Siskoni on lapseton kissanainen, en ole häntä koskaan arvostanut ja nyt teki sellaisen tempun, että välit menivät poikki
Ei sanonut jättävän omaisuuttaan lapsilleni vaan testamenttaa eläintensuojeluun. Sanoin hänelle, että se on itsekkään elämäsi viimeinen temppu, jota minä todistan. Pistin välit poikki. Häntä odottaa yksinäinen vanhuus.
Kommentit (62)
Sisko voi tuhlata rahansa kalliiseen palvelukotiin ja onhan siellä samanikäistä seuraa.
Toivottavasti ehtii käyttää omat rahansa omaan hyvinvointiinsa.
Hankkikoon muut vapaasti ihan omat rahansa.
Palsta täynnä sisarkateellisia vihreitä naisia.
Sellasta draamaa siellä heti sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä tämä siskoni puolustelu täällä. Millaiset naiset häntä oikein puolustavat? Kyllä minä arvaan. Pelkäävät yksinäistä vanhuutta. Minä sen sijaan saan kokea mummouden ihanuuden lastenlasten muodossa. Siitä lapsettomat kissanaiset voivat vain uneksia. Vain uneksia!
AP
Jotenkin ajattelin, että ap on mies.
Eläimet kaipaa apua, ahneelle suvulle ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä tämä siskoni puolustelu täällä. Millaiset naiset häntä oikein puolustavat? Kyllä minä arvaan. Pelkäävät yksinäistä vanhuutta. Minä sen sijaan saan kokea mummouden ihanuuden lastenlasten muodossa. Siitä lapsettomat kissanaiset voivat vain uneksia. Vain uneksia!
AP
Mutta cash is king 😅
Siskosi on onnellisempi ja parempi ihminen kuin sinä. Tämä tarinahan on toki keksitty
Vierailija kirjoitti:
Sellasta draamaa siellä heti sunnuntaina.
Ai millaista?
Kissat eivät tarvitse perintöä, kun eivät osaa käyttää rahaa. Omituinen sisko sinulla. Itse antaisin sisaruksille ja heidän lapsille testamentilla, jos olisin lapseton. Suku on paras.
Aloitusta lukiessa ymmärrän hyvin miksi siskosi tekee kuten tekee.
Taitaa lapsesi periä sinulta tuon saman tyylin? Isän geenit jopa korostaa sitä?
Minäkin katsoisin eläinsuojelun suuntaan tuossa tilanteessa.
Ostaa vähän maata Gambiasta ja viettää siellä mukavan loppuelämän nuorten miesten kanssa.
Sen voisi sitten testamentata lapsillesi, pääsisivät nauttimaan byrokratiasta ja verotuksesta kun yrittävät saada jotain itselleen :D
Siskosi raha-asiat eivät kuulu sinulle mitenkään, ihan vain tiedoksi.
Kerrankin selvä provo ja kaikki menee ansaan
😂
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin selvä provo ja kaikki menee ansaan
😂
Voi veetiä... ehkäpä kaikki muut pelaa samaa peliä
Siskosi rahat on sinun rahoja, koska olette sukua. Perimisjärjestyksen mukaan lapsettoman ihmisen perii vanhemmat ja jos he ovat kuolleet, niin sisarukset. Siskosi näyttää sinulle keskisormea tällä ratkaisulla. Pistä välit poikki, hyvä sinä!!
Vierailija kirjoitti:
Siskosi rahat on sinun rahoja, koska olette sukua. Perimisjärjestyksen mukaan lapsettoman ihmisen perii vanhemmat ja jos he ovat kuolleet, niin sisarukset. Siskosi näyttää sinulle keskisormea tällä ratkaisulla. Pistä välit poikki, hyvä sinä!!
Apn itse kirjoittama kommentti 🤣🤣🤣
Hyvä päätös siskoltasi. Sinulla on fiksu sisko.