Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!
Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.
Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (535)
"Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? "
Niitä kiinnostaa joille se on luontevaa ja normaalia eikä tunnu erityiseltä rehkimiseltä. Eli normaalit miehet joilla on sitten se normaali nainen koska se nainen arvostaa sitä että mies tekee eikä valita.
Mikä siinä on että miehet ei tunnu millään tajuavan että naiselle ei kelpaa ihan millanen mu lkku tahansa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta!
Itse olen amis ja minulla on vakituinen työ. Mutta suomalaisille naisille ei kelpaa! Se on jännä kuinka japanilaiset naiset kutsuu jatkoille yökerhoista ja baareista Tokiossa. Suomessa joutuu olemaan vapaaehtoisesti sinkku. M28
Mun veli on amis ja vieläpä lyhyt, noin 170 cm pitkä (minäkin olen lyhyt). Jännästi hän on vaan seurustellut teini-ikäisestä saakka ihan tavallisten tyttöjen / naisten kanssa. Hän meni naimisiin 25-vuotiaana siellä samassa amiksessa opiskelleen naisen kanssa. Perheessä on 4 lasta ja edelleen vaikuttavat onnellisilta parilta. Kun olen käynyt kylässä, niin olen nähnyt veljeni mm. pelaavan lautapelejä lasten kanssa, hoitavan pyykkihuoltoa, laittavan ruokaa, auttavan lapsia läksyissä. Hänen vaimonsa hoitaa ruokaostokset ja viikkosiivouksen. Lapsilla on kaikilla myös omat kotityönsä (astianpesukoneen tyhjennys ja täyttö, roskien lajitte
No tämä. Monella amiksen käyneellä miehellä on puoliso. Ihmeellinen harha joillakin, että ei muka amiksen käynyt mies löydä itselleen naista. Jos ei kukaan huoli, niin kyllä silloin pitää katsoa peiliin ja miettiä sitä omaa käytöstään. Ap ainakin on niin pahasti asennevammainen, että ei mikään ihme jos ei seuraa löydy. Asennevammainen on myös tuo tyyppi jolle sä kommentoit.
Mä olen itse ihan tavallinen duunari. Löytyy kaksi amisammattia, olen käyny lukion ja nyt opiskelen AMK:ssa. Duunari olen silti valmistumisen jälkeen. Mulle kelpaa oikein hyvin amiksen käynyt mies. En mä juokse koulutuksen, rahan, statuksen tms. perässä. Noilla millään ei ole merkitystä jos mies on sopiva. Ei ole noilla myöskään mitään merkitystä jos mies ei ole sopiva. Hyvä mies on hyvä mies koulutuksesta yms. huolimatta ja kusipää on kusipää koulutuksesta yms. huolimatta.
N45
Niin mitään muuta ei tarvita kun elämä kuntoon jotta voi saada naisen? Kuinka tyhmä voi olla?
Tyypillinen "nice guy", kuvittelee, että naiset ovat jotain hänelle velkaa ja vetää kilarit heti, kun ei saa haluamaansa. Jos yrität iskeä jotakin naista, eikä hän lämpene, niin alatko heti huorittelemaan? Kerro ihmeessä, olen utelias!
Ap:n naisviha ja mulggu luonne on nähtävissä täälläkin, ja hän vielä ihmettelee,kun ei sitä irtopillua tule ovista ja ikkunoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Väkisin minusta on väännetty tässä ketjussa joku mielivikainen paskapää.
Niinhän se teillä aina menee. Vain komea mies saa haluta seksiä. Muut leimataan automaattisesti heti sioiksi tekipä sitä mitä hyvänsä.
Ja kyllä mulle riittäisi yksi nainen, kunhan se ei ole mikään yksinhuoltaja. En kyllä sanonut että pelkästään seksin perässä olisin, kunhan minusta vaan piti maalata joku ällöttävä pillunvonkaaja.
Ap
Et siis lähtisi kanssani treffeille, koska minulla on yksi lapsi? Et antaisi mahdollisuuttakaan. Aivan sama olenko kaunis ja mukava. Mutta kun tuo lapsi.. Hyvä se on, että olet rehellinen siitä. Tuntuisi silti pahalta, että pelkästään sen takia ei kelpaisi kenellekkään. Voisiko olla avarakatseinen? Jos kerran ikääkin on jo yli 30.
Panosuhdetta vo
99% miehistä haluaisi panosuhteen. Naisista 99% ei halua. Mitäpä nainen tuollaisesta suhteesta saa? Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta!
Itse olen amis ja minulla on vakituinen työ. Mutta suomalaisille naisille ei kelpaa! Se on jännä kuinka japanilaiset naiset kutsuu jatkoille yökerhoista ja baareista Tokiossa. Suomessa joutuu olemaan vapaaehtoisesti sinkku. M28
Mun veli on amis ja vieläpä lyhyt, noin 170 cm pitkä (minäkin olen lyhyt). Jännästi hän on vaan seurustellut teini-ikäisestä saakka ihan tavallisten tyttöjen / naisten kanssa. Hän meni naimisiin 25-vuotiaana siellä samassa amiksessa opiskelleen naisen kanssa. Perheessä on 4 lasta ja edelleen vaikuttavat onnellisilta parilta. Kun olen käynyt kylässä, niin olen nähnyt veljeni mm. pelaavan lautapelejä lasten kanssa, hoitavan pyykkihuoltoa, laittavan ruokaa, auttavan lapsia läksyissä. Hänen vaimonsa hoitaa ruokaostokset ja viikkosiivouksen. Lapsilla on kaikilla myös omat kotityönsä (astianpesukoneen tyhjennys ja täyttö, roskien lajitte
Mun mies ja veljensä ovat lyhyitä molemmat ja eipä ole kummankaan ikinä tarvinnut pitkään sinkkuna olla. Tuttavapiirissä on ainakin pari muutakin lyhyehköä n. 170cm miestä ja pitkissä parisuhteissa hekin. Ja juu, ovat mukavia, reiluja, kunnon miehiä jotka hoitaa osansa kotihommista ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että miehet haluaa naisen mutta sitten kun saavat sen niin mielenkiinto ja yritys lopahtaa n.2 vuoden jälkeen. Sitten lopulta mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja kohtelee tätä huonosti kunnes suhde päättyy siihen että nainen jättää miehen. Ja taas kaikki alkaa alusta.
Mm... niimpä! Tää kuvio on jo niin nähty. Ei jakseta eikä viitsitä tehä yhtään mitään sen eteen että sais naisen, eikä sen naisen eteenkään jakseta tehdä mitään. Sitten on ilman.
Väsytät naista vuosia - vain jotta voisit jatkaa sitä samaa loppuelämän. Onpa rohkaiseva ajatus. Lopulta saat tietää, että "sait" vain säälistä.
Jos naisten kanssa oleminen on noin kamalaa niin miksi ihmeessä pitää edes yrittää? Antakaa olla tai siirtykää miehiin. Ei parisuhteen etsimisen tai siinä olemisen kuulu olla mitään "väsyttämistä".
Toisaalta siis naiset eivät halua seksiä- ja toisessa ketjussa mouruavat että isoa pitää olla!
naiset ja rehellisyys....
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta siis naiset eivät halua seksiä- ja toisessa ketjussa mouruavat että isoa pitää olla!
Ihan turha naisettomana/saamattomana miessössöttää ja _nähdä vaivaa_ oikein monikossa naisten seksihaluista kun ne eivät selvästi kohdistu Teihin, joten asia ei Teitä silloin kosketa eikä se Teille kuulu. Ihan naurettavaa, järjetöntä ja kaikesta todellisuudesta irrallaan haahuilevaa kyräilyä ja auttamatta ohi sektorille sinkoavaa projisointia. Korjaa yläpää & elämänhallinta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on "epärehellistä" jos haluaa esim. isoa, mutta ei silti ole niin epätoivoinen (vrt. miehet), että haluaisi haluamisiaankaan ihan keneltä tahansa (vrt. miehet) (= jonka ainoa substanssisisältö koko elämässään pyörii pakkomielipuolisesti vain tätä kehää: "ainahetihetiplluaplluaenemmänplluapllualisääplluaplluaplluaovistajaikkunoista" -rivimulkerolta).
Vierailija kirjoitti:
Ap sinun on vain pakko olla helvetin ruma tai luotaantyöntävä käytökseltäsi, tai sekä että. Naisten saaminen ei ole mitään rakettitiedettä.
Kyllähän se käytös ja asenne noista viesteistä läpi puskeekin.
Vierailija kirjoitti:
No minkä kokoinen sulla sitten on?😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että miehet haluaa naisen mutta sitten kun saavat sen niin mielenkiinto ja yritys lopahtaa n.2 vuoden jälkeen. Sitten lopulta mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja kohtelee tätä huonosti kunnes suhde päättyy siihen että nainen jättää miehen. Ja taas kaikki alkaa alusta.
Mm... niimpä! Tää kuvio on jo niin nähty. Ei jakseta eikä viitsitä tehä yhtään mitään sen eteen että sais naisen, eikä sen naisen eteenkään jakseta tehdä mitään. Sitten on ilman.
Väsytät naista vuosia - vain jotta voisit jatkaa sitä samaa loppuelämän. Onpa rohkaiseva ajatus. Lopulta saat tietää, että "sait" vain säälistä.
Parisuhde on toisen ihmisen tukemista, auttamista, ilahduttamista ja hyvänä pitämistä päivästä toiseen ja vuodesta toiseen. Jos et halua tehdä näitä asioita toiselle, vaan etsit vain omaa etuasi, älä ryhdy parisuhteeseen.
Huomaa AP että et rakasta itseäsi etkä ole sinut itsesi kanssa.
Sitten vasta kun rakastaa itseään voi oikeastaan rakastaa jotain toista henkilöä kunnolla.
Se että on sinut itsensä kanssa, hehkuu itsevarmuutena. Taidat olla kovin epävarma itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa AP että et rakasta itseäsi etkä ole sinut itsesi kanssa.
Sitten vasta kun rakastaa itseään voi oikeastaan rakastaa jotain toista henkilöä kunnolla.
Se että on sinut itsensä kanssa, hehkuu itsevarmuutena. Taidat olla kovin epävarma itsestäsi.
Ei ap halua rakastaa ketään vaan työntää mu lkkunsa monen eri naisen p illuun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentri kertoo vain sinun ajattelutavastasi-sinulle naiset eivät ole yksilöitä, vaan samaa harmaata massaa. Toiseksi, kommenteistasi paistaa läpi naisviha.
Jos nuo asiat näkyy jo täällä,niin kyllä se näkyy myös deittiapeissa. Kukaan nainen ei halua olla katkeran naisvihaaja kanssa.
Sellaista se on kun on b-luokan mies.
Kyllä. Ap:lle leipäjonosta seuraava.