Miten voisi näyttää kauniimmalta/paremmalta?
Tuntuu että olen jotenkin mitättömän ja valjun näköinen, kun en voi värjätä hiuksia ja kulmakarvoja tai käyttää piilolinssejä. Joillekin meikeillekin olen allerginen.
Kommentit (23)
Kasvata pitkä tukka, siihen hyvä leikkaus ja väri, ainakin (mahdolliset) harmaat piiloon.
Yritä selvittää ns vuodenaikasi, siten löydät googlaamalla sinulle sopivia värejä. Jos olet vaalea kesä, eli haalean vaalea suomineito, niin minusta kauneimmalta näyttää, kun vaatteetkin ovat vaaleita. Eli etteivät liian kirkkaat värit vie pois huomiota sinusta itsestäsi.
Katso youtubesta pukeutumisblogeja, jos tarvitset ideoita. Olen nähnyt mm sellaisia, joissa opetetaan valitsemaan omiin vartalon mittasuhteisiin sopivimmat vaatteet. Esim onko sinulla lyhyt vai pitkä selkä tsi jalst, tai onko sinulla leveä vai kapea lantio, tai hartiat, tai oletko kurvikas x vai hoikka ja twiggymäinen jne.
Mikä olisi sinun omin tyylisi, klassinen, romanttinen, moderni, vai millainen? Netistä voi googlata tekstejä, joissa neuvotaan oman tyylin löytämisessä.
0/5 heikkoa.
Pyysin hyviä provoja
Vielä ehdit kokeilla lyödä kunnon provon tiskiin.
Tämä oli toiseksi paras Tähän mennessä.
Taso on heikkoa.
Hyvät hampaat