Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!

Vierailija
21.09.2024 |

Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.

Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään

Kommentit (535)

Vierailija
481/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Mä tiedän työni puolesta useita lääkäreitä ja vaikea uskoa, että yksikään heistä olisi opiskellut lääkäriksi sen vuoksi, että haluavat saada pillua. Kyllä se on se itse työ mikä heitä kiinnostaa.

N45

Et sitten tajunnut pointtia joka oli se, että tuskin kukaan opiskelee lääkäriksi sen vuoksi, että saisi pillua. En mä ainakaan ole sulaa vahaa mieslääkäreiden tai miesfyssareiden edessä koska mä teen siinä työtäni yhdessä tuon kyseisen ihmisen kanssa. Ei mua edelleenkään yksikään mies hurmaa pelkän koulutuksen, ammatin, statuksen, rahan tms. avulla. 

N45

Vierailija
482/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi naisia ja seksiä kohtaan on juuri sellainen että naisten on sinulle tosi helppoa sanoa ei. Se mitä olet kirjoittanut langalle on karmaa tulevaisuudestasi, karma ei tunne aikaa, koska karma on toimintaa jota edeltää mielenlaatuasi. Ennen kuin muutat arvojasi, tulos on tasan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit päätöksen hankkia nuo saavutukset samassa himossa kuin sinua riivaa nyt kun olet ne saavuttanut. Himo on luontaantyötävää. Opettele päästämään irti himosta, himo ei ole se mikä ajaa miehen ja naisen yhteen. Eläin toimii noin.

-Mies

Vierailija
484/535 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista? 

Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.

Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.

Ap

Se juttu mikä sinulla menee vituiksi on tossa paljon naisia. Naiset arvostaisivat jos sanoisit että motivaatio taustalla on että löytää kivan ja fiksun tyttöystävän, yhden siis. Etsit sitä yhtä tiettyä. Naiset ei arvosta pskan vertaa miestä jonka motivaattori on että saa paljon naisia.

Vierailija
485/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko Fretti-tarina saada jo jatkoa? Tylsä aina sama tarina lukea uudestaan. 

Frettitarinan idea on juuri siinä, että se on alkujuontoa lukuun ottamatta aina sama. Se on universaali, ajasta ja paikasta riippumaton, sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Frettitarina on totuuden pylväs ja perustus.

Vierailija
486/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko Fretti-tarina saada jo jatkoa? Tylsä aina sama tarina lukea uudestaan. 

Frettitarinan idea on juuri siinä, että se on alkujuontoa lukuun ottamatta aina sama. Se on universaali, ajasta ja paikasta riippumaton, sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Frettitarina on totuuden pylväs ja perustus.

Amen.

Vierailija
487/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä näet niitä ihan joka paikassa. Ei niistä kukaan muukaan tykkää, vaikkei juokse solvaamassa aiheetta

Normaali ihminen ei sano kylmän viileästi, saati että tulisi mieleenkään, että humalaisten ihmisten kanssa seksin harrastamisesta on kannattava idea - sillä sehän on raiskaus. Ja vielä teinitytöistä. Tuollainen ajattelutapa että humaltunut tila ja nuori ikä tekee toisesta tarpeeksi heikon jotta voit tyydyttää heihin tarpeesi, on sairas.

Vierailija
488/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisko kuitenkin ollut niin että ei sulle nuorenakaan olisi naisia  ollu tarjolla naisvihaisen asenteen vuoksi.

Vai meinaatko ihan tosissasi että nuorena naiset pokaili sua, mutta sä kieltäydyit, koska "naiset" olivat luvanneet että järkkäämällä elämänsä kuntoon saa naisia. Ja kun et saanutkaan, aloit naisvihaiseksi. Kannattaa olla rehellinen edes itselleen.

Vierailija
489/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.

Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.

Ap

Kyllä tässä naisenakin vaan täytyy jaksaa tätä rehkimistä, vaikkei miesten huomiota olekaan tarjolla joka tuutista. Tarvii vaan yrittää keksiä juttuja, joista tulee hyvä mieli, ja jotka ei oo riippuvaisia muista. 

