Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät ihastu tai kiinny kehenkään muuta kuin todella harvoin??

Vierailija
21.09.2024 |

Sinkkuna lähes neljä vuotta, taustalla lukemattomia treffejä ja useampia pidempiä tapailuyritelmiä, mutta tunteita ei vaan kehity. En tunne minkäänlaista ihastusta tai kiintymystä kehenkään vaikka haluaisin. Olen kyllä ollut ihastunut ja rakastunut aiemmin eli ei ole kyse siitä ettei se onnistuisi lainkaan. Mutta aina olen ollut tällainen joka ihastuu harvoin, nyt se vaan tuntuu korostuvan kun haluaisi löytää elämänkumppanin ja perustaa perheen, mutta kukaan ei herätä tunteita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pitää olla todella mielenkiintoinen ja omanlaisensa persoona, ennen kuin ihastun. Ulkonäkökin voi poiketa paljon valtamassan mieltymyksistä. Eipä sellaiset ihmiset ole koskaan ainakaan vapaana. Perus Jarmot ovat, jossa luonnetta ja persoonaa on saman verran kuin vessapaperi rullassa. 

Vierailija
2/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En kiinny myöskään ystäviin tai kavereihin ja harvoin edes muistan näiden ihmisten olemassaoloa. Ei tule siis koskaan ajatusta "mitähän pirjolle kuuluu".

Vierailija
4/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äärimmäisen harvoin. Tosin minulla on Asperger, ja alla erittäin huonoja kokemuksia ihmisistä.

Vierailija
5/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sen pitää ollakin, että kiinnyt vain todella mieleisen ja elätte yhdessä onnellisena elämänne loppuun asti.

Vierailija
6/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle pitää olla todella mielenkiintoinen ja omanlaisensa persoona, ennen kuin ihastun. Ulkonäkökin voi poiketa paljon valtamassan mieltymyksistä. Eipä sellaiset ihmiset ole koskaan ainakaan vapaana. Perus Jarmot ovat, jossa luonnetta ja persoonaa on saman verran kuin vessapaperi rullassa. 

Minullakin tämä. Olen kaksi kertaa löytänyt tällaisen erikoisemman täydellisesti mun makuun sopivan miehen ja päätynyt tapailemaan. Ikävä kyllä olen itse persoonaltani kuin se vessapaperirulla joten ne tapailut ovat päättyneet lyhyeen. En silti ole ajatellut lopettaa etsimistä.

Vierailija
7/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En kiinny myöskään ystäviin tai kavereihin ja harvoin edes muistan näiden ihmisten olemassaoloa. Ei tule siis koskaan ajatusta "mitähän pirjolle kuuluu".

Samaistun tähän kaverisuhteiden osalta. Aina ollut helppoa lopettaa ne, koska niissä ei koskaan tulla kunnolla läheisiksi. Mutta sitten kun olen ihastunut (mikä tapahtuu harvoin) ja tutustunut ihmiseen romanttisessa mielessä, kiinnyn vähän liiankin helposti. Jos suhde päättyy, kestää pitkään päästä yli.

Vierailija
8/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosi kyseessä, eli rima on korkealla. Ikä ja kokemus vaikuttaa myös.

Ihminen ei myöskään rakastu kuin jokusen kerran elämässään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan