Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen alue Leppävaara on asua?

Vierailija
21.09.2024 |

Ja etenkin Pohjois-leppävaara

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leppävaarassa hyvää ovat kulkuyhteydet ja palvelut. Urheilupuisto Suomen parhaimpia uimahalleineen ja hiihtolatuineen. 

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010599150.html

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010708702.html

Ja niin päin pois.

Leppävaara on Supon tarkkailussa koska L-City:n jengi. Kertoo paljon alueesta.

Lähteet tälle? En löytänyt googlella mitään, onkohan mielikuvituksen tuotetta...

Vierailija
42/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on Ruusutorpan koulun yläaste? Uskaltaako sinne laittaa lasta kesken vuoden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne voi edes junalla matkustaa, niin kauhea paikka nykyään. Pahempi kuin Itä-Hki. 

Vierailija
44/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leppävaarassa hyvää ovat kulkuyhteydet ja palvelut. Urheilupuisto Suomen parhaimpia uimahalleineen ja hiihtolatuineen. 

Ja niin päin pois.

Lähteet tälle? En löytänyt googlella mitään, onkohan mielikuvituksen tuotetta...

Lue enemmän, luule vähemmän..

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7f38c5ce-47e4-4cee-9eff-e4ea263ba130

Vierailija
45/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon että leppävaara on keskikokoisen kaupungin kokoinen. Väkimäärä aivan eri luokkaa kuin mellunmäessä, rikoksten määrä tulee suhtauttaa alueella liikkuvan väestön määrään.

Ota huomioon että Leppävaarassa keskikokoisen kaupungin väkimäärä ei ole levällään keskimääräisen kaupungin 200 neliökilometrin alueella vaan jokainen alueella asuva rikollinen ja jengi notkuu kirjaimellisesti kävelymatkan päässä kotioveltasi asuit aivan missä päin Leppävaaraa hyvänsä.

Vierailija
46/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2019 ulkkiksia oli 15%, vuonna 2023 yli 24%. Jokainen päätelköön itse mikä meininki

On se kumma jos ydinvoimaloiden huoltoseisokit eivät lyhene ja julkisen terveydenhuollon jonot lyhene kun meille on saatu näin valtavia määriä ydinfyysikoita ja aivokirurgeja.

Ja meillä oli kuitenkin dataa tulijoiden osaamisesta (näin ainakin Antti Rinne vannoi)

Vierailija
48/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2019 ulkkiksia oli 15%, vuonna 2023 yli 24%. Jokainen päätelköön itse mikä meininki. 

Kertoo aika paljon ihmisestä, jolla ulkomaalaiset on se tärkein kriteeri asuinpaikan valinnassa. Espoossa tai Leppävaarassa asuvista ulkomaalaisista moni on sitä paitsi työperäinen. Onko esim. Viitasaari mielestäsi parempi paikka asua kuin Espoo, siellähän on paljon vähemmän maahanmuuttajia?

Vierailija
49/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi niin moni jättää tämän aika tärkeän asian kertomatta. Leppävaarassa on enemmän ulkkiksia kuin suomalaisia nykyään ja se kyllä näkyy:) Niitä on laumoina todella paljon ja joku Sellon alue varsinkin iltaisin on no no..Itse asun vähän paremmassa osiossa Ruusutorpassa ja nimitaulussa on itseni lisäksi vain muutama suomalainen. Lepuskissa on oikeita huumejengejä ja ulkkisjengit aiheuttavat ongelmia. 

90-luvulla alueen ongelmat olivat vain ne spurgut, nyt muut. Tietty jotkut tykkäävät kalliin rahan ghettoasumisesta joten sinä päätät. Itse valitsisin Lintuvaaran tai Karakallion. 

Ei ole. Esimerkiksi Otaniemessä on enemmän ulkkiksia kuin Leppävaarassa eikä kukaan kauhistele miten kauhea alue Otaniemi on.

Hienoa trollausta a

Aikamoista saivartelua :D

Joka ainoassa Euroopan maassa sama meno. "Epä-akateemisia!"

Vierailija
50/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2019 ulkkiksia oli 15%, vuonna 2023 yli 24%. Jokainen päätelköön itse mikä meininki. 

Kertoo aika paljon ihmisestä, jolla ulkomaalaiset on se tärkein kriteeri asuinpaikan valinnassa. Espoossa tai Leppävaarassa asuvista ulkomaalaisista moni on sitä paitsi työperäinen. Onko esim. Viitasaari mielestäsi parempi paikka asua kuin Espoo, siellähän on paljon vähemmän maahanmuuttajia?

Sanoisin että on.

T: Eri

Vierailija
51/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla vanha Lepuski oli lähellä paratiisia mut nyt kiitän onneani ettei 1996 Albergan Esplanadilta varaamani kerrostalokohde lähtenyt silloin liikkeelle ennen kuin olin hankkinut perheelleni kodin toisaalta.

Vierailija
52/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki-aluetta. Aina liikennettä ja ihmisiä.

Vierailija
53/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

In the ghetto

Vierailija
54/80 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin päin pois.

Höpö höpö kun kaikki paikalliset tuetäää asian. Kysy ketkä vaan ylöasteelaiselta sieltä.

Vierailija
55/80 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dani Uniikki -räptähti asuu siinä korkeassa tornitalossa Leppävaaran aseman vieressä. Olen nähnyt monesti, ajelee luxusautollaan.

Vierailija
56/80 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levotonta aluetta. Muuta Mikkeliin

Vierailija
57/80 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun parhaimmistoa. Olen asunut ja liikkunut Suur-Leppävaaran alueella lähes 30 vuotta. Kaupungistuminen on ollut tervetullutta. Tästä liikkuu julkisilla tai omalla autolla nopeasti moneen suuntaan. Hyvät palvelut.

Vierailija
58/80 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmee. Viimeksi kun lähdin Pasilasta Turkuun junalla niin Leppävaarassa joku oli hypännyt junan alle. Odoteltiin kaksi tuntia ennenkuin päästiin jatkamaan matkaa.

Vierailija
59/80 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt asua Vermonniityssä. Luonto, kulkuyhteydet ja palvelut lähellä. Iltaisin käyn usein lenkillä enkä ole törmännyt mihinkään levottomuuksiin.  En kuitenkaan muuttaisi Sellon viereen tai Leppävaaranraitin varrelle, lähinnä sen takia että ne ovat liian vilkkaita omaan makuuni.

Vierailija
60/80 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Iivisniemeen! Paremman porukan aluetta.

Timo s.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän