Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi näyttää kauniimmalta/paremmalta?

Vierailija
21.09.2024 |

Tuntuu että olen jotenkin mitättömän ja valjun näköinen, kun en voi värjätä hiuksia ja kulmakarvoja tai käyttää piilolinssejä. Joillekin meikeillekin olen allerginen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hampaat

Vierailija
22/23 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata pitkä tukka, siihen hyvä leikkaus ja väri, ainakin (mahdolliset) harmaat piiloon.

Yritä selvittää ns vuodenaikasi, siten löydät googlaamalla sinulle sopivia värejä. Jos olet vaalea kesä, eli haalean vaalea suomineito, niin minusta kauneimmalta näyttää, kun vaatteetkin ovat vaaleita. Eli etteivät liian kirkkaat värit vie pois huomiota sinusta itsestäsi.

Katso youtubesta pukeutumisblogeja, jos tarvitset ideoita. Olen nähnyt mm sellaisia, joissa opetetaan valitsemaan omiin vartalon mittasuhteisiin sopivimmat vaatteet. Esim onko sinulla lyhyt vai pitkä selkä tsi jalst, tai onko sinulla leveä vai kapea lantio, tai hartiat, tai oletko kurvikas x vai hoikka ja twiggymäinen jne.

Mikä olisi sinun omin tyylisi, klassinen, romanttinen, moderni, vai millainen? Netistä voi googlata tekstejä, joissa neuvotaan oman tyylin löytämisessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 heikkoa.

Pyysin hyviä provoja

Vielä ehdit kokeilla lyödä kunnon provon tiskiin.

Tämä oli toiseksi paras Tähän mennessä.

Taso on heikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän