Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halujen eriparisuus - avoin suhde

Vierailija
22.09.2024 |

Jos toinen haluaa parisuhteessa enemmän seksiä kuin toinen, tämä on ilmeisesti perustavanlaatuinen ongelma. Yleensä mielletään, että suhde avataan sille, joka haluaa enemmän.

Eli enemmän haluava saa käydä vieraissa luvan kanssa. Mutta saako myös vähemmän haluava käydä? Vai ajatteleeko enemmän haluava automaattisesti, ettei toisella olisi muita? Tai ettei se käy edes mielessä. 

(Oliko tämäkin asiaton aloitus, kun oli pitänyt poistaa...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit sopikoon keskenään pelisäännöistä. 

Me tapaamme pareja yksin ja yhdessä oman sopimuksemme mukaan ja jos he harrastavat seksiä kanssamme - yhdessä tai erikseen - kuuluu se heidän keskinäiseen sopimukseen. 

Muuten olen sitä mieltä että seksissä on muitakin ulottuvuuksia kuin penertaatiotiheys. 

Vierailija
2/5 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina halunnut huomattavasti enemmän ku mies. Oon niin kyllästynyt olee puutteessa ja alkanu vihjailee et asialle pitäisi tehdä jotain . Suoraan sanonut myös että silläkin vois kasvaa halut jos kävisi jonkun muun pillun päällä joskus. Eli jos meidän suhde joskus ihmeellisesti avattais niin kyllä molemmat sais käydä muualla. Mutta mun miehestä ei ikinä olis siihen. Siitä ei oo hyväksyy että joku muu mua panis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että suhde avataan vain toiselle puoliskolle? Kuka noin muka tekee?

Vierailija
4/5 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että suhde avataan vain toiselle puoliskolle? Kuka noin muka tekee?

Meillä tehtiin noin. Vaimo haluaa huomattavasti vähemmän kuin minä. Mä käyn nussimassa myös muualla, vaimoa ei kiinnosta käydä vaikka halutessaan voisi niin tehdä. 

Vierailija
5/5 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa käydä molemmat, mutta sovittu että vain kolmen eri henkilön kanssa ja nämä käynnit eivät saa vähentää keskinäistä seksiämme, mutta meillä on sääntö että seksistä ei kieltäydytä. Eli jos olet käynyt "kylässä" jonkun luona niin pitääpi olla varautunut siihen että kotona joudut antamaan puolisollesi, vaikka olisit kuinka tyydytetty. 

Tämä siis johtaa siihen että vueraissa käyntiä tapahtuu vain toisen ollessa poissa. Lisäksi on sovittu että näistä ei puhuta nyt eikä vähään aikaan, eli en tiedä onko vaimo jo käynyt jonkun kanssa harrastelemassa vai ei. Itselläni on yksi ns. vakkari, toinen sovittu, kutta odottaa oikeaa hetkeä. Kolmatta tuskin ehdin tälle vuodelle hankkia, joten katsotaan jatketaanko samoilla ehdoilla vuonna 2025. Molempien on,suostuttava tai homma loppuu kummaltakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme