Jos huushollissa on kaksi pientä lasta niin mihinkähän he voisi laittaa auton avaimet?
Kumpikin näyttää syyttömältä. Kaikki mahdolliset paikat on tutkittu.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettet itse ole jättänyt niitä autoon.ti
Niinkin on joskus käynyt. Nyt ei, koska ihan varmasti muistan laittaneeni ne eteisen lipaston päälle siinä vaiheessa, kun riisuin kaksosilta ulkovaatteet.
- ap
Luisuneet lipaston taakse niin, etteivät ole lattiallekaan pudonneet, vaan siellä takana piilossa?
Avaimet on voineet tarttua päällysvaatteiden mukaan, taskun suuhun, hihaan, ja ovat nyt naulakossa.
Mikä tahansa pieni kolo kelpaa. Sellainen, mihin juuri ja juuri saa tungettua.
Jääkaappi, jääkaapin vihanneslokero, keittiön kaapit, sohvan alla, sängyn alla, taskussa?
Eikös lapsille voi opettaa että toisten tavaroihin ei kosketa - joten ihan oma vika...
Mun erikoisin. Ei löytynyt asunnosta, autosta etsittii kymmenen kertaa. Siis lattialta ja penkkien välistä.
Turpavyö oli kaapannut katon rajaan josta ei tullut mieleenkää katsoa.
Turpavyö..... nauroin vedet silmissä!!!!!
Minä laitoin kerran jauhopussiin.
Meidän avaimet löytyi pyykkiä laittaessa koneeseen pikkupojan hosun taskusta...ei siinä sitten kun naurettiin.
Mihinkähän aikuiset voisivat laittaa avaimet niin että lapset eivät niitä löytäisi ?
Legojen sekaan.
Tai onko jotain paikkaa tai lelua, mitä lapsi voi kokeilla avaimella "avata"? Ovi, kaappi tms.
Saappaaseen. Huppuun. Paikkoihin jotka on matalalla.
Lipaston alla. Maton alla. Paras tietysti jos kutsut lapset kivaan avaintenetsintäleikkiin.
Aikuisen takin taskusta luiskahtanut takin ja takin sisävuoren väliin?
Lapsi laittanut avaimet äidin laukkuun/reppuun tms
Mies ottanut vahingossa mukaansa.
Jos ikinä löytyvät, laitatte sitten korkean hyllyn päälle.
Meillä ei ole enää avainten hävitysikäisiä, muttei löydetä niitä itse, elleivät ole aina samassa paikassa, mihin ei muuta laitetakaan.
Lasu. Yrittivät estää heitteillejätön ja rattijuopumuksen.