Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo alkanut miettiä miten saisit mahdollisimman paljon ensi joulusta tunnelmaa irti?

Vierailija
21.09.2024 |

Jouluvalot, joululeipomiset, glögiä + joulutorttuja, jouluelokuvat, joululaulut... Miten nauttia mahdollisimman paljon joulusta ja joulun odotuksesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
2/9 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekri on meillä syys-talvikauden tärkein juhla, joten en todellakaan ole uhrannut vielä ajatustakaan pesäpäivien aikaan.

Mutta varmasti sinä tiedät parhaiten, mikä sinulle ja teille luo tunnelmaa, ja osaat pidtää paukut niihin tekijöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki!

Vierailija
4/9 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen listannut jo leipomisia ja katsellut uudenlaista joulukoristetta ruokapöydälle.

Vierailija
5/9 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tunnelma tulee siitä kun kaikki rakkaat on saman pöydän ääressä. 12 tänäjouluna ja 17 etkoilla

6/9 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt kiinnostavaa romaania, jonka tarina sijoittuu joulun aikaan. Olisi tunnelmallista ruveta lukemaan sellaista joulun alla. Löysinkin yhden jännitysromaanin. Ehkäpä ihan ostan sen valmiiksi, ettei käy niin että joulun lähestyessä se on kaikista lähialueen kirjastoista lainassa.

Vierailija
7/9 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kohta se aika on täällä taas. Kun ikkunan takana sataa lunta isoja hiutaleita, laitan glögin kuumenemaan ja joululaulut soimaan hiljaa.

8/9 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Olen etsinyt kiinnostavaa romaania, jonka tarina sijoittuu joulun aikaan. Olisi tunnelmallista ruveta lukemaan sellaista joulun alla. Löysinkin yhden jännitysromaanin. Ehkäpä ihan ostan sen valmiiksi, ettei käy niin että joulun lähestyessä se on kaikista lähialueen kirjastoista lainassa.

Löysin novellikokoelman, jonka tarinat sijoittuvat joulun aikaan: 24 yötä jouluun. Kyseessä on kotimainen jännitysnovellikokoelma. Ostin sen jo. Nyt täytyy vain malttaa odottaa joulukuuhun asti.

Vierailija
9/9 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut jo dokaamisen. jouluaikaan on jo sopiva vauhti päällä. Muijaakin olen jo alustavasti läpsinyt.

Kyllä se joulu siitä tulee.