Nyt puhutaan kynsistä: luonnolliset kynnet vastaan rakennekynnet! Entä miesten kynnet? Kuinka usein leikkaat, lakkaat jne? Miten monta kerro
Nyt puhutaan kynsistä: luonnolliset kynnet vastaan rakennekynnet! Entä miesten kynnet? Kuinka usein leikkaat, lakkaat jne? Miten monta kerrosta lakkaa ja minkä väristä?
Kommentit (19)
Ei puhuta ..pitäkööt jokainen sellaiset kynnet kun haluaa...👿👿👿👿👿👿👿
Itsellä ihan luonnolliset, miehellä siistit kynnet ok, leikkaamaan kun on liian pitkät/lohkeaa helposti.
Vasta poistin lakat, hyvä jos kerran vuoteen saan lakattua (joko unohtuu tai voin huonosti ja en vaan jaksa).
Pari kerrosta se näyttää kivalta. Värit IsaDora Metallic Nail Glow 302 Cosmic Green tai Essien 427 Maki Me Happy
Luonnolliset on parempi. Tämä mieltymys voi omalla kohdallani johtua siitä, että kynteni ovat luonnostaan hyväkuntoiset ja kasvavat nopeasti. Leikkaan parin viikon välein ja viilaan pari kertaa viikossa. Teen työtä näppiksellä, jolloin pitkät kynnet ovat hankalat ja hidastavat.
Olen joskun aikaisemmin lakannut aina, tyypillisesti jollain pronssin tai kuparinvihreän sävyillä. Sittemmin makuni on muuttunut ja nykyään en tykkää lakatuista kynsistä. En edes värittömästä lakasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai omista preferenseistä puhuminen estä itse kutakin toimimasta miten huvittaa?
Luonnolliset ja lyhyeksi leikatut. Aiemmin satunnaisesti lakkasin kynsiäni, mutta kun aloin saada ihottumaa kynsilakasta, lopetin.
En oikein tiedä mitään kuvottavampaa kuin sellaiset kolmen sentin kynnet naisille. Tulee mieleen, että minkälainen bakteerimäärä niiden alla muhii.
Minä miehenä tykkään että kynnet on lyhyet ja siistit. Itse tykkään käyttää kynsilakkaa pääasiassa varpaankynsissä ja satunnaisesti lakkaan myös sormen kynnet. Väreillä ei ole väliä kaikki käy varpaankynsissä sormien kynsiin punaista en laita.😊
Pidän kynnet melko lyhyinä ja yritän lakata vähintään kymmenen päivän välein, koska kynnet alkavat lohkeilla heti kun lakka lähtee pois päistä. Aluslakka ja päällyslakka niin kestää tuon kymmenen päivää toimistotyöntekijällä ja niiden väliin kaksi kerrosta värillistä lakkaa, talvella usein tummia sävyjä kuten viininpunaista ja kesällä kirkkaita sävyjä kuten pinkkiä tai oranssinpunaista. Olen jo lähes viisikymppinen, mutta haluan, että kynnet ovat väripilkku ja tykkään muutenkin väreistä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin .puhukaa vain omistanne jos luulette että jotain tuntematonta kiinnostaa...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Luonnolliset ja lyhyeksi leikatut. Aiemmin satunnaisesti lakkasin kynsiäni, mutta kun aloin saada ihottumaa kynsilakasta, lopetin.
No nyt viisastuin kun tiedän sun kynsitilanteen..kiitooosss...😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin .puhukaa vain omistanne jos luulette että jotain tuntematonta kiinnostaa...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ihmisillä nyt vaan on eri mielenkiinnon kohteet. En minäkään ymmärrä, miksi pidät kommenttiasi noin julmetun hauskana, mutta silti sen sinulle suon.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä tykkään että kynnet on lyhyet ja siistit. Itse tykkään käyttää kynsilakkaa pääasiassa varpaankynsissä ja satunnaisesti lakkaan myös sormen kynnet. Väreillä ei ole väliä kaikki käy varpaankynsissä sormien kynsiin punaista en laita.😊
Vai semmosta teille sinne jonnekin kuuluu ...
Minulla on ihan nätit omat kynnet. En lakkaa ja pidän siedettävän pituisina ja leikkaan kun kasvaa yli sormenpään. Nuorena lakkasin, mutta en jaksa enää. Rakennekynnet ovat täysin tarpeettomat kun omat kynteni ovat vahvat ja kestävät.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä mitään kuvottavampaa kuin sellaiset kolmen sentin kynnet naisille. Tulee mieleen, että minkälainen bakteerimäärä niiden alla muhii.
Älä vaivaa päätäsi toki toisten kynsistä ....keskity johonkin kivaan..🤭
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mies ja lakkaat kynsiä? Hyi helvetti! Käytät varmaan myös käsilaukkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaa päätäsi toki toisten kynsistä ....keskity johonkin kivaan..🤭
Kyllähän se pistää mietityttämään, jos joutuu jonkun bakteeripesän lähelle ja käsittelemään kenties samoja tavaroita.
Oloneuvoksilla noita korppikotkan rakennekynsiä näkee. Mikäs siinä kynsiensä kanssa loikoillessa kun ei mitään käsillään tee. Kyllä Kela maksaa.
Omat on vaikka tekokynsistä menisi.Niin on vahvat ja hyvä kasvu. Meeen rasittavaa kun saa kolmen viikon välein laitattaa lakat.
No ihan tavalliset lyhyet omat kynnet - tietenkin. Teen käsitöitä, soitan pianoa, hoidan kasvimaata - joillain noita-akan rakennekynsillä vai? Lakkaan ehkä kerran pari vuodessa jos muistan.