Vierailija
490/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei myöskään ymmärrä sitä, että noissa "rekkalastillisissa pipeleitä" on harvoin tarjolla naiselle oikeasti yhtään mitään. Naisen paikka on lähinnä tyhjennysastiana. Voit kuvitella että sama tehtäisiin sulle vaikka joka kerta kakkoseen, vieläkö oisit innoissas lähtemään mukaan? Aina vaan tulis kuiviltaan dildoa kakkoseen ja sitte parin minuutin jälkeen homma valmis ja toinen osapuoli poistuu tupakille. Yleistin, sori siitä, mutta naisena tämmöiseen joutuminen on iso riski, jos ei yhtään katso kenen mukaan lähtee.

Vierailija
491/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ite ainaki katon tosi tarkkaan kenen mukaan lähden. Baarista en oo koskaan lähteny kenenkään mukaan. Koska jos joudut seksuaaliväkivallan uhriksi niin "mitäs läksit nii" eikä mikään rikosilmoitus siinä kohtaa paljon lämmitä. En mä suojatiellekään astu katsomatta ensin oikealle ja sitten vasemmalle, vaikka vahingon sattuessa autokuski oliskin syyllinen. Mitä se mua siinä kohtaa enää lohduttais, jos vahinko on jo tapahtunut. 

Vierailija
492/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Mä tiedän työni puolesta useita lääkäreitä ja vaikea uskoa, että yksikään heistä olisi opiskellut lääkäriksi sen vuoksi, että haluavat saada pillua. Kyllä se on se itse työ mikä heitä kiinnostaa.

N45

Kyllähän varsinkin lääkärikunnan naisistuessa komealla mieslääkärillä on vain taivas rajana pilden suhteen. Hoitajat ammattijärjestönä ovat tiukkoina lääkärien asemaa ja statusta kohtaan, mutta yksilötasolla ovat sulaa vahaa komean lääkärin edessä. Myös esim fyssarit ovat pääsääntöisesti naisia. Ai, että. Esim muuan J.Ö. sai kyllä kuhinan aikaan kansliassa kun siellä pyörähti, hoitsuille tuli kova kiire löytää kiireellistä asiaa lääkärille, kun hän ilmeni että hän olikin työvuorossa. Sainpa tuosta siivun itsekin, mutta kyllä kävi kateeksi, J:ta, pakko myöntää. (En siis viittaa, että kyseisellä lääkärillä olisi ollut jotain työpaikkaromansseja tms. mutta mahdollisuuksista ei todellakaan olisi ollut pulaa.)

Varmaan missä tahansa ammatissa löytyy niitä tyyppejä joille löytyy naisia joka sormelle. Ja sit niitä joille ei löydy. Työn ja muuten tuttujen kautta tiedän paljon lääkäreitä, eikä kaikki tosiaankaan ole mitenkään suosittuja naisten keskuudessa. Toisaalta esim. se mieshoitsu saattaa ollakin. Riippuu taas ihan tyypistä. 

Vierailija
493/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta!

Itse olen amis ja minulla on vakituinen työ. Mutta suomalaisille naisille ei kelpaa! Se on jännä kuinka japanilaiset naiset kutsuu jatkoille yökerhoista ja baareista Tokiossa. Suomessa joutuu olemaan vapaaehtoisesti sinkku. M28

Mun veli on amis ja vieläpä lyhyt, noin 170 cm pitkä (minäkin olen lyhyt). Jännästi hän on vaan seurustellut teini-ikäisestä saakka ihan tavallisten tyttöjen /  naisten kanssa. Hän meni naimisiin 25-vuotiaana siellä samassa amiksessa opiskelleen naisen kanssa. Perheessä on 4 lasta ja edelleen vaikuttavat onnellisilta parilta. Kun olen käynyt kylässä, niin olen nähnyt veljeni mm. pelaavan lautapelejä lasten kanssa, hoitavan pyykkihuoltoa, laittavan ruokaa, auttavan lapsia läksyissä. Hänen vaimonsa hoitaa ruokaostokset ja viikkosiivouksen. Lapsilla on kaikilla myös omat kotityönsä (astianpesukoneen tyhjennys ja täyttö, roskien lajittelu ja vienti, omien huoneiden siivous jne.) ja osallistuvat ikätasonsa mukaisesti. Molemmat käyvät töissä, molemmilla on oma auto, molemmat tekevät pihatöitä... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Kumpikaan ei käy yökerhoissa ja baareissa, tupakoi tai läträä päihteiden kanssa.

