Nuorena olin niin nätti
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksikkyys mihinkään katoa iän myötä.
Kyllä se naisista katoaa kolmenkympin korvilla! T: M65+
Katso peiliin, papparainen!
Vierailija kirjoitti:
Niin on moni muukin mitä sitten. Itsekin olen ällö, mutta minkäs sille voi.
Kannattaa tehdä rikosilmoitus!
Oli komea mies 20-vuotiaana, ja olen nyt 35-vuotiaana vieläkin komeampi mies.
Nainen on parhaimmillaan 15-19 v. Sen jälkeen alkaa alamäki, ja 25 v jälkeen vain kiihtyy kiihtymistään. M82
Jaa. Tasan ei käy onnenlahjat. Olin minäkin joskus nuori ja nätti, nyt enää vaan nätti.
Vierailija kirjoitti:
Tee läski rikosilmoitus!
Teen susta ulisjonne 27v rikosilmotuksen, kun oot vaaraksi yleiselle järjestykselle ja turvallisuudelle
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin se jo 14-15 vuotiaana 20 vuotiaasta menevä kaunistyttö jota kaikki halusivat. Nyt olen ylipainoinen lyhyt hiuksinen pian 50v, joka näyttää 60 vuotialta.
Itkettää :(
Ylipaino ja lyhyet hiukset ovat oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa olisin edes normaalinnäköinen! Näin viisikymppisenä ilman laittautumista näytän sairaalta. Tukka hapsottaa, tummat silmänaluset ja punerrusta nenässä. Vyötärörengaskin tuntuu olevan tosi tiukassa, vaikka liikun ja vältän herkkuja.
Miksi et pese hiuksia ja nuku normaaleja öitä? Ja miksi juot?
Lapsena olin paljon lyhyempi kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin se jo 14-15 vuotiaana 20 vuotiaasta menevä kaunistyttö jota kaikki halusivat. Nyt olen ylipainoinen lyhyt hiuksinen pian 50v, joka näyttää 60 vuotialta.
Ylipaino ja lyhyet hiukset ovat oma valintasi.
Ei viiskymppisellä pitkä tukka näytä hyvältä enää muutenkaan - eri
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillaan 15-19 v. Sen jälkeen alkaa alamäki, ja 25 v jälkeen vain kiihtyy kiihtymistään. M82
9-12
Mies aina sanoo, että muistatko, kun oltiin nuoria ja nättejä? Nyt ei olla enää kuin nättejä. Mummo78
Minä näytän siltä Family Guy:n ukolta:(
Moni yläasteen hottistyttö paisuu tynnyriksi alle 30 vuotiaana. Miten se on mahdollista?
Laita kuva olit 10v. Lupaan antaa rehellisen mielipiteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tehdä asialle jotain eli laihduttaa ja kasvattaa pidemmät hiukset?
Rumasta naamasta selviää kun pistää pussin päähän jos ei miehelle seksi muuten maita.
Laihduttaminen laihduttaa ja kuihduttaa naaman aina ensimmäiseksi ja tuloksena ryppyläjä. Pitkät hiuksetkaan ei auta, päinvastoin näyttää entistä enemmän noita-akalta.
Tekee se sen muuten kyllä miehillekin. Kun yrität laittaa vartalosi timmiksi, niin kasvot muuttuu vanhan ukon naamaksi ja kaulasta vasta ruma tuleekin. Miehet ei vaan sitä itse näe. Sen takia se yksi muotisuunnittelijakin piti aina jäykkiä korkeita kauluksia ja huiveja vielä siellä alla, ettei se kuikelokaula näkyisi. Näkyi se.
Ei elämä säästä miehiäkään, vaikka tämmöistä väitetään. On ihan yhtä lailla hyvin säilyneitä miehiä kuin naisiakin, kaikki riippuu geeneistä. Se on vain harvinaisempaa, ylivoimaisesti enemmistö meistä vanhenee tasaista tahtia, on sitten mies tai nainen. Omasta itsestään ei vain huomaa kun joka päivä naamaansa katsoo.
Kun näet jonkun, jota et ole vaikka vuoteen nähnyt, niin kyllä vaan jokaisen kohdalla hätkähtää, että onpas vanhentunut.
Ei tarvitse silti nuorille kostaa.
Niin on moni muukin mitä sitten. Itsekin olen ällö, mutta minkäs sille voi.