Perheemme käy syömässä ravintolassa kerran viikossa --- miksei teidän perhe käy?
Me ainakin haluamme tukea suomalaisia ravintoloita ja kokea makuelämyksiä. Lapsetkin hurraavat ja suut napsaavat jo seuraavan viikon käyntiä odotellessa. Mites teillä?
Kommentit (47)
Lapsiparat saavat vain kerran viikossa syödäkseen ja suut napsaavat tyhjää muina päivinä.
Laatu huonontunut ja hinnat nousseet. Ei ole enää sen arvoista. Ravintolat on kyllä nykyään aivan täyttä paskaa ja turhuutta.
Käymme kerran viikossa lounaalla.
Mulla ei oo perhettä. Ja ruoan teen itse, sijoitan mielummin rahani tuottaviin rahastoihin kuin johonkin turhaan ravintolakäyntiin.
Laitetaan yhdessä ruokaa ja leivotaan. Osaavat tehdä jo monenlaisia ruokia. Katson että se on heidän hyväksi, arjen asijoita. Ehkä 3-4 vuodessa. Itse käyn joskus syömässä ystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä käydään. Perjantaina tarjosin dinnerin pojalleni ja hänen tyttöystävälleen, ja tänäänkin mennään ulos syömään. Mitä sitten?
Voisiko joku hakea dinneri sanan pois sanakirjasta?
Dinner is fredi.
Koska osaamme tehdä itse parempaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
ai että oikein suut napsaa
Tuo tarkoittanee lähinnä sitä, että he eivät saa kotona hyvälle maistuvaa ruokaa.
Matkustusaika omalla autolla noin puoli tuntia suuntaansa eli yhden ruokalajin menuun kuluu pari tuntia. Tuoss ajassa kokkaa ja syö jo melkoisen gourmetaterian.
Vierailija kirjoitti:
Laatu huonontunut ja hinnat nousseet. Ei ole enää sen arvoista. Ravintolat on kyllä nykyään aivan täyttä paskaa ja turhuutta.
Tunnetko nyt olosi kovin kovaksi kun tuon kirjoitit...Siitä huolimatta ihmiset tekee niinkuin ennenkin...Tökerrä seuraava pläjäys.
Vierailija kirjoitti:
- Ei ole rahaa syytää ravintoloihin
- teen itse parempaa
- Meillä on lapsia ja vaikka osaavat käyttäytyä (ei huutamista, juoksemista, riehumista tms) niin en jaksa sitä nokan vartta pitkin katsomista. Heti kun astuu ovesta alkaa silmien pyörittely, sitten naapuripöydistä vahditaan koko ajan että käyttäytyvätkö vai eivät. Ironisesti sitten jossain laivan aamubuffassa meidän 10v oli jonkun eläkeläisporukan toimesta tönäisty pois pannukakkujonosta. Oli ilmeisesti jonottanut liian kiltisti ja tuli vähin äänin ilman pannaria takaisin pöytään.
Tuo on monessa ravintolassa. Aikuiset kyttää niitä lapsia ja pienikin virhe, niin vaaditaan että ko perhe heitetään pihalle tai vähintään tullaan nalkuttamaan vanhemmille.
Samaan aikaan ketään ei kiinnosta kännissä mölisevät, huonosti käyttäytyvät aikuiset. Hyvässä lykyssä mölisijä on se, joka triggeröityi siitä että ravintolaan tuli lapsia.
Miksi ise käytte vain kerran viikossa?
Harrastamme liikuntaa silloin kun on illallisravintoloiden "prime time". Ruokailu heti töiden jälkeen sopii aikatauluihin paremmin.
Kerron viikossa pelkästään? Meidän perhe käy joka päivä ravintolassa syömässä.
Ei ole perhettä, puolisoa enkä yksin viitsi mennä, rahasta ei ole niinkään kiinni.
Suut oikein napsuu , okei ? Noo minkälaisissa ravintoloissa sitten te oikein käytte ? :)
No kyllä mekin itse asiassa haetaan ( tai mieheni hakee :) ) läheisestä kebab-pizzeriasta joko kebabit tai pizzat koko perheelle..ehkä kerran viikossa. Nyt juuri pe illalla haki. K.o. paikan pizzat on varmasti parhaat mitä koko kaupungista saa. Ja kun pizzeria on 150 m kodistamme, keskellä viihtyisää omakotitalo aluettamme, niin sielläpä käuy aika moni alueen asukas hakemassa tai syömässä sen pizzan paikanpäällä, varmasti sen kerran viikossa. Tai 2 kertaa kuussa tms.
Perheemme tekee yhdessä ihan tavallista kotiruokaa. Olisihan sen rahan voinut tosiaan laittaa muuhunkin turhuuteen. Laitan kuitenkin sen lasten harrastuksiin ja hyvää ruokaa pystytään tosiaan tekemään itsekin.
0/5