Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen joulukalanterin hankit?

Vierailija
21.09.2024 |

Itse aion taas ostaa Veikkauksen joulukalenterin

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fazerin patukat kalenterin olen nyt ostanut useana vuotena putkeen mutta tänä vuonna ei taida olla siihen varaa. Olen myös puolet joulukuusta ulkomailla.

Patukoita on usein tarjouksessa, kokoa itse niin säästät ainakin puolet hinnasta.

Ja itsekin voi tehdä kalenterin niistä.

Mitä järkeä on tehdä itse itselleen kalenteri, kun tietää valmiiksi mitä luukkujen takana on. 

Kaikkien kalenterien takana lukee mitä siellä on. Harva ostaa katsomatta.

Vierailija
22/42 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohjalaisen Mystic Mistin Yule-kalenterin. Oli viime vuonna ja hintansa (95 euroa) arvoinen. Tykkäsin. Siksi myös tänä vuonna mennään jouluaattoon sillä. 

Mitä siinä siis on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohjalaisen Mystic Mistin Yule-kalenterin. Oli viime vuonna ja hintansa (95 euroa) arvoinen. Tykkäsin. Siksi myös tänä vuonna mennään jouluaattoon sillä. 

Mitä siinä siis on? 

Kaikenlaisia noitamaisia juttuja. Tämän vuoden sisällöstä ei tietoa. Ei kuulemma samoja juttuja kuin viime vuonna ja viime vuonna oli mm. suitsukkeita, yrttejä, kynttilöitä, tarroja, suitsukealusta, kynttiläalusta, loitsulusikka jne. Tuli pahvilaatikossa jossa numeroituja paketteja 1-24. Eli ei ihan perinteinen joulukalenteri mitä on totuttu näkemään. 

Vierailija
24/42 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fazerin patukat kalenterin olen nyt ostanut useana vuotena putkeen mutta tänä vuonna ei taida olla siihen varaa. Olen myös puolet joulukuusta ulkomailla.

Patukoita on usein tarjouksessa, kokoa itse niin säästät ainakin puolet hinnasta.

Ja itsekin voi tehdä kalenterin niistä.

Mitä järkeä on tehdä itse itselleen kalenteri, kun tietää valmiiksi mitä luukkujen takana on. 

Kaikkien kalenterien takana lukee mitä siellä on. Harva ostaa katsomatta.

Ei nyt sentään joka luukun takana. 

Vierailija
25/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on "somevaikuttajat" kilvan kertomassa ja unboksaamassa, millaisia kaikkia kalentereita on saatu yhteistöiden merkeissä. Otetaan kuva, kuinka ovi avataan ja TADAA! siellä on ihana paketti.

Vierailija
26/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakalenterin.

Vierailija
27/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla tein joulukalenterin tulitikkurasioista. Liimasin jokaiseen rasiaan jonkun jouluisen kuvan. Jokaisena päivänä sieltä löytyi minikokoisia Matchbox-autoja ja saattoipa siellä olla myös karkki. Kalenteri piti aina päivittää, koska se olisi tyhjentynyt heti 1.12. Kalenteri on vieläkin tallella. Itse kun olin lapsi niin oli vaan kuvakalentereita.

Vierailija
28/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hain veikkauksen kalenterin. Voitto epätodennäköinen mutta on siinä enemmän jännitystä kuin jossain suklaakalenterissa kun voi voittaa 20k€

Vierailija
29/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on "somevaikuttajat" kilvan kertomassa ja unboksaamassa, millaisia kaikkia kalentereita on saatu yhteistöiden merkeissä. Otetaan kuva, kuinka ovi avataan ja TADAA! siellä on ihana paketti.

Miksi seuraat niitä somevaikuttajia kun kuulostaa siltä että ne ärsyttää sinua? Itse en seuraa ainuttakaan kun koko someaikuttaja "ammatti" ihan huuhaata

Vierailija
30/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hanki itselleni joulukalenteria. Millainen on veikkauksen joulukalenteri? 

Se on 10e arpa jossa 24 raaputettavaa luukkua ja voi voittaa 20k€, pienempiäkin voittoja.

Vierailija
31/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hankin peniskalenterin, eli joka luukun takaa paljastuu yhä isompi penis ja eri värisenä, siinä silmäniloa koko joulukuuksi.

t. Arttu 67 v

Vierailija
32/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla

Vierailija
33/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikalenteri. Sellanen jossa joutuu joka luukun kohdalla jauhaan pavut myllyllä. :D Mutta varmasti tuoksuva ja mielestäni parempi hinta-laatusuhde kuin monilla suklaakalentereilla. Lisäksi pääsee kokeilemaan eri makuja, kun harvemmin tohtii ostella erilaisia isompia pakkauksia kun hintakin niillä on mikä on.

Vierailija
34/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syanidia ja plutoniumia ja lähetän sen Putinille ja kirjoitan korttiin hauskaa kristillistä joulua t. kaverisi Donald.

Vierailija
35/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillukalenterin, joka päivä panen eri pillua

Vierailija
36/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvikalenteri. Sellanen jossa joutuu joka luukun kohdalla jauhaan pavut myllyllä. :D Mutta varmasti tuoksuva ja mielestäni parempi hinta-laatusuhde kuin monilla suklaakalentereilla. Lisäksi pääsee kokeilemaan eri makuja, kun harvemmin tohtii ostella erilaisia isompia pakkauksia kun hintakin niillä on mikä on.

Hyi hlvetti 🤮🤮

Vierailija
37/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Piltti-kalenterin. Aamupalalle purkki hedelmäsosetta. Viime vuonna oli irtoteekalenteri, jossa vaihtuvat teelaadut.

Vierailija
38/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kumiankka -joulukalenteri, Anthon Bergin liköörisuklaakalenteri ja Halvan salmiakkijoulukalenteri.

Vierailija
39/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse kalanteria, kun en omista paperikonetta.

Vierailija
40/42 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schleich hevoskalenterin. Joo, ihan aikuinen olen vaik sellaisen ostankin, kerään noita hahmoja.