myyjillä on diilistä. Ostajat sitä näköjään suosii paljon. Minulla ei ole diiliä käytössä, mutta koko ajan sitä kysellään.

Myyn ToriDiilillä, koska tuntuu että sillä saa parhaiten myytyä. Toki on myös mahdollisuus hakea tuote. Toridiilillä ostaminen on myös kätevintä. En edes katso ilmoituksia missä ei sitä mahdollisuutta ole. Toki jos sattuu silmään että on ihan lähellä haettavissa, niin sitten toki haen. 

Vierailija
396/398 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ostajien oletus että myyjä pitää jotain kauppaa, on kyllä erikoinen. "Onko sulla muita takkeja myynnissä?" Näkyykö niitä ilmoittamieni tavaroiden listalla? Jos ei, niin silloin ei ole.

Vastaan tähän vaikka vanha ketju. Joskus myyjällä saattaa olla muutakin, mitä haluaisi myydä, mutta ei ole jaksanut tehdä vielä ilmoitusta. Menin aikuisen pojan kanssa kerran ostamaan pojalle talvitakkia. Myyjä sanoi, että hänellä olisi toinenkin hieman ohuempi toppatakki. Sitä sovitettiin ja ostimme sen myös. Olin varannut käteistä vain siihen ensimmäiseen takkiin, mutta tein sitten tilisiirron sen toisen takin hinnalle. Nyt poika käyttää oikeastaan vain sitä ohuempaa takkia, kun se on ohuempana monikäyttöisempi.

Vierailija
397/398 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa myydä enää mitään vaan heitän vähemmän arvokkaat tavarat roskikseen. Lahjoittaminen vasta kamalaa onkin. 

Arvokkaat esineet taidan myydä antiikkijobbareille. 

Vierailija
398/398 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa myydä enää mitään vaan heitän vähemmän arvokkaat tavarat roskikseen. Lahjoittaminen vasta kamalaa onkin. 

Arvokkaat esineet taidan myydä antiikkijobbareille. 

Ennen heitän roskiin kun myyn jobbareille kun eivät maksa mitään, jobbareille ei kannata myydä koskaan mitään, aikanaan myin kuolin pesän tavaroita niin tarjosivat 100€ maljakosta jonka hinta pyöri sillon yli tonnissa, se meni kaupaksi 1400€, pöydästä tarjosivat 60€, sain siitä 700€ ja kunniamerkeistä ym.sain 2300€, jobbari tarjosi 180€ joten ei jobbareille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan