Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytän tänään 30 enkä ole ollut vielä yhdenkään naisen kanssa. Pitäisikö jo luovuttaa?

Vierailija
22.09.2024 |

Joskus olen kuullut väitteen että ellei se tapahdu 30 ikävuoteen mennessä niin sitten ei luultavasti koskaan.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä helvetissä luovuta. Tämä palsta ei ole mikään paras paikka saada sympatiaa tai edes minkäänlaista realistista käsitystä siitä miten ihmiset oikeasti kohtelevat toisiaan.

Naisetkin ovat oikeassa elämässä paljon ymmärtäväisempiä, vaikka täällä saat varmaankin kippikuormallisen incel-paskaa niskaasi.

Ovatko naiset siis täällä väärässä elämässä? Törkeä haukkkuminen ei siis johdukaan heistä vaan palstasta! Huonon valehtelemisen ennätys rikottu?

Niinpä. Palsta antaa täydellisen kuvan suomalaisesta naisesta, mitä hän ajattelee miehistä ja kuinka empaattinen olento nainen on.

Onneksi he eivät kykene piilottamaan sitä tuolla "oikeassa maailmassa" vaikka niin luulevatkin.

Joo ja te incelit olette syd

"te incelit"

Noin, siinä näkyy kuinka mennään henkilöön. Ilmeisesti kolahti ja hän päätti todistaa pointtini.

Kiitos demosta.

Vierailija
22/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä helvetissä luovuta. Tämä palsta ei ole mikään paras paikka saada sympatiaa tai edes minkäänlaista realistista käsitystä siitä miten ihmiset oikeasti kohtelevat toisiaan.

Naisetkin ovat oikeassa elämässä paljon ymmärtäväisempiä, vaikka täällä saat varmaankin kippikuormallisen incel-paskaa niskaasi.

Ovatko naiset siis täällä väärässä elämässä? Törkeä haukkkuminen ei siis johdukaan heistä vaan palstasta! Huonon valehtelemisen ennätys rikottu?

Johtuu siitä, että tällä palstalla ei ole tasaisesti edustettuna kaikenlaiset ihmiset, vaan täällä on yliedustettuina katkerat, riidanhaluiset ja murtuneet ihmiset. Kyllä kyllä, on täällä myös tasapainoisempiakin ihmisiä, mutta ei samassa suhteessa kuin koko kansassa.

MItä säkin siitä muka tiedät? Ainoa joka sun mälleistä on saanut nauttia on sun nyrkkisi. Naisillehan sä tossukka et uskalla edes puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on suomen suosituin naisvaltainen keskustelupalsta.

Jos täällä on katkeria, riidanhaluisia mällírännejä, voit olla varma että niitä on samassa suhteessa tuolla kaupungillakin."

Höpö höpö. Minun on helppo nähdä miehenäkin, että typerät, naisia mm. mälliränneiksi kutsuvat miehet, ovat täysin yliedustettuina täällä. Sama koskee varmasti naisiakin. 

Vierailija
24/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Palsta antaa täydellisen kuvan suomalaisesta naisesta, mitä hän ajattelee miehistä ja kuinka empaattinen olento nainen on.

Onneksi he eivät kykene piilottamaan sitä tuolla "oikeassa maailmassa" vaikka niin luulevatkin.

Ole hyvä, mällilinko.

Vierailija
25/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli menetetty...ala ryyppäämään

Vierailija
26/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä käymään rakkauden ammattilaisen luona. Hän opettaa miten naista käsitellään. Saat eka kerran ja tulet itsevarmana pois.

Vierailija
27/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla rima liian korkealla vai etkö liiku sopivien naikkosten parissa? 

Vierailija
28/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MItä säkin siitä muka tiedät? Ainoa joka sun mälleistä on saanut nauttia on sun nyrkkisi. Naisillehan sä tossukka et uskalla edes puhua."

Sen verran olen nippa nappa uskaltanut puhua, että luotan paljon enemmän siihen vaikutelmaan minkä olen saanut oikean elämän puolella kuin täällä. Naiset ovat keskimäärin oikein mukavia tyyppejä.

Vierailija
29/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi he eivät kykene piilottamaan sitä tuo

Ole hyvä, mällilinko.

Siinä emakko joka pitäisi jättää.

Ai niin joo, ei se ole parisuhteessa.

Vierailija
30/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MItä säkin siitä muka tiedät? Ainoa joka sun mälleistä on saanut nauttia on sun nyrkkisi. Naisillehan sä tossukka et uskalla edes puhua."

Sen verran olen nippa nappa uskaltanut puhua, että luotan paljon enemmän siihen vaikutelmaan minkä olen saanut oikean elämän puolella kuin täällä. Naiset ovat keskimäärin oikein mukavia tyyppejä.

Ihan samoja naisia ne on siellä.

Jos erehdyt parisuhteeseen, menee muutama vuosi ja se sun "rakas" on täällä kirjoittamassa sinusta ja keräämässä validointia kuinka hän on oikeassa, sinä väärässä ja kuinka sut pitäis jättää siten että se satuttaa kaikkein pahimmalla tavalla.

Mieti itsekses haluatko alkaa vaikka lapsentekopuuhiin tuollaisen naisen kanssa.

Vierailija
31/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat luovuttamisella? Luovutatko yrittämisen, vai toivomisen? Jos yrittämisen, niin millä tavalla olet tähän asti yrittänyt? Oletko miettinyt, että kannattaisi vaihtaa metodia tai yrittää kehittää itseään? 

Tämä minuakin kiinnostaa.  Mitä tarkoitat yrittämisellä? Miten olet yrittänyt?

Oletko koskaan tullut edes ajatelleeksi luovuttaa yrittämisestä niin, että luovut pakonomaisesta stressistä ja vaatimuksista itseäsi kohtaan, annat vain asioitten tapahtua omalla painollaan? 

Epätoivoinen yrittäminen on huonoin tapa koskaan päästä tutustumaan kehenkään.  Epätoivo näkyy, ja se ei ole mitenkään luokseen kutsuva ominaisuus. Epätoivoinen ihminen alkaa helposti riippua ja ripustautua ja muuttuu aggressiivisesksi ja vihamieliseksi kuten tällä palstalla näkyy usein. Katkeroituu.

Rento suhtautuminen itseen ja toisiin, antaa elämän ja asioitten tapahtua kun ne on tapahtuakseen.  Totta kai pitää myös hakeutua paikkoihin ja tilanteisiin missä tapaa ihmisä, olemaan ihmisten joukossa. Se vanha totuus pätee että kotoa ei tulla hakemaan, ja vetäytyvä ihminen jätetään kyllä rauhaan, se on varmaa.

Vierailija
32/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! En minäkään oo luovuttamassa, vaikka oon jo 32v nainen. Tälle on kuitenkin omasta mielestäni tosi luonnolliset syyt (huom. se ei oo uskonto eikä mt-ongelmat), sulla voi hyvin olla sama juttu :) Joku jo totesikin, tää palsta EI ole paras paikka hakea vertaistukea. Älypuhelinmaailman ulkopuolella on oikea elämä ja oikeat ihmiset. Vielä kerran mielettömästi onnea ja rohkeutta ja uskoa siihen, että asioilla on tapana järjestyä! 👍

N32

Vierailija
33/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos erehdyt parisuhteeseen, menee muutama vuosi ja se sun "rakas" on täällä kirjoittamassa sinusta ja keräämässä validointia kuinka hän on oikeassa, sinä väärässä ja kuinka sut pitäis jättää siten että se satuttaa kaikkein pahimmalla tavalla.

Mieti itsekses haluatko alkaa vaikka lapsentekopuuhiin tuollaisen naisen kanssa.

Tuollahan nuo puolisoni ja lapseni ihan tyytyväisinä vielä nukkuvat viereisissä huoneissa. 

Tähän asti olemme ainakin saaneet vähäiset erimielisyytemme sovittua keskenämme.

Vierailija
34/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! En minäkään oo luovuttamassa, vaikka oon jo 32v nainen. Tälle on kuitenkin omasta mielestäni tosi luonnolliset syyt (huom. se ei oo uskonto eikä mt-ongelmat), sulla voi hyvin olla sama juttu :) Joku jo totesikin, tää palsta EI ole paras paikka hakea vertaistukea. Älypuhelinmaailman ulkopuolella on oikea elämä ja oikeat ihmiset. Vielä kerran mielettömästi onnea ja rohkeutta ja uskoa siihen, että asioilla on tapana järjestyä! 👍

N32

Mitkä ne luonnolliset syyt ovat sinun tapauksessasi?

Vierailija
35/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten pitäisi vähintään teeskennellä että naisen jutut kiinnostaa ja usein tehdä lapsia,aika päätön hinta seksistä.

Vierailija
36/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on helppo ratkaisu. Maksullisia naisia on kaikkialla. Seksi on halpaa. 

Vierailija
37/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

No en nyt isommin aio avata asiaa tässä, tää on ap:n keskustelu, ei minun :) Varmasti tohon on kuitenkin vaikuttanut monta asiaa samanaikaisesti, mm. se, että on keskittynyt uran luomiseen duunipaikoissa, joissa omanikäisiä vapaita sinkkumiehiä ei ole ollut, eikä niitä ole arjessakaan kohdannut ja sitten sellainen tietynlainen ujous/epävarmuus omasta itsestä, joka on toki vuosien saatossa paljon karissut onneksi pois aikuistumisen myötä. Ennenkaikkea oon pitänyt itseni piilossa deittimarkkinoilta vähän liiankin(?) taitavasti :D

N32

Vierailija
38/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurinaan liiku ihmisten seassa. Minulla on ollut treffi-ilmo suomi24-treffeillä 17-vuotiaasta asti ja olen tehnyt aloitteita mielenkiintoisille naisille saamatta yhtään vastausta. Kun pääsin töihin ja sain luottokortin liityin hetkeksi matchiin mutta totesin menon olevan samanlainen siellä. Nyt uusimpana on Tinder mutta en saa tykkäyksiä enkä niitä siis annakaan. Nykyään hylkään itseasiassa jokaisen naisen siellä. Käytännössä ainoa keino päästä kirjeenvaihtoon siellä on se että nainen ostaa superviestin.

Vierailija
39/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

No en nyt isommin aio avata asiaa tässä, tää on ap:n keskustelu, ei minun :) Varmasti tohon on kuitenkin vaikuttanut monta asiaa samanaikaisesti, mm. se, että on keskittynyt uran luomiseen duunipaikoissa, joissa omanikäisiä vapaita sinkkumiehiä ei ole ollut, eikä niitä ole arjessakaan kohdannut ja sitten se

Eipä tässä suurta vahinkoa tehty. Ei Ap ole tainnut muuten osallistua koko keskusteluun kuin tekemällä aloituksen ja jos hän on todellinen henkilö, niin varmasti sinunkin tarinasi on hänelle kiinnostava. 🙂

Hyvä, että olet pitänyt kiinni positiivisesta asenteestasi! Miehiä nyt ei keskimäärin haittaa yhtään naisen ujous tai kokemattomuus, että sen puoleen voit kyllä rennoin mielin edetä omaa rauhallista tahtiasi noissa deittailuasioissa.

Vierailija
40/68 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan nuo puolisoni ja lapseni ihan tyytyväisinä vielä nukkuvat viereisissä

Palsta ja avioerotilastot todistavat että SINÄ olet yksilönä vähemmistössä ja oikeassa elämässä tuo kuvattu tilanne on miehille arkea.