Fiksu ja muut ihmiset huomioonottava amismies kelpaa suomalaisille naisille.  

Vierailija
494/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ite ainaki katon tosi tarkkaan kenen mukaan lähden. Baarista en oo koskaan lähteny kenenkään mukaan. Koska jos joudut seksuaaliväkivallan uhriksi niin "mitäs läksit nii" eikä mikään rikosilmoitus siinä kohtaa paljon lämmitä. En mä suojatiellekään astu katsomatta ensin oikealle ja sitten vasemmalle, vaikka vahingon sattuessa autokuski oliskin syyllinen. Mitä se mua siinä kohtaa enää lohduttais, jos vahinko on jo tapahtunut. 

Mitä järjellistä sanottavaa sinulla on tähän keskusteluun? Et ole koskaan lähtenyt kenenkään mukaan. Vai niin. Siinäpä kokemusasiantuntija.

Vierailija
495/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei myöskään ymmärrä sitä, että noissa "rekkalastillisissa pipeleitä" on harvoin tarjolla naiselle oikeasti yhtään mitään. Naisen paikka on lähinnä tyhjennysastiana. Voit kuvitella että sama tehtäisiin sulle vaikka joka kerta kakkoseen, vieläkö oisit innoissas lähtemään mukaan? Aina vaan tulis kuiviltaan dildoa kakkoseen ja sitte parin minuutin jälkeen homma valmis ja toinen osapuoli poistuu tupakille. Yleistin, sori siitä, mutta naisena tämmöiseen joutuminen on iso riski, jos ei yhtään katso kenen mukaan lähtee.

Rekkalastillisissa pipeleitä?! Kirjoittaja vonkaa viisivuotiaita?

Vierailija
496/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Väkisin minusta on väännetty tässä ketjussa joku mielivikainen paskapää. 

Niinhän se teillä aina menee. Vain komea mies saa haluta seksiä. Muut leimataan automaattisesti heti sioiksi tekipä sitä mitä hyvänsä.

Ja kyllä mulle riittäisi yksi nainen, kunhan se ei ole mikään yksinhuoltaja. En kyllä sanonut että pelkästään seksin perässä olisin, kunhan minusta vaan piti maalata joku ällöttävä pillunvonkaaja.

Ap

Et siis lähtisi kanssani treffeille, koska minulla on yksi lapsi? Et antaisi mahdollisuuttakaan. Aivan sama olenko kaunis ja mukava. Mutta kun tuo lapsi.. Hyvä se on, että olet rehellinen siitä. Tuntuisi silti pahalta, että pelkästään sen takia ei kelpaisi kenellekkään. 

Jos lapseton sinkku ei halua lapsellista, niin onhan esim toiset lapselliset

Vierailija
497/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että miehet haluaa naisen mutta sitten kun saavat sen niin mielenkiinto ja yritys lopahtaa n.2 vuoden jälkeen. Sitten lopulta mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja kohtelee tätä huonosti kunnes suhde päättyy siihen että nainen jättää miehen.  Ja taas kaikki alkaa alusta.

Mm... niimpä! Tää kuvio on jo niin nähty. Ei jakseta eikä viitsitä tehä yhtään mitään sen eteen että sais naisen, eikä sen naisen eteenkään jakseta tehdä mitään. Sitten on ilman.

Vierailija
498/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka sinulle on kertonut tällaista? Millainen taho kun aloit pitää sitä jonain fysiikan lajina?

Vierailija
499/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että miehet haluaa naisen mutta sitten kun saavat sen niin mielenkiinto ja yritys lopahtaa n.2 vuoden jälkeen. Sitten lopulta mies pitää naista itsestäänselvyytenä ja kohtelee tätä huonosti kunnes suhde päättyy siihen että nainen jättää miehen.  Ja taas kaikki alkaa alusta.

Mm... niimpä! Tää kuvio on jo niin nähty. Ei jakseta eikä viitsitä tehä yhtään mitään sen eteen että sais naisen, eikä sen naisen eteenkään jakseta tehdä mitään. Sitten on ilman.

Väsytät naista vuosia - vain jotta voisit jatkaa sitä samaa loppuelämän. Onpa rohkaiseva ajatus. Lopulta saat tietää, että "sait" vain säälistä.

Vierailija
500/535 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on vaan saatava niin runsaasti, pakko saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan