Mitä autoa et ostaisi ikinä?
Oma lista;
Audi: ylihinta + pröystäilyimago / laatu. ylihintainen skoda, seat, volkkari.
bmw:ylihinta + pröystäilyimag/ laatu, kuka tekee syylärit muovista paitsi bmw
mercedes= pröystäilyimago/hinta-laatu suhde
Kia/hyundai= moottorien kestämättömyys
Fiat: laatu, ominaisuudet
Ford: kestämättömyys ecoboost-moottoreissa, ei kiinnosta paitsi Taunukset.
Opel: ei vain kiinnosta
Kaikki ranskalaiset: sähkövikojen kestämättömyys
Lexus: Toyota tarjoaa lähes saman+pröystäily
Vag-tuotteet: Tekninen kestämättömyys ja valmistajan suhtautuminen ongelmiin
Nissan: kts. ranskalaiset.
Mazda: ruoste
Mitsu: marginaalimerkki nykyisin. Menettänyt itsensä
Jäljelle jää siten Honda, Suzuki ja Toyota.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa muuta kun voi hankkia Toyotan?
ToiOta jos et muuta saa
Vierailija kirjoitti:
Jäljelle jää siten Honda, Suzuki ja Toyota.
Ja Dacia, kiinalaiset sähköautot, Tesla, onhan noita.
Renault ja Alfa romeo,,,molemmat merkit on tullut koettua joten toista kertaa ei kiinnosta upottaa käsiään paskaan.
Bat mobil - kallis ja epäkäytännöllinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi ikinä sähköautoa. Täysin hyödyttömiä vempaimia.
Hyvin tuolla Teslalla töihin pääsee ja matkoillekin. Lataaminen on jopa ilmaista. Sinä tietenkin omistat elämäsi kärryn vetoon pakkasessa ja hangessa. Minun mielestäni se on hyödytöntä ajan tuhlausta.
Kun lehdemme talvipakkasella mokillemme Lappiin, ajamme yhtäsoittoa, kuski vain vaihtuu ja pari kertaa pissityn jossain, ei tarvi juoda huoltiksella paskaa kahvia, että saa auton ladattua ja auton sisällä tarkenee T paidalla. Tuttavapariskunta yöpyy välillä, että saa auton tankattua ja istuvat toppapompat päällä koko matkan kun lämmitintä ei raski pitää päällä. Niitä aina vituttaa kun me on touhuttu mökillämme jo päivä kun ne vasta tulee ja ne lähtee päivää ennen me jäädään vielä mökille. Ajele sinä vispilläsi, varakkaan aja
Emme lähde talvipakkasella Lappiin. Minä en tule sinne edes kesällä, paitsi kun ajan Norjaan katsomaan vuoria ja sinnekin ajan yleensä Superchargereiden kautta tuosta Ruotsin läpi. Minulla ei ole mitään paloa sinne rämeille.
Meillä rellu, ja kestänyt nämä kuutisen vuotta ongelmitta. Kun kuski ajaa nätisti ja huoltaa auton vuosittain, rellu on hyvinkin kestävä vaihtoehto (näin sanoi myös mekaanikko). Sähkövikaa ei ole ollut, jotain puolaa vaihdettu kerran.
Itse en ostaisi täyssähköautoa. En vaan luota niihin enkä varsinkaan niiden lähtövalmiuteen kovissa pakkasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi ikinä sähköautoa. Täysin hyödyttömiä vempaimia.
Hyvin tuolla Teslalla töihin pääsee ja matkoillekin. Lataaminen on jopa ilmaista. Sinä tietenkin omistat elämäsi kärryn vetoon pakkasessa ja hangessa. Minun mielestäni se on hyödytöntä ajan tuhlausta.
Kun lehdemme talvipakkasella mokillemme Lappiin, ajamme yhtäsoittoa, kuski vain vaihtuu ja pari kertaa pissityn jossain, ei tarvi juoda huoltiksella paskaa kahvia, että saa auton ladattua ja auton sisällä tarkenee T paidalla. Tuttavapariskunta yöpyy välillä, että saa auton tankattua ja istuvat toppapompat päällä koko matkan kun lämmitintä ei raski pitää päällä. Niitä aina vituttaa kun me on touhuttu mökillämme jo päivä kun ne vasta tulee ja ne lähtee päivää ennen me jäädään vielä mökille. Ajele sinä vispilläsi, varakkaan aja
JOs me lähtisimme lappiin ajaisimme auton (riippumatta onko se bensa tai sähkö) junaan ja nukumme junassa tai vaihtoehtoisesti lennämme lappiin ja vuokrataan auto sieltä siksi aikaa. Vain idiootit ja köyhät harrastavat noita sorsaankusemisajomaratooneja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä rellu, ja kestänyt nämä kuutisen vuotta ongelmitta. Kun kuski ajaa nätisti ja huoltaa auton vuosittain, rellu on hyvinkin kestävä vaihtoehto (näin sanoi myös mekaanikko). Sähkövikaa ei ole ollut, jotain puolaa vaihdettu kerran.
Itse en ostaisi täyssähköautoa. En vaan luota niihin enkä varsinkaan niiden lähtövalmiuteen kovissa pakkasissa.
Sähköautot ovat toimintavarmempia kuin polttikset eteenkin kovilla pakkasilla. Molempien heikko kohta kovilla pakkasilla on se 12 v akku, joka on sähköautoissakin vain typerä jäänne polttisajoilta.
Skoda
Siinä on auto niille joiden elämä on pelkkä läjä kompromisseja. Merkki siitä että on luovuttanut.
Mitä tahansa sähköautoa. Kaikki markkinoilla olevat ovat alkeellista teknologiaa, näille nauretaan nyt jo saati sitten vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi autoa. Autot aiheuttavat ilmastonmuutosta. Olen sen verran lukenut, oppia saannut, että tiedän sen.
Oletko 10v tyttö😀😀? Tyhmähän sinä olet. Yksi öljytankkeri päästää ilmaan saman verran päästöjä kuin MILJOONA henkilöautoa 😄😄
En ostaisi katsastamatonta autoa.
Vierailija kirjoitti:
Skoda
Siinä on auto niille joiden elämä on pelkkä läjä kompromisseja. Merkki siitä että on luovuttanut.
Skodan sähköauto on ehkä ultimaattisin failure. Sillä ajaminen on sama kuin huutaisit kadulla kurkku suorana ettet ymmärrä autoista ja teknologiasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ostaisi autoa piste.
Et siis osaa ajaa autoa.
Älkää vaan ostako Fiattia. Jää sitten mulle ostettavaa. Fiat-harradtajat tietää että esim Grande Punto on aivan naurettavan hyvä käyttöauto. Ikimoottori, jonka peruskonsepti pohjaa FiRE-moottoriin on äärimmäisen luotettava. Joskus jotain alustan osia pitää vaihtaa mutta ovat niin halpoja ettei tunnu missään... Ikinä ei yhtäkään sähkövikaa ole ollut omissa Fiiateissani.. ovat myös pirun tyylikkäitä.
Ennen karavaanarit oli teiden tukko, nyt nekin paahtaa teslapaskojen ohi. Pysykää köyhät teslsääliöt kaupunkiajossa sen kaukalonne kanssa, ei muualle ole teillä asiaa, antakaa autoilijoille ajorauha.