Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni on lapseton kissanainen, en ole häntä koskaan arvostanut ja nyt teki sellaisen tempun, että välit menivät poikki

Vierailija
22.09.2024 |

Ei sanonut  jättävän omaisuuttaan lapsilleni vaan testamenttaa eläintensuojeluun. Sanoin hänelle, että se on itsekkään elämäsi viimeinen temppu, jota minä todistan. Pistin välit poikki. Häntä odottaa yksinäinen vanhuus.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden ihmisen, joka halusi antaa perinnön juuri johonkin turhaan, kuten kissoille. Ei halunnut antaa lapsilleen tai heidän lapsilleen. Katkera ihminen kyseessä. Itserakas myös.

Vierailija
42/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti, ap potkaisee ämpäriä ennen siskoaan, joten sen jälkeen ei murheet menetetystä perinnöstä paina enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhmän persun tyhmä aloitus

Oli se Reikani hullu ja Rumppi kanssa! Ja vasisti!

Vierailija
44/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi kuulostaa hienolta ihmiseltä. Miksi hänen pitäisi maksa sinun vahingoistasi yhtään mitään, jos luulet että lapsesi eivät pärjää omillaan niin hanki toki itse heille perittävää omaisuutta. Siskosi laisia rohkeita ihmisiä tarvitaan lisää.

Tehkää hyvät ihmiset testamentti kun vielä pystytte, näitä ansaitsemattoman perinnön kyttääjiä kyllä riittää.

Vierailija
45/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen asia tuli edes puheeksi, jos ette ole läheisiä? Vaikka trollihan aloitus on.

Vierailija
46/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siskollasi ole valvollisuutta testamentata omaisuuttaan lapsillesi ja kehtaat edes vaatia vaikka suoraan sanot ettet olekoskaan arvostanut häntä.

Aivan tahallaan antaa rahat muualle kuin lapsilleni, kuten hyviin tapoihin kuuluu. En ole häntä arvostanut, koska hän keskittyy aina vain itseensä. Olen kieltänyt lapsiani auttamasta häntä enää millään tavoin. 

AP

Eikös ole itsekästä sinulta vaatia jotain mikä ei sinulle kuulu.

Nyt vain menetät oman perheenjäsenen omaa tyhmyyttäsi.

Vierailija
47/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ja omaisuu kuuluu suvulle. Näin sanoo lakikin.

Vierailija
48/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siskollasi ole valvollisuutta testamentata omaisuuttaan lapsillesi ja kehtaat edes vaatia vaikka suoraan sanot ettet olekoskaan arvostanut häntä.

Aivan tahallaan antaa rahat muualle kuin lapsilleni, kuten hyviin tapoihin kuuluu. En ole häntä arvostanut, koska hän keskittyy aina vain itseensä. Olen kieltänyt lapsiani auttamasta häntä enää millään tavoin. 

AP

Tuskinpa lapsetkaan välittävät tuollaisen äitylin sanomisista, kun eivät muutkaan sukulaiset.

Vierailija
49/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on ettei huijaa ketään. Eräskin vanha täti teetti ja otti kaiken avun sukulaisnuorilta mutta omaisuus jäi yhdelle elossa olevalle sisarukselle, jotka eivät tietenkään olleet ikinä auttaneet häntä. Pointti oli, että lupasi jättää näille avustaneille mutta huijasi.

Vierailija
50/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voi aina tehdä valtavia lahjoituksia vaikka päivääkin ennen kuolemaa. Omaisuus realisoitu ja tili tyhjänä. Voisi jätätä jonku purkuvalmiin mökin paikasta johon kukaan ei halua ihan vain kostoksi koska siitä koituu kuluja suvulle mutta hyöty on nolla.

Mitä golf-osakkeelle tapahtuu? Periytyykö sekin?

Vierailija
51/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaileeko hän Kamalaa, ainakin kannattaa kommareita, diktatuuria ja autoritarismia, sananvapauden poistamista jne.

Vierailija
52/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamenttaan lapsillesi jos he hoitavat kissojeni hautoja joita on sata kappaletta siellä keskellä ryteikköistä korpimetsää. Asianajaja tarkastaa aina dronella onko näin tehty seuraavaa testamenttierää varten. Rahantulo loppuu jos haudat on hoitamatta.HAudoille on mentävä aina joka jouluaatto. Muuten rahat menee kissayhdistykselle.

Rakas Siskosi

Vierailija
53/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pulska ukko, joka tylsyyttään keikkuu palstalla. Makaa sohvalla ja keksii hupsuja juttuja. Ja itse kommentoikin niitä vielä. Hyvä.

Vierailija
54/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia suomalaisten suvut ei vaurastu. Kateus tuhoaa varallisuuden. Vertaa Ruotsiin, jossa jokainen sukupolvi kerryttää lisää varallisuutta sukuun. 

Vierailija
55/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit siskoni, testamenttaisin omaisuuteni sinulle, tottakai. Olet rakas ja ei ole minulta pois, että olet saanut upean perheen. Haluan sinulle kaikkea hyvää! T: Se hyvä mukava täti, joka elää koirien kanssa.

Vierailija
56/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voi aina tehdä valtavia lahjoituksia vaikka päivääkin ennen kuolemaa. Omaisuus realisoitu ja tili tyhjänä. Voisi jätätä jonku purkuvalmiin mökin paikasta johon kukaan ei halua ihan vain kostoksi koska siitä koituu kuluja suvulle mutta hyöty on nolla.

Golf-osakkeisiin koko kissanaisen omaisuus. Ja sitten perinnöksi ap:n lapsille :)

Vierailija
57/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mä just luin. Olet sairas ihminen. 

Vierailija
58/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, monellako prosentilla olet itse testamentissasi muistanut siskoa? Varmaan teet testamentinkin nyt uusiksi, kun katkaiset välit.

Vierailija
59/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet tarvitsevat enemmän hänen rahojaan kuin sinun lapsesi. Sinun kuluu itse elättää vekarasi eikä olla kärkkymässä perintöä muilta.

Vierailija
60/62 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Golf-osakkeisiin koko kissanaisen omaisuus. Ja sitten perinnöksi ap:n lapsille :)

Näin mä tekisin jos broidi alkais uhoamaan kuinka mun pitää jättää rahat sen lapsille.  Silleen sopivasti noita osakkeita ja isot rahat SEY:lle